Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti hukkasi kaikki netistä lähetyt joulukortit

Vierailija
09.01.2023 |

Kävikö kenellekkään muulle tänä jouluna vastaavaa? Huomasin että postilla oli käytössä tänä jouluna uusi järjestelmä ja aikaisempina viitenä vuotena posti ei ole hukannut yhtäkään ja nyt hukkasivat kaikki tilatut/lähetetyt. Järjestelmän mukaan tilaus oli "onnistunut" kun asiakaspalvelu asiaa selvitti.

Hiukan kärsi luottamus tuota palvelua kohtaan jatkoa ajatellen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin liikeidea

Rahat viedään mutta palveku jää saamatta

100 prosentin voitto

Vierailija
2/2 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on syvältä. Siihen aikaan, eli pari vuotta sitten, paikkakunnallani kaupungissa oli Postin oma palvelupiste.

Kerran eräs vanha henkilö oli kysynyt virkailijalta postinumeroa tiettyyn katuosoitteeseen.

Virkailija töksäytti, katso netistä. No joo, yli 80-vuotias jolla ei ole nettiä.

Toinen tapaus, minulle tuli ilmoitus postipaketista. Mennessäni hakemaan sanottiin, että olet jo hakenut sen.

Minä siihen, etten varmasti ole hakenut. Pyysin heitö katsomaan että kuka sn oaketin on noutanut, onhan heillä viivakoodit ja muut systeemit. Ei. Ainoa mitä oli että törkkäsivät lapun jossa oli maksullinen puhelinnumero johon minun piti soittaa itse.

Selvittivät muka, mutta totuus oli, että se joka oli paketin saanut, oli avannut ja nähnyt sisällön, ettei olekaan hänen ja tuonut takaisin.

Ihan oikein oli, että sulkivat sen paikan ja saivat kenkää varmasti kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla