Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Timmy on ainut esiintyjistä jonka muistan vielä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä voitti.
Oikea voitti. Onni sopii hyvin "voittajat, jotka unohdetaan puolessa vuodessa" jatkumoon. Muilla finalisteilla on jotain annettavaa, joten heille oli etu, etteivät voittaneet.
No juu, totta tuokin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No nii ! Siinä teidän Timmy 😂 Onni voitti jeeeeeeeee !!!!!!!! 💚💚 Hyvä Alajärvi!
Miksi pitää ilkkua? Kaikki neljä finalistia olivat hyviä.
Mahtipontisuus puree aina. Ääni ja persoonallisuus hukkuu, tuntuu yleisön kosiskelulta.
Onnilla on ainutlaatuinen ääni, mutta mutta...... Elastinen ihan oikeassa, noilla valinnoilla vain hetken huumaa. Toivottavasti löytyy se oma tie, eikä ura ole pelkkiä klassikoiden lämmittelyä.
Apiksiin olen pettynyt. Eivät ottaneet mitään riskejä, vaan tutulla sussuerkinheimo-kaavalla menivät.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö paljon ryyppäsit? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtipontisuus puree aina. Ääni ja persoonallisuus hukkuu, tuntuu yleisön kosiskelulta.
Onnilla on ainutlaatuinen ääni, mutta mutta...... Elastinen ihan oikeassa, noilla valinnoilla vain hetken huumaa. Toivottavasti löytyy se oma tie, eikä ura ole pelkkiä klassikoiden lämmittelyä.
Apiksiin olen pettynyt. Eivät ottaneet mitään riskejä, vaan tutulla sussuerkinheimo-kaavalla menivät.
Muistutatko mun mieleen, mitä hittejä tämä Sussu on voittonsa jälkeen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on tullut tintattua. Missähän mä ees oon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmyn pedissä. Antaa sulle kohta kivat kkydit.
Karaokelaulaja voitti. Ei mitään omaa persoonallisuutta. Hänen esiintyminen viimeisenä johtui lavajärjestelyistä.
Eikannattaisi Vartiaista laulaa. Timmy silti paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmyn pedissä. Antaa sulle kohta kivat kkydit.
Uuuuh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä noita Tonin ja Sipen lonkeroita.
Sellaista se on kun keski-iän kriisi puskee päälle. Onneksi eivät onnistuneet viemään huomiota, koska finaalinelikko oli niin hyvä.
Ketjun kommenteista päätellen eniten huomioista veivät nimenomaan lonkerot. Maijan tissit hyvänä kakkosena.
Taas yksi voice voittaja, mistä ei sen jälkeen taideta kuulla. Timmylla persoonallisin saundi. Kappalevalinnat finaalissa eivät osuneet kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii ! Siinä teidän Timmy 😂 Onni voitti jeeeeeeeee !!!!!!!! 💚💚 Hyvä Alajärvi!
Miksi pitää ilkkua? Kaikki neljä finalistia olivat hyviä.
Niinpä. Voicea seuranneena tämä finaali on varmasti parhaimpia, ellei jopa paras.
Jokainen finaalisti esiintyi ja lauloi todella hyvin. Kuka tahansa olisi voinut voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi voice voittaja, mistä ei sen jälkeen taideta kuulla. Timmylla persoonallisin saundi. Kappalevalinnat finaalissa eivät osuneet kohdilleen.
Elastinen pelasi hyvin omaan pussiinsa. Saa nyt Timmyn omaan levy-yhtiöönsä uraa luomaan samalla kun Onnin tähti sammuu Universalin massapuristamossa.
Taas voitti tämmöinen maakuntatyyppi tasaisen tylsillä kappaleilla. No unohtuu viikossa. Tommy ja Emmi jäävät mieleen, harmi ettei parhaista jompikumpi voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korviin sattuu tämä Timmyn versio Murusesta. Onko hän m a n n e?
Oletko jotenkin rasisti. Timmy on ihan suomalainen nuori kaveri ja todella hyvä laulaja.
En ole. Ja arvaa mitä? M a n n e tkin ovat ihan suomalaisia. Yllättikö?
Manneksi sanominen on rasistista.
Ei ole, kun sitä ei sano rasistisesti. Minä arvostan kaikkia suomalaisia samalla tavalla riippumatta heidän etnisestä taustastaan. Sinä mitä ilmeisimmin et kun hyökkäsit kimppuun kun esitin, että Timmyllä voisi olla muutakin kuin perinteistä suomalaista taustaa. Se on rasismia, jos arvottaa ihmisiä taustan perusteella.
Amen. Tuntuu usein että nämä rasismin hokijat ovat itse niitä pahimpia rasisteja. Oikein hiki otsalta valuen yritetään olla tunnustamatta henkilön ihonväriä. Se vasta rasistista käytöstä onkin. Ihan kuin se nyt olisi automaattisesti paha asia, jos on manne. Ei ole. Se on ominaisuus.
Romani on romani eikä mikään manne. Ei ole mitään manneus ominaisuutta. Rasismi kyllä on ominaisuus ja asenne.
Timmyn missä muruseni oli Voicen historian yksi heikoimmista finaalivedoista..aivan käsittämätön ratkaisu, ääni kuulostaa karmealta..
Onni oli tyypillinen voittaja. Tavis jonka voittoa toivotaan, vaikka kukaan ei levyä ostaisi.
Sellaista se on kun keski-iän kriisi puskee päälle. Onneksi eivät onnistuneet viemään huomiota, koska finaalinelikko oli niin hyvä.