Maksoin viikon lomamatkasta 1600€. Olenko hullu?
Viikko Kreetalla kesäkuussa. 5* hotelli + lennot yhdelle. Sisältää aamiaisen. Haluan rentoutua ja vain olla, levätä. Lapset ovat silloin isänsä kanssa kalastuslomalla pohjoisessa.
Onhan tuo ihan järjetön hinta, vaikka minulla onkin ihan hyvin varaa siihen. Eilen ostin matkan ja nyt iski katumus.
Kommentit (244)
Et ole, itse olen viikon lomalla parhaillaan. ***** tähden hotelli, loungepalveluineen. Aavistuksen kalliimpi kuin sinulla.
"Käärinliinassa ei ole taskuja", eli nyt jos pystyn ostamaan tämän hintaisen matkan, ostan. Vuoden kuluttua tilanne voi olla toinen?
Lähtisin mielummin tolla rahalla Italiaan kahdeksi viikoksi. Joten kyllä, oot hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Menetkö hiihtolomaviikolla, vai miten sait noin kovan hinnan viikon matkalle? Tuskin mihinkään Thaimaahan asti viikoksi matkustat?
Kiirettä pukkaa jos hiihtolomalle ehtii vasta kesäkuussa. Mut kannattaa muuten kun tulee 1,5 kertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin mielummin tolla rahalla Italiaan kahdeksi viikoksi. Joten kyllä, oot hölmö.
Oot vieläkin hölmömpi. Mutta kun minäpä lähtisinkin kolmeksi viikoksi Lappiin.
Olet koska Aurinkomatkoilla on nyt tarjouksessa edullisin Kreetan matka kesälle viikko 350€/hlö
Teneriffalle viikon matka puolihoidolla, hieno ja rauhallinen hotelli, hyvin tarkkaan 1000 e maksoi. All Inclusive maksaa toki vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No on kallis, kun ei ole edes puolihoitoa.
Samaa ajattelin. Itse olin lapsen kanssa viikon viime kesänä Kreikassa täysihoidolla 5 tähden hotellissa, ja se maksoi kahdelta alle 3000 euroa. Ja ruuat oli mahtavat. Jos hotellilta saa vain aamupalan, pitää sitten kuitenkin syödä jossain muualla ja juomiin menee helposti viikossa 500 euroa.
Melko kallis. Parasta olla hyvä hotelli, näköala ja puitteet kunnossa.
Matkalaukkupalvelu, huonepalvelu, mukava sänky, riittävästi henkareita noin alkuun.
Merinäköala tai kaunis maisema, iso parveke, jolla oma poreallas, jos tuollainen hinta.
Onko hotellilla iltashow? Tai edes jotain huvitusta..
No onhan toi tosi kallis viikosta Kreetalla. Tolla hinnalla olis päässyt esim. Thaimaahan tai Karibialle. Tehty mikä tehty, nauti koko rahan edestä kun kerta on jo maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö hiihtolomaviikolla, vai miten sait noin kovan hinnan viikon matkalle? Tuskin mihinkään Thaimaahan asti viikoksi matkustat?
Kiirettä pukkaa jos hiihtolomalle ehtii vasta kesäkuussa. Mut kannattaa muuten kun tulee 1,5 kertaisena.
Sori, en kattonu viestiä kunnolla. Luulin, että on menossa nyt kevättalvella matkalle. Lukeehan aloituksessa siis, että Kreetalle kesäkuussa.
Joka tapauksessa sanoisin, että ylihintaa maksoi ja reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on halvempiakin matkoja, mutta jokaisella on omat hyvän loman kriteerinsä. Joku (minä) valitsee hotellin lähinnä aurinkoisen, ison uima-altaan perusteella. Joku tarvitsee lyhyen matkan rantaan tai keskustaan, merinäköalan, wifin, lyhyen matkan lentokentälle, esteettömyyttä tai huoneen omalla uima-altaalla. Kaikesta saa maksaa ja joillekin riittää, että saa yöksi pään tyynyyn.
Tommosia löytyy halvemmallakin.
Ollaan kolmen viikon matkalla juuri nyt neljän tähden hotellissa. Kanarialla. Puolihoito, hinta yhdeltä sen 1600.
Susu1 kirjoitti:
Olet koska Aurinkomatkoilla on nyt tarjouksessa edullisin Kreetan matka kesälle viikko 350€/hlö
Se on lähtöhinta. Heti kun siihen lätkäisee kunnon hotellin tykötarpeineen, hinta kyllä pomppaa aika lailla. Ei sen silti pitäisi 1600 euroa maksaa, ellei ole all inclusive.
Susu1 kirjoitti:
Katsoin huvikseni Aurinkomatkojen kesä-heinäkuun tarjonnan YHDELLE hengelle (ap sanoi lähtevänsä yksin) Kreetalle ja halvin oli 633€.
Et oo hullu mutta tyhmä kylläkin xD Saman oisit saanu erikseen paljon halvemmalla, eikä olis tarttenu koneessa kattella muita pakettimatkajuntteja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vieläkin hölmömpi. Mutta kun minäpä lähtisinkin kolmeksi viikoksi Lappiin.
Kreikan historia on nykyään Louvressa tai British museumissa. Kulttuuria arvostavana, menen sinne missä sitä vielä on paikanpäällä, eli esim. Italiaan.
Ihan normaali hinta hyvästä hotellista sesonkiaikana YHDELLE! Mielenkiinnolla odotan jos joku löytää 4-5* hotellin kesä-heinäkuussa huomattavasti halvemmalla. En toki tiedä mitkä ap:n kriteerit ovat, mutta todennäköisesti pitää olla parempi huone yms herkkua.
Minä olen maksanut 4000 matkasta portugaliin. Asuin kyllä loisto hotellissa. Maksoin myös 12200 euroa matkasta tahitille. Aion lähtee myös karibian risteilylle. Se maksaa vähintään 10000 euroa koska haluan hyvän hytin laivasta eli sviitin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi tosi kallis viikosta Kreetalla. Tolla hinnalla olis päässyt esim. Thaimaahan tai Karibialle. Tehty mikä tehty, nauti koko rahan edestä kun kerta on jo maksettu.
Onko Thaimaa sit jotenki parempi? Vain lennot sinne maksaa enemmän. Thaimaassa hotellit halpoja. Itse molemmissa monesti käyneenä käyn mieluummin Kreetalla ja maksankin siitä mieluusti enemmän.
Onko joku hyvä sijoitus vai ihan hullua, kallista vai halpaa, riippuu siitä mikä arvo sillä on ostajalleen. Ehkä joku tätä 1600 euron matkaa kritisoiva saattaa laittaa saman summan silmää räpäyttämättä johonkin ap:n mielestä ihan turhaan. Elämä on valintoja.