Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perustein valitsitte vihkikirkkonne?

Vierailija
09.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierailen kirkoissa ainoastaan silloin kun voi olla vakuuttunut siitä, että samassa tilassa ei ole pappia.

Vierailija
2/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kirkko, maltillisen kokoinen, järkevällä etäisyydellä suhteessa juhlapaikkaan ja sattui olemaan vapaana oikeaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiminen tapahtui maistraatissa. Ei siihen kirkkoa tarvita.

Vierailija
4/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotiseurakuntani kirkko valittiin. Sieltä saatiin myös ilmaiseksi juhlatila.

Vierailija
5/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka vaati sitä, ihan kuten naimisiin menoakin. Ja itse vaan ajatteli että whatever, en jaksa jänkätä, aivan sama.

Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt juosta helevetin lujaa karkuun, mutta eihän sitä suhteen alkuvuosien valheellista huumaa vielä elävä nuorimies tajua kun paine palleissakin on jatkuvaa. 😂

Vierailija
6/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka vaati sitä, ihan kuten naimisiin menoakin. Ja itse vaan ajatteli että whatever, en jaksa jänkätä, aivan sama.

Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt juosta helevetin lujaa karkuun, mutta eihän sitä suhteen alkuvuosien valheellista huumaa vielä elävä nuorimies tajua kun paine palleissakin on jatkuvaa. 😂

Näinhän se tyypillisesti ainakin ekalla kierroksella menee. Naisen unelmia toteutellaan.

Vierailija
7/7 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimman ja pyhimmän valitsimme, kattona oli Luojan luoma taivas ja lattiana kesäinen kukkamaa samoista käsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi