Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Tosi kivaa elää euron bissellä.
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Joka päivä laitan voidetta jalkoihin.
Meni ehkä 3 kk, oli jalat näytti paremmilta
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Mulla auttoi, kun iho alkoi olla todella kuiva ja halkeilla, näkyi erityisesti kantapäissä, niin hyvä sinkkilisä - itse käytän lisäaineettomia valmisteita. (Ehkä muutenkin jokin monivitamiinilisä voisi korjata, jos on vajausta vitamiineissa ja hivenaineissa? Sekä vahva d-vitamiini, varsinkin talvella.)
Ulkoisesti pihkavoide on todella hyvä kaikkiin halkeiluihin ja pikkuhaavoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ruokasooda ei ole vessanpesuaine
Voidaan käyttää kyllä sielläkin, tuee puhdasta. Niinkuin käy melkein kaikkeen puhdistukseen keittöstä kylppäriin ja lattiasta kattoon. Tehokas on. Toki leivonnassakin käytetään kohotusaineena. Toiset sanovat, että auttaa myös närästykseen. Pyykinpesussa poistaa hajuja, varsinkin jos vaatetta ensin hieman liottaa soodassa. Erittäin turvallinen aine ja myrkytön vaihtoehto moneen toimeen. Sooda on pop ja in.
terv. soodafani
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.