Aloitin kuolinsiivouksen koska
En jaksa enää. koitan saada kuukaudessa kaikki siihen kuntoon, ettei perheelle, aikuisille lapsille jää siivottavaa minun tavaroistani. Olen totaalisen loppu siihen että mieheni juo. Ollaan puhuttu asiasta ja olen kertonut etten enää jaksa katsoa häntä humalassa, en jaksa lupauksia jotka eivät toteudu. En näe mitään muuta ratkaisua kun lopettaa kaikki. Asiaa on hyssytelty läheisten osalta, kukaan ei huomaa miten kärsin. Alkoholistia hyysätään. Supliikki mies ja usean kaveri on kotona raskas. Tosin pilannut ne kerrat kun minä kutsun kotiin ihmisiä. Öykkäröi kännissä. Nyt olen saanut sanottua tämän, voin jatkaa määränpäätäni kohti, ikiunta odotellessa!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Itellä kaikki hyvin, mutta teen silti kuolinsiivouksen kerran tai kahdesti vuodessa, kun kertyy niin herkästi kaikkea rojua ja turhaa. Kuolinsiivous on kivaa!
Etkä vieläkään ole kuollut. Voi hitto.
Juoppo mies ei ole sen arvoinen, että sen takia kannattaa tuottaa lapsille mieletön suru ja itsesyytökset siitä, miksi eivät ajoissa huomanneet ja auttaneet.
Hommaa asunto kunnalta tai kaupungilta, missä nyt sitten asutkin tai vaikka yksityiseltä vuokraajalta ja muuta. ota mukaasi vain välttämättömin ja ala elämään omaa elämääsi.
Toisen ihmisen käytöksen takia ei kannata heittää hukkaan omaa elämään.
Älä marise, ei se juoppo lopeta kuin itsensä takia, järkyttävää marttyyriutta.
Kaiken lisäksi Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Haluatko todella, että lapsesi menettävät äidin, ja ainoa mitä heille jää, on juopporetku isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Itse olen vegaani, enkä syö ollenkaan lihaa.
Olisiko myös ruokavalio syynä aloittajan apaattisuuteen?
Olen myös vegaani! Olisiko se syy? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Joku tollo esittää että minä kirjoitin.
Olet varmaan ylpeä itsestäsi!
AP
Siis ihan vaan siivous.