Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Ensin perusteellinen kuorinta ja sen jälkeen säännöllinen rasvaus hyvällä rasvaisella voiteella. Mm kehäkukkavoide on toiminut minulla hyvin. Sitä myy mm Tokmanni ja purkki maksaa muutaman euron. Löytyy toki muitakin ja hinnakkaampia mutta jos saa saman hyödyn edullisella voiteella niin miksi ei käyttäisi.
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Pihkasalva tai tervavoide auttaa. Tervavoiteessa, joka on tehokkaampi mun mielestä tosin on hyvin voimakas tuoksu, pihkasalvassa paljon miedompi.
Ei tullut kyllä mieleen ennen kuin luin kommnettisi
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Läskisukat jalkaan niissä on geeliä
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Ilmankostutin. Ja juo hieman enemmän vettä päivän aikana.
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Hyi.