Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaako monikin keittoon perunat pakastepussista?

Vierailija
09.01.2023 |

Katsellut nyt loman aikana paljon erilaisia videoita ja todella monessa keittoruoassa perunat laitetaan valmiina pakastepussista. Eikö ihmiset jaksa enää kuoria muutamaa perunaa ja pilkkoa niitä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää noista valmiista keittoperuna- ja vihannespusseista. Sen kerran, kun hän päättää pyöräyttää perheelle sopan, niin saa kyllä ihan vapaasti päättää, että miten sen tekee. 

Vierailija
62/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunamuusijauhe on hyvää ! Kun kerran kokeilin niin pidän sitä aina varastossa, etenkin saaressa! Ei välttämättä tarvitse raahata niitäkin mukana, kun sitä muuta on enemmän kun tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, laittaa.

Mutta katsooko monikin nykyään videoita, joissa ihmiset tekee keittoa?

Ööh kyllä jotkut ihmisjoukot katsoo

Vierailija
64/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit un videoita oikein katsot jos siellä tuollaista näkyy? Tiktok tms son taa vai? Keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää, noiden klikkailu ja katsominen vain kannustaa firmoja tuottamaan enemmän sitä pas kaa.

Vierailija
65/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita pakastepottuja mihinkään, enkä muitakaan kasviksia. Kyllä kaikki keittoakin varten kuoritaan ja pilkotaan itse. Kuoret voi esim keittää koiralle soseeksi - ilman sipulia.

Maku on silloin herkullinen.

Vierailija
66/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin perunamuusijauhe on hyvää ! Kun kerran kokeilin niin pidän sitä aina varastossa, etenkin saaressa! Ei välttämättä tarvitse raahata niitäkin mukana, kun sitä muuta on enemmän kun tarpeeksi.

Jos mulla olisi saari voisn ehkä pussimuusia siellä työstääkin. Tai ehkä mulla olisi silloin varaa ostaa oikeitakin raaka-aineita, ettei tarvis edes Lidlissä käydä... Tätähän pitää pohtia.

Vierailija
67/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan nykyään. Yhdellä toimivalla kädellä on hankala kuoria ja pilkkoa juureksia.

Vierailija
68/68 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää noista valmiista keittoperuna- ja vihannespusseista. Sen kerran, kun hän päättää pyöräyttää perheelle sopan, niin saa kyllä ihan vapaasti päättää, että miten sen tekee. 

Miehesi ei rakasta perhettään, eikä arvosta hyvän makuista ruokaa. Näin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän