Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaista jälkeä tuli, kun leikkasitte lapsenne hiuksia itse?

Vierailija
10.01.2023 |

Minä leikkasin otsatukkaa päivää ennen koulukuvauksia! Vino ja liian lyhyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sama kokemus täällä mutta lapsen asemassa. :D Äiti huomasi koulukuvausta edeltävänä iltana että otsatukkani oli vähän liian pitkä. Ei kun sakset käteen vaan, kyllä hän osaa kun äitinsä on kampaaja.

Sitä kuvaa nauretaan edelleen.

Vierailija
2/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sama kokemus täällä mutta lapsen asemassa. :D Äiti huomasi koulukuvausta edeltävänä iltana että otsatukkani oli vähän liian pitkä. Ei kun sakset käteen vaan, kyllä hän osaa kun äitinsä on kampaaja.

Sitä kuvaa nauretaan edelleen.

Mun ihan jokainen kerho-/päikkykuva on enemmän ja vähemmän vinolla otsiksella, koulussa halusin sitten jo luopua koko otsatukasta 😅 kihartuva/taipuisa tukka ei toki ainakaan helpota otsiksen suoraan leikkaamista.

Omalle lapselle leikkasin joskus myös, tuli ihan kohtuullinen. Ja latvoja myös olen lyhennellyt ihan onnistuneesti. Pojan lyhyttä tukkaa en ole edes yrittänyt siistiä itse, tulis varmaan kauhea (tosin nyt 5v haluaisi kuulemma kaljun, se vois onnistuakin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin leikata malliin, päädyin kolmen millin siiliin.

En jatkossa enää yritä säästää rahaa näin.

Vierailija
4/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta mulla lapsi leikkasi minun hiukseni ja tuli ilmaiseksi yhtä hyvä kuin 50 e maksavan kampaajan jäljiltä.

Ei jää kyllä yhteen kertaan.

Vierailija
5/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mulla lapsi leikkasi minun hiukseni ja tuli ilmaiseksi yhtä hyvä kuin 50 e maksavan kampaajan jäljiltä.

Ei jää kyllä yhteen kertaan.

Minkä ikäinen?

Vierailija
6/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetään siskon kanssa ihan peikonpojilta jossain tarhakuvissa, kun iskä leikkasi meidän hiukset.

Vierailija
7/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä leikannut itse, aina parturissa. Ennolisi saanut aikaan hyvää jälkeä. En ole edes yrittänyt.

Vierailija
8/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittelen lapsen latvoja tarvittaessa. Aina on tullut ihan hyvä. Ei ole onneksi koskaan halunnut otsahiuksia ja hiukset on ollut aina pitkät, niin on ollut helppoa. Nyt haluaisi pitkiin hiuksiin jonkun mallin, niin vien suosiolla kampaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän