EI VOI OLLA TOTTA!!! Hyvää joulua vaan sitten kaikille! saakeli
tulipa sitten pari laskua...
Dieselvero ja sähkölasku
SÄhkölasku ihan JÄRKYTTÄVÄ! Se on tulevan talomme sähkölasku. Tontilla ei olla pahemmin sitä sähköä käytetty ja nyt ne vaan lähettelee niitä arviosähkölaskuja. Ollaan sit maksettu seuraavan parin vuoden sähkölaskut...
Vituttaa vaan kun täytyy maksaa periaatteessa " turhasta" .
Saakohan siitä jotenkin sopia ettei ne lähettelis nyt niin hirveitä sähkölaskuja? tai siis you know?
Kommentit (8)
Kyllä mä ihan ilomielin maksaisin sellaisia sähkölaskuja sitten kun asutaan siellä talossa ja mä olisin töissä..prkl...
No, mutta onneks nyt tulee veronpalautusta, ni pystyy sit maksamaan tollaisia summia ilmaan...prkl. Ette arvaakaan kuinka paljon mua harmittaa kun ne veronpalautukset piti säästää että voidaan ostaa uuteen taloon uusi astiasto + muutakin..
ap
( tosin se on omituista mutta niin vaan on.)
siitä lähtien, kun sähköyhtiö veti linjan tontin nurkalle. Aika monta kk maksettiin ennen kuin tarvittiin lainkaan. Mutta siitä arvion muuttamisesta voisi varmasti sopia sähköyhtiön kanssa. Me ei edes yritetty, kun ajateltiin hyötyvämme tilanteesta ekana asumisvuotena, kun raha rakentamisen jälkeen vähissä
Lisäks ainakin täällä meilläpäin sähköyhtiö joustaa maksuissa eli olen usein maksanut sähkölaskun erissä kun asun omakotitalossa jossa suora sähkölämmitys...
Ja sanoinkin miehelle että täytyy varmaan soittaa sinne sähköyhtiöön ja pyytää arviota pienemmäksi, ni EI!! Kuulemma on pakko maksaa tuo. Ja lisäsi siihen vielä että on sit ainakin parin vuoden sähkölaskut sit maksettu! Joo-o.
Mä kyl ihan ilomielin maksaisin niitä ihan normaaleja laskuja sitten kun asutaan jo talossa ja mä olen töissä. argh
ap
Ja voithan sinäkin sinne sähköyhtiöön soittaa ja kysellä, vaikka soppari on miehes nimissä. Jos et uskalla, niin hannareita olette kumpikin! Ota nyt selvää.
Ette tule kyllä uskomaan silmiänne tasauslaskun saadessanne. Sähköä kuluu paljon enemmän kuin varsinaisen asumisen aikana...
Ainakin meillä näin mökkiremonttia tehdessämme. Eri asia tietenkin sitten jos valmistalo väliseinineen ja sisustuksineen tipahtaa valmiina pihalle.
ja sopia, jos haluaa pienemmän arviolaskun. Toki voi sitten käydä niin, että joudut maksamaan tasauslaskun tultua yhtiöllesi isommankin summan.