Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kuolinsiivouksen koska

Vierailija
09.01.2023 |

En jaksa enää. koitan saada kuukaudessa kaikki siihen kuntoon, ettei perheelle, aikuisille lapsille jää siivottavaa minun tavaroistani. Olen totaalisen loppu siihen että mieheni juo. Ollaan puhuttu asiasta ja olen kertonut etten enää jaksa katsoa häntä humalassa, en jaksa lupauksia jotka eivät toteudu. En näe mitään muuta ratkaisua kun lopettaa kaikki. Asiaa on hyssytelty läheisten osalta, kukaan ei huomaa miten kärsin. Alkoholistia hyysätään. Supliikki mies ja usean kaveri on kotona raskas. Tosin pilannut ne kerrat kun minä kutsun kotiin ihmisiä. Öykkäröi kännissä. Nyt olen saanut sanottua tämän, voin jatkaa määränpäätäni kohti, ikiunta odotellessa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ero mitä?

Vierailija
2/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kaikki hyvin, mutta teen silti kuolinsiivouksen kerran tai kahdesti vuodessa, kun kertyy niin herkästi kaikkea rojua ja turhaa. Kuolinsiivous on kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko on kysyä, että miksi et eroa ? Ei Sinun ole pakko katsoa juoppoa miestä. Olisit ihan varmasti onnellisempi ilman miestäsi.

Vierailija
4/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko hoitaa hautaan ja saa paljon lohdutusta. Hänen myöhempi juomiskuolemansa hyvin ymmärretään.

Vierailija
5/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Etkö voisi ottaa asuntoa erillään miehestä, oma asunto. Miksi sabotoit itseäsi jonkun ** miehen vuoksi. Et voi pelastaa kaikkia, itsesi kyllä. Juttele kriisipuhelimeen edes ja saat näkökulmia. Entä sukulaiselle vaikka serkulle, kunnes saat eri asunnon. Uusi elämä on ihan hyvä.

Vierailija
6/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytetään tuollaista nimeä kuin kuolinsiivous? Älytön. Eikö konmaritus riitä sanaksi? Juoposta äijästä ottaisin eron heti ja rupeaisin elelemään omaa elämääni. Aikuinen nainen joka näytät olevan, tekee kuten ITSE haluaa. 

Vierailija
7/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytetään tuollaista nimeä kuin kuolinsiivous? Älytön. Eikö konmaritus riitä sanaksi? Juoposta äijästä ottaisin eron heti ja rupeaisin elelemään omaa elämääni. Aikuinen nainen joka näytät olevan, tekee kuten ITSE haluaa. 

Ideana on siivota koti sellaiseen kuntoon, että voisi kuolla milloin vain ja perikunnan olisi helppoa selvitä tavaroiden läpikäymisestä.

Vierailija
8/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideana on siivota koti sellaiseen kuntoon, että voisi kuolla milloin vain ja perikunnan olisi helppoa selvitä tavaroiden läpikäymisestä.

Konmarituksen pääideana on luopua kaikesta turhasta ja säilyttää kotonaan vain ne asiat, jotka tuottavat iloa. Koko kodin tavarat käydään kerralla huolellisesti läpi ja jokaisen tavaran kohdalla pysähdytään ja mietitään, että tarvitaanko tavaraa oikeasti.

Vierailija
9/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin loppu, etten jaksa edes miettiä muuttoa itsekseni. Jos olisi edes vähän voimia, mutta en näe toivoa enää missään. Kaikki suunnitelmat vesittyneet ja alkoholistin vuoksi jäänyt velkaa minun maksettavaksi. Vanhemmiltani aikanaan jäävät perinnöt olen pyytänyt jättämään lapsilleni. Ap

Vierailija
10/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ihminen, älä nyt sen takia luovuta että miehesi on ääliö. Ansaitset niin paljon parempaa. Ja aivan varmasti sitä myös saat, kunhan hankkiudut eroon siitä riippakivestä. Tiedä mitä kaikkea ihanaa elämällä vielä on sinulle luvassa! <3

Vierailija
11/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihan pimee. Kukaan normaali ihminen ei tapa itteensä jonkun alkoholistin takia!

Vierailija
12/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kaikki hyvin, mutta teen silti kuolinsiivouksen kerran tai kahdesti vuodessa, kun kertyy niin herkästi kaikkea rojua ja turhaa. Kuolinsiivous on kivaa!

Joudut sitten monesti vuodessa ostaa uudet seksilelut ja vermeet

Vierailija
13/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin loppu, etten jaksa edes miettiä muuttoa itsekseni. Jos olisi edes vähän voimia, mutta en näe toivoa enää missään. Kaikki suunnitelmat vesittyneet ja alkoholistin vuoksi jäänyt velkaa minun maksettavaksi. Vanhemmiltani aikanaan jäävät perinnöt olen pyytänyt jättämään lapsilleni. Ap

Älä vaivu synkkyyteen. Raha nyt on viimeinen asia minkä takia kannattaisi päivänsä päättää. Kun täällä ei kuitenkaan olla ikuisuuksia niin miksipä ei katsoisi tätä tivolia loppuun asti? Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella. Ja olen itse käynyt niin pohjalla että luulin oman käden kautta lähtemisen olevan ainoa vaihtoehto. Ei se mennytkään niin. Olisin jäänyt niin monesta ihanasta asiasta paitsi jos en silloin olisi sattuman takia selvinnyt. 

Vierailija
14/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö lapsesi voi auttaa sinua tai joku muu, ystävä tai sukulainen, että saat muutettua? 

Vierailija
15/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde turvakotiin. Siellä saat olla rauhassa ja kerätä voimia. Sieltä saa varmasti apua myös käytännön asioihin. 

Vierailija
16/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
17/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsiivouksessa hävitetään kaikki ns "nolo", mitä ei halua omaisten löytävän.

Vierailija
18/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi konmaritus on kans ihan naurettava sana. Siivous ku siivous, ei kait siihen mitään nimikkeitä tarvita 🤨?

Vierailija
19/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Itse olen vegaani, enkä syö ollenkaan lihaa.

Olisiko myös ruokavalio syynä aloittajan apaattisuuteen?

Vierailija
20/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perikunta haluaa helppoa, niin tilatkoon ammattilaiset tyhjentämään kämpän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan