Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se entinaskel selvästi suurempi kuin hobitin.

Mietikää vaikka isoa äijää, jonka vierellä kävelee pieni pirpana. Kuinka monta askelta se pieni joutuukaan ottamaan siinä, kun iso ottaa yhden harppauksen? Se yksi askel vie saman verran energiaa suhteessa sen ihmisen kokoon. Jos siis vaelletaan 20 kilsan pitkä lenkki, se pienemmän kokoinen ja lyhyempi ihminen on ottanut aika monta askelta enemmän kuin se iso. Voi tulla väsymys ja nälkä ennen kuin sen toisen vatsa edes kurnahtaa tai jalat pyytävät armoa.

Olen 155cm ja pysyn ihan hyvissä mieheni perässä joka on 186cm.

Vierailija
22/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jossain juttua. Joka tapauksessa se on kunnioituksen ja välittämisen puutetta. Miehet myös osoittaa sillä naiselle paikkaa heitä alempana ja vähäpätöisempänä.

Höpö höpö, itse olen nopea kävelijä, ja vain ärsyttää hidas laahustaminen. Esim nainen ja mies voi laittaa kunnon jalkineet jalkaan, että pystytään kävelemään reippaasi, jos lähdetään kävelylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se entinaskel selvästi suurempi kuin hobitin.

Mietikää vaikka isoa äijää, jonka vierellä kävelee pieni pirpana. Kuinka monta askelta se pieni joutuukaan ottamaan siinä, kun iso ottaa yhden harppauksen? Se yksi askel vie saman verran energiaa suhteessa sen ihmisen kokoon. Jos siis vaelletaan 20 kilsan pitkä lenkki, se pienemmän kokoinen ja lyhyempi ihminen on ottanut aika monta askelta enemmän kuin se iso. Voi tulla väsymys ja nälkä ennen kuin sen toisen vatsa edes kurnahtaa tai jalat pyytävät armoa.

Askeleen pituudella ei ole mitään tekemistä ihmisen koon kanssa. Ehkä yli 180 senttinen ei ole iso äijä. Ainakin mun mies on se joka aina raahustaa perässä. 

Vierailija
24/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jossain juttua. Joka tapauksessa se on kunnioituksen ja välittämisen puutetta. Miehet myös osoittaa sillä naiselle paikkaa heitä alempana ja vähäpätöisempänä.

Niin, meillä on tarina siitä miten nainen on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. 

Vierailija
25/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on harppoja. En lähde ollenkaan tuohon juoksukilpailuun mukaan, eli kävelen omaa tahtiani sen mitä kävelen, mutta sen verran taaempana että meitä ei luulla samaksi seurueeksi. On tosi nolon näköistä kun toinen yrittää väkisin pysyä sen tukka hulmuten menevän harppojan perässä. 

Vierailija
26/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen selityksiä ongelmilleni ja tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet toisen sortamisen piikkiin.

Vierailija
27/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä äijältä! Oikea herrasmies ei harpo edellä vaan odottaa naistaan ja varsinkin kun ap kertoo ettei pysty nopeaan tahtiin etenemään.

Vierailija
28/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista järjestelmää ei ole Suomessa, Pohjoismaissa, Länsi-Euroopassa tai länsimaissa. Sellaisia systeemeitä on maailmalla, mutta naiset eivät tunnusta sitä, että Suomessa eletään mahdollisuuksien tasa-arvon piirissä, ja jokainen on lain edessä yhdenvertainen. He hakevat absoluuttista lopputuloksen tasa-arvoa, jota ei voi saavuttaa ilman järjenvastaista yksilöiden oikeuksien polkemista ja pakottamista. Naiset tulkitsevat historiaa patriarkaattiteorian valossa. Heillä on kertomus siitä, miten naiset ovat "vasta" viimeisen sadan vuoden aikana hiljalleen tulleet miesten rinnalle työelämään, ja koska tämä ei aina ole sujunut ongelmitta, on kyseessä miesten sisäsyntyinen vihamielisyys ja vallanhalu naisia kohtaan. Tämä on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

Vierailija
29/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on koko ajan edellä, vaikka tunnin reissun tai 10 km, matkanopeus on silti sama,  ero vedetään jo  ensimmäisellä 10 metrillä. Ongelma ei siten ole kävelynopeudessa.

