Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roolit sekaisin? (ottaa niin päähän)

Vierailija
15.11.2006 |

Tuntuu että minä olen meidän perheessä se mies, pidän langat käsissä, suunnittelen elämäämme, taloutta jne.

Jos tulee päiviä että olen sairas tms. niin mies on ihan ahdistunut jos joutuu esim. kauapssa käymään tai lasten kanssa ulos menemään.

Onko muilla tälläistä ja miten oikeasti tästä pääsisi eroon?

Haluisin joskus kokea että mies huolehtisi ja järjestäisi ja minä saisin vain olla " heikko nainen" .

Olenko ihan typerä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään kävi näin: menimme yhdessä terveysasemalla, minun piti mennä sinne asioimaan omassa asiassa ja miehen rokottamaan lapsi. Näin kun mies otti rokotteen jääkaapista ja etsimme yhdessä neuvolakortin.

Kun tulimme asemalle mies kysyi minulta oliko sulla se rokote. no eipä ollut ei... tuhahti ja lähti hakemaa sitä kotoa.

Olen niin väsynyt ja minulla epäillään/pois suljetaan aika vakaviakin sairauksia, tekisi mieli mennä vain johonkin lepäämään.

Eilen sanoin että viikonloppuna pitää siivota (meillä on asuntonäyttö pian)

Niin mies sanoi että " no tosi kivaa tekemistä" . Sanoin että no ei ole ei, mutta tehtävä!

JOS olisin kunnossa en ärsyyntyisi ehkä näin helposti mutta nyt totaalisen väsyneenä ja kipeänä en vain jaksaisi!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme