YLE: Venäjän talous ei romahdakkaan.. Totuutta ei kerrota.
Taas yksi asia mistä iltapäivälehdet ovat valehdelleet.. Jatkuva jankutus sen romahtamisesta ja ties mistä muusta harhasta. Mikään ei ole pitänyt paikkaansa. Sen sijaan Jenkkien talous on kokoajan ihan vaakalaudalla. Varmaan osasyy siihen miksi taas sotakaluston kaupittelu ympäri maailmaa.
https://yle.fi/a/74-20011928
Kommentit (636)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kannattaa miettiä onko järkevää kuluttaa aikaansa vastailemalla mielenterveysongelmaiselle, jolle Venäjä muodostunut pakkomielteeksi. Häneltä ei aika eikä virta lopu.
Ja varsinkin kun se alkaa keksiä valheellisia tarinoita, kuten tuo valuutanvaihto Thaimaassa. Joka täällä asiantuntijoiden toimesta tyrmättiin hyvin nopeasti.
Itse lopetan tähän. Kovankin väittelyn hyväksyn, mutta en valehtelua.
Samoin täälläkin harkitaan.
Nyt se sotahullu on poistanut sen alkuperäisen valheensa ja muuttanut tarinan toiseksi. Nyt puhui jo Huahinin valuutavanvaihtopisteesta, mutta poisti senkin koska siihenkin oli jäänyt paha asiavirhe.
Miten joku voi olla noin pölvästi?
Alkuperäinen viesti #154 näkyy olevan kyllä ihan paikallaan, sieltä voi käydä katsomassa mistä puhutaan. Samoin näyttävät olevan muutkin aiheesta kirjoittamani yhä paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mulle on aivan sama romahtaako venäjän talous vai ei ja mitä siellä tapahtuu. En aio enää ikinä ostaa mitään venäläistä enkä olla tekemisissä.
Jos heillä menee ihan hyvin siellä rajan toisella puolella niin hyvä. En halua tavalliselle kansalle mitään pahaa.
Ollaan vaan erillämme kukin omassa maassamme. Kun ei siitä yhteiselosta näköjään mitään tule.Vai niin. 12410 viestiä Vauva-palstalle. Luulisi siinä jo kärsivän muu elämä.
Eikös se pitänyt olla 22 000? Vai 11 000 kuten muutama päivä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kannattaa miettiä onko järkevää kuluttaa aikaansa vastailemalla mielenterveysongelmaiselle, jolle Venäjä muodostunut pakkomielteeksi. Häneltä ei aika eikä virta lopu.
Ja varsinkin kun se alkaa keksiä valheellisia tarinoita, kuten tuo valuutanvaihto Thaimaassa. Joka täällä asiantuntijoiden toimesta tyrmättiin hyvin nopeasti.
Nyt se sotahullu on poistanut sen alkuperäisen valheensa ja muuttanut tarinan toiseksi. Nyt puhui jo Huahinin valuutavanvaihtopisteesta, mutta poisti senkin koska siihenkin oli jäänyt paha asiavirhe.
USKOMATONTA TOUHUA??!!
Kylläpä ottaa Igorilla tunteisiin yksittäinen arkielämän anekdootti thaimaalaisesta valuutanvaihtopisteestä. Ehkä samastuit siihen maanmieheesi, joka nyt joutui viettämään lomaviikon, ehkä perheineen, vähillä rahoilla. Onhan se kurjaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä alkuperäisessä trollissa puhuttiin selvästi pankista.
Muistan sen samoin, pankissa vaihto. Pankkiherra, ja jono.
Pankkiherra tuli vierellä kadun valuutanvaihtopisteessa. Hyvin pukeutunut. Haha bauaa
Joo näytin porukalle täällä, halkeavat nauruun...
Voi tosiaan kuvitella, että siellä Pietarin kusenhajuisessa trollitoimistossa on nyt ilo irti. Itse asia nyt ei ole niin kovin hauska, mutta trolli-Igorien tuhti känni edesauttaa naurunremakkaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USKOMATONTA TOUHUA??!!
Kylläpä ottaa Igorilla tunteisiin yksittäinen arkielämän anekdootti thaimaalaisesta valuutanvaihtopisteestä. Ehkä samastuit siihen maanmieheesi, joka nyt joutui viettämään lomaviikon, ehkä perheineen, vähillä rahoilla. Onhan se kurjaa kyllä.
Jep, Igor jäi nyt ikilooppiin. Kertoo varmasti äitiliinillekin kun tulee töistä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen viesti #154 näkyy olevan kyllä ihan paikallaan, sieltä voi käydä katsomassa mistä puhutaan. Samoin näyttävät olevan muutkin aiheesta kirjoittamani yhä paikallaan.
Seli seli, vaan kun ei ole.
Tossahan se on:
154/224 | klo 14:02 | 10.1.2023
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, vaan kun ei ole.
Piti oikein katsoa itsekin. Kyllähän se siellä oli. Apukoulu-Igor ei vaan taaskaan osaa.
Eikö venäläiset turistit tarkista valuutan vaihtokurssia ennen matkaa? Kannattaa aina tarkistaa ja pohtia, onko edullisempaa vaihtaa rahaa kotimaassa vai vasta kohteessa. Kurssit on ihan julkista tietoa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Eikö venäläiset turistit tarkista valuutan vaihtokurssia ennen matkaa? Kannattaa aina tarkistaa ja pohtia, onko edullisempaa vaihtaa rahaa kotimaassa vai vasta kohteessa. Kurssit on ihan julkista tietoa.
Luulen, että tässä oli kysymys periveräläisestä ylimielisyydestä ja kaikkivoipaisuuden illuusiosta. Tai sitten ihan silkasta tietämättömyydestä, kuinka käypä valuutta rupla on tänä päivänä maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mulle on aivan sama romahtaako venäjän talous vai ei ja mitä siellä tapahtuu. En aio enää ikinä ostaa mitään venäläistä enkä olla tekemisissä.
Jos heillä menee ihan hyvin siellä rajan toisella puolella niin hyvä. En halua tavalliselle kansalle mitään pahaa.
Ollaan vaan erillämme kukin omassa maassamme. Kun ei siitä yhteiselosta näköjään mitään tule.Vai niin. 12410 viestiä Vauva-palstalle. Luulisi siinä jo kärsivän muu elämä.
Kuka tahansa voi tarkistaa kirjatuneen käyttäjän viestien määrän. Eli tuo kirjoittanut 12410 viestiä tänne. Mutta ethän sinä ääliö sitäkään tiennyt. Sellaisia te palstahullut olette.
Kirjautuneen? Kuka on tämä kirjautunut käyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Kuka tahansa voi tarkistaa kirjatuneen käyttäjän viestien määrän. Eli tuo kirjoittanut 12410 viestiä tänne. Mutta ethän sinä ääliö sitäkään tiennyt. Sellaisia te palstahullut olette.
Vain tyhmää putinistia kiinnostaa tarkistella toisten kirjoittamien viestien määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkurit poistattelevat täältä viestejä. L ampaita kun ovat. Ei heillä argumentit eikä järki riitä, mutta pelko on suuri. Muistakaa hakea boosteripiikit ja m aski naamalle.
Olen jälleen kovin yllättynyt, että VKK-putinisti osoittautui tälläkin kertaa lampaista ja myrkkypiikeistä möliseväksi salaliittohulluksi.
Tämä!
Putinisti = KuuAanoni = Antivaxxeri = VKKlainen = promilleryhmä
Hei Igor, selvyyden vuoksi: tässä ketjussa vihaamasi Igor-jankkaaja ja tässä ketjussa kirjautunut käyttäjä ovat kaksi eri henkilöä. En tajua, miten edes niin taukki ihminen kuin sinä kykenee tekemään tällaisen mokan.
Ja Kaffebulla, sori kun joudut sijaiskärsijäksi tähän Igorin vimmaiseen oksenteluun.
Vierailija kirjoitti:
Hei Igor, selvyyden vuoksi: tässä ketjussa vihaamasi Igor-jankkaaja ja tässä ketjussa kirjautunut käyttäjä ovat kaksi eri henkilöä. En tajua, miten edes niin taukki ihminen kuin sinä kykenee tekemään tällaisen mokan.
Ja Kaffebulla, sori kun joudut sijaiskärsijäksi tähän Igorin vimmaiseen oksenteluun.
En oo Kaffepulla, mutta vastaan että ei mitään uutta, milloin kukakin joutuu tuon ryccämielisen , ainoan palstatrollin hampaisiin, ei se mua haittaa, kun tuota on jo niin monesti nähty.
Usein kohdistaa kiukkunsa aivan vääriin henkilöihin, joiden kanssa luulee riitelevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa kuule yhtään 😀
Igor taisi triggeröityä siitä, kun mulla on allekirjoituksena tuo Ukrainan lippu.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa kuule yhtään 😀
Igor taisi triggeröityä siitä, kun mulla on allekirjoituksena tuo Ukrainan lippu.
Niin no samalla asiallahan täällä ollaan <3
Slava Ukraini!
Thaimaassa voi muuten maksaa nykyään melkein joka paikassa kortilla. Ei tarvitse valuuttakioskin pankkiherran kanssa jäädä vääntämään veli venäläisenkään.
🇺🇦🇮🇱
Ryzzäntrolli igor putin työkkäri hihihii
Ei Venäjän taloudella ole mitään tulevaisuutta maailmassa, kaikki luotto on menny..
Samaa kastia Pohjois-Korean ja Iranin kanssa.
Ollaan vaan erillämme kukin omassa maassamme. Kun ei siitä yhteiselosta näköjään mitään tule.
🇺🇦🇮🇱