Itsekin olen huomannut, että kävelen jostain syystä puoli metriä edellä vaimoani. Tai hän ehkä jäljessä, koska takimmainen kai voi helpommin säätää välimatkaa. Meillä ratkaisuksi on tullut se, että vaimoni aina välillä nappaa käsivarresta kiinni. Hyvin toimii!       

Vierailija
30/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käytöstä äijältä! Oikea herrasmies ei harpo edellä vaan odottaa naistaan ja varsinkin kun ap kertoo ettei pysty nopeaan tahtiin etenemään.

Miten se olikaan sukupuolineutraaliopetussuunnitelmassa. Tytöt eivät saa sipsuttaa ja pojat kävellä rehvakkaasti. Revitään ihmisistä kaikki persoonallisuus, kunnes taas joku keksii jonkun sairaan trendin täytettäväksi. 

Vierailija
31/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, nykynainenkaan ei enää hitaasti hiivi ja hipsuttele, vaan kykenee kävelemään reippaasti. Kunnon kengät vaan jalkaan.

Vierailija
32/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun mies tekee tätä, tää on erityisen noloa jossain ulkomaanlomilla, missä pariskunnat kävelevät kahdestaan, romanttisesti. Itse yritän pysytellä niin kaukana miehestäni, ettei kukaan tajuaisi että se on minun.

Vierailija
33/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi syy kävellä talvisin ns, täysillä. Sillä tavalla pysyy lämpimänä. 

Vierailija
34/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelen tälläisen edellä kävelijän kanssa, hidastan tahtiani selvästi, poikkean kahvilaan, kauppaan, menen eri reittiä, sivukujia pitkin tms. Jos tulee valitusta aiheesta, niin sanon etteihän me yhtämatkaa kuljettu joten mitä väliä sillä on minne poikkesin tai mitä reittiä käytin.

Vierailija
35/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösillä harppoja miehillä ei ainoastaan ole huonot tavat vaan myös tunneside ja henkinen yhteys kumppaniin kadonnut.

Yleensä suhteen alussa moista ongelmaa ei ole. Itsestäänselvänä pitäminen tulee kuvioihin myöhemmin.

Jännä juttu kun esim. Ranskassa ongelmaa ei näy katukuvassa. Arvostetaanko kumppania enemmmän vai tajuaako ranskalainen että moinen käytös osoittaa moukkamaisuutta ja niin ei sovi toimia.

Vierailija
36/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun mies tekee tätä, tää on erityisen noloa jossain ulkomaanlomilla, missä pariskunnat kävelevät kahdestaan, romanttisesti. Itse yritän pysytellä niin kaukana miehestäni, ettei kukaan tajuaisi että se on minun.

Onko sinulla jokin ongelma, että pitää laahustaa?

Vierailija
37/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa 30cm pituuseroa ja vauhtikin eri. Lopetin sen perässä juoksentelun ja etenen omaa tahtiani. Mies sit palaa aina luokseni tai odottaa, kun huomaa ettei minua perässä näy. Problem solved.

Vierailija
38/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelen tälläisen edellä kävelijän kanssa, hidastan tahtiani selvästi, poikkean kahvilaan, kauppaan, menen eri reittiä, sivukujia pitkin tms. Jos tulee valitusta aiheesta, niin sanon etteihän me yhtämatkaa kuljettu joten mitä väliä sillä on minne poikkesin tai mitä reittiä käytin.

Passiivisaggressiivinen.

Vierailija
39/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä mies kävelee liian lujaa ja miesten mielestä naiset kävelevät liian hiljaa

Niin. Mutta mies, joka rakastaa naistaan hidastaa kävelytahtiaan oman mukavuutensa kustannuksella siksi, että nainen on tälle arvokas ja tämän hyvinvointiin kannattaa tuhlata omia resursseja. Nämä miehet eivät naisiaan rakasta.

Vierailija
40/70 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimies käveli aina pakosti edellä, jos suostui lähtemään kävelylle alkurakkauspommituksen jälkeen. Nykyisen miehen kanssa ollaan aina onnistuttu kävelemään niin, ettei kumpikaan jää jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi