Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme on pick-me-girl?

Vierailija
18.04.2025 |

Onko sellainen siis tyrkky, joka anelee (esim) mistä valitsemaan juuri hänet eikä niitä "horatsuja siinä samassa rivissä"?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mistä" piti olla "miestä"

Vierailija
2/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Esim. sellainen nainen, joka myöntää, että naisillakin on etuoikeuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on feministien käyttämä haukkumanimitys kunnollista naisista.

Vierailija
4/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien keksimä haukkumasana naisille, jotka eivät alistu feminismille.

Vierailija
5/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H o r o

Vierailija
6/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on naisellinen meikkipelle, joka haukkuu ne naiset, jotka eivät ole naisellisia meikkipellejä.

Vierailija
7/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain n a t k u a tarkoittaa?

Vierailija
8/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö/nainen, joka yrittää kelvata pojille/miehille "yhtenä jätkistä" ja sen saavuttaakseen osallistuu muiden tyttöjen/naisten vähättelelyyn.

Vierailija
9/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö/nainen, joka yrittää kelvata pojille/miehille "yhtenä jätkistä" ja sen saavuttaakseen osallistuu muiden tyttöjen/naisten vähättelelyyn.

Se on vaan monesti niin päin, että sitä poikatyttöä syyttä suotta solvataan, eikä hyväksytä häntä omana itsenään, ja kuvitellaan hänen solvaavan näitä naisellisempia tyttöjä, vaikka näin ei todellakaan ole. 

Vierailija
10/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-ikäiset henkiset teinit käyttävät tuota sanaa naisista jotka ovat suositumpia miesten keskuudessa kuin henkilö itse

Vierailija
11/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandaa. Helmi Kekkosen mielestä Susa Iines on taantunut, koska hän kannattaa tasa-arvoa, ei julistaudu feministiksi. Tämä on todella valitettava kehitys.

Vierailija
12/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöti. Kyseessähän radikaalifeministien keksimä haukkumasana naisista, jotka "kehtaavat" julkisesti poiketa heidän "absoluuttisesta totuudestaan". Aivan kuin joku toinen nainen ei voisi olla erimieltä heidän kanssaan mistään muusta syystä kuin yrittäessään epätoivoisesti liehehtiä miehiä.

Vierailija
13/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka esim. lähtee persujen kelkkaan päästäkseen miesten suosioon. Hylkää oman henkilökohtaisen lyhytnäköisen etunsa vuoksi naisten, rodullistettujen, transhenkilöiden ja muiden vähemmistöjen ihmisoikeudet.

Vierailija
14/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nainen, joka ihastelee ja ylistää miestä jostakin ihan tavanomaisesta asiasta, ikään kuin kuin se olisi jokin ihmeellinen saavutus. Nostamassa aina miehiä jalustalle suunnilleen siitä, että osaavat oman per*eensä pyyhkiä. 

Vierailija
15/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haukkuu naisia ja pönkittää sovinistisia stereotypioita ja sanoo, että naiset ovat kamalia, mutta onneksi minä olen erilainen. 

Ei ymmärrä, että me kaikki olemme erilaisia. 

Vierailija
16/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei taistele patriarkaattia vastaan vaan alistuu sorron edessä. Pettää oman sukupuolensa.

Vierailija
17/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on täällä palstalla väitetty tuollaiseksi vaikka olen vain kertonut oman mielipiteeni ja kokemukseni asioista. Kummallista kun ei saisi enää sanoa omaa mielipidettään ilman, että heti leimataa ties miksi.

N45

Vierailija
18/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on täällä palstalla väitetty tuollaiseksi vaikka olen vain kertonut oman mielipiteeni ja kokemukseni asioista. Kummallista kun ei saisi enää sanoa omaa mielipidettään ilman, että heti leimataa ties miksi.

N45

Eli olet yleistynyt ja haukkunut naisia. Naiset ovat erilaisia. Naiseus ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä. 

Vierailija
19/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimi-minut-tyttö. Aivan naurettavaa ja turhaa edes keksiä tuollaista, todennäköisesti keinoälyn tuotoksia.

Vierailija
20/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Eli olet yleistynyt ja haukkunut naisia. Naiset ovat erilaisia. Naiseus ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä. 

Enkä ole. Mistä ihmeestä keksit tuollaista? Mähän juuri kerroin, että mä olen kertonut oman mielipiteeni ja kokemukseni asioista. En ole yleistänyt yhtään mitään. 

Sä tässä nyt teet lapsellisia oletuksia. 

N45