Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun pitää mennä mihin tahansa myymälään myyjäksi. Minkä paikan valitset?

Vierailija
10.01.2023 |

Siis voi olla ruokakauppa, lamppukauppa, rautakauppa, mikä vain.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko

Alkossa ei tarvitsisi olla erityisen myyntihenkinen ja asiakkaat yleensä tietävät mitä he ovat etsimässä.

No eivät todellakaan tiedä. Juuri Alkossahan myyjiltä kysellään suosituksia. Alkon myyjien täytyy tuntea muun muassa viinit erittäin hyvin, että osaa suositella. Kesätyöntekijöillekin käsittääkseni järjestetään viinikoulutusta. Tuon koulutuksen takia Alko voisi olla mun valinta. Toinen voisi olla joku antikvariaatti, koska luen paljon.

Vierailija
102/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarteluliikkeeseen, esim. Sinelli. Rakastan askartelua ja näpertämistä ja uskon, että olisin ihan hyvä myyjä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku soitinkauppa tai vaikka kirjakauppa voisi olla mukava. Vähiten haluaisin mihinkään missä pitää kysellä henkkareita. Olen tosi huono päättelemään ikää plus inhottaisi tehdä vertailua kuvan ja naaman välillä. Entäs kun nykyään ei saa kyseenalaistaa Helmiinaa, jonka passissa komeilee viiksekäs mies ja nimenä Heikki, tai tulee someraivot... Herrajumala hirveetä hommaa, tsemppiä vaan jotka tätä jaksatte!

Vierailija
104/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin myymälä Helsingissä. Sinne tosin kai tarvitsisi sisustus- tai muotoilualan koulutuksen, jota minulla ei ole.