Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun pitää mennä mihin tahansa myymälään myyjäksi. Minkä paikan valitset?

Vierailija
10.01.2023 |

Siis voi olla ruokakauppa, lamppukauppa, rautakauppa, mikä vain.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kiva olla autokauppias. Autot kiinnostaa ja ois kiva höpötellä asiakkaiden kanssa autoista ja niiden teknisistä ratkaisusta.

Vierailija
82/104 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku antiikkiliike, divari tms. Sellainen putiikki olisi kiva, jossa olisi ylipäätään kaikkea vanhaa ja kaunista; kirjoja, huonekaluja, sisustusjuttuja, vaatteita, kenkiä, koruja, taidetta jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fotoliikkeeseen menisin.

Vierailija
84/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisena ja astmaattisena se tuskin onnistuisi, myös migreenille altis jne. Vastaan silti ruohonjuuri, tarot puoti, kuukorento tai jokin vastaava, olisi kiva pakata mielenkiintoisia tuotteita.

Vierailija
85/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen kirjakauppa. Tai Stockan hajuvesiosasto. Tosin en halua myyjäksi enkä kestä seisomatyötä.

Vierailija
86/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf liike tai jokin harrastusliike.

Vierailija
87/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhaliike tai rautakauppa

Vierailija
88/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa. Ihan sama mitä tavaroita.

Mihinkään sellaiseen työhön en lähtisi, mihin pitäis aamulla herätä ja laittautua ja lähteä johonkin pimeään loskaan ja räntään ajamaan, että olisi työmatkat ja ruuhkat ja työvuorot. 

Vierailija
89/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenvaatteita myyvään boutiqueen. Niitä on vielä joitain pk-seudulla. Omistajat ovat usein itse paikalla, mutta palkkaavat silloin tällöin myyjiä lauantaiksi ja iltapäivän tunneiksi.

En tarkoita Marimekkoja tai vastaavia, vaan niitä, joissa omistajat käyvät itse tekemässä sisäänostonsa alan messuilta Keski- ja Etelä-Euroopasta.

Vierailija
90/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Aspahommat on nähty ja koettu ja ne on hirveitä.

Vierailija
91/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakauppa tai divari.

Vierailija
92/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko mennä mihin tahansa myymälään niin eihän siinä voi valita mitään.

Vierailija
93/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko

Alkossa ei tarvitsisi olla erityisen myyntihenkinen ja asiakkaat yleensä tietävät mitä he ovat etsimässä.

Mulla on kyllä ihan toinen näkemys Alkosta. Harvassa kaupassa saa niin asiantuntevaa ja hyvää palvelua kuin siellä. sen kun vaan avaa suunsa ja kysyy.  Eivät toki tyrkytä niitä tuotteita, mutta kyllä siellä neuvoja saa.

Vierailija
94/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alusasuliikkeeseen

m56

Vierailija
95/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko

Alkossa ei tarvitsisi olla erityisen myyntihenkinen ja asiakkaat yleensä tietävät mitä he ovat etsimässä.

Mulla on kyllä ihan toinen näkemys Alkosta. Harvassa kaupassa saa niin asiantuntevaa ja hyvää palvelua kuin siellä. sen kun vaan avaa suunsa ja kysyy.  Eivät toki tyrkytä niitä tuotteita, mutta kyllä siellä neuvoja saa.

Sama kokemus täällä - harvalla Alkon myyjällä EI ole alan koulutusta (en muista sitä virallista nimikettä). Itse en juo alkoholia enkä tiedä viineistä mitään, niin kun joskus on pitänyt tuliaiseksi viedä viiniä, olen aina saanut hyvää palvelua kun olen apua valintaan pyytänyt.

Vierailija
96/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko

Sama.

Alko on arvostettu työpaikka ja sieltä saatu oppi ei mene muutenkaan hukkaan.

Vierailija
97/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko, persoonallinen ei ketjuun kuuluva vaateliike tai kosmetiikkaliike. Aspa on tisin niin nähty, että mieluiten kierrän asiakaspalvelu yms. infopistetyöt kaukaa.

Vierailija
98/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokseen kassaksi. Sitten pääministeriksi ja dokaamaan, bilettämään, vetämään jauhoo, sekoilemaan. . .

Lista on loputon

Vierailija
99/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen ruusu

Vierailija
100/104 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rautakauppa. Tykkäisin laskeskella pultteja, muttereita, prikkoja ym ym ja tehdä niistä excel-kirjanpitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi