Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 27v nainen ja 40v mies yhteiskunnallisesti hyväksyttävissä?

Vierailija
08.01.2023 |

Vai kannattaako jättää sikseen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok meillä on sama ikäero. Ainoa vaan et 40v haluaa heti lapsen ja mulöe kelpais 5-7v päästä.

Vierailija
2/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyväksyttävää. Rakastakaa toisianne miettimättä oletteko jonkun Keijon ja Ykän mielestä hyväksyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja tulee, mutta jos suhde toimii niin mikäs siinä. Me olimme 32 ja 40 v. kun suhde alkoi ja mies sai kuulla kans kaikenlaista.

Vierailija
4/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se taida yhteiskunnalle kuulua 🤣😁

Vierailija
5/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40/2+7=27

Vierailija
6/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielestä ei käy. Maksimissaan 2v nuorempi nainen käy.

Vierailija
7/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja taas tätä. No ihan ok. Aikuisia ihmisiä joilla vähän enemmän ikäeroa. Mitä sitten.

Itse aloin 33-vuotiaana seurustella 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ollaan edelleen yhdessä 10 vuotta myöhemmin ja olemme naimisissa.

Vierailija
8/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos nainen kaunis ja nielee.

Vierailija
9/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on!Vain suomalaiset hakee hyväksyntää joka ikiseen asiaan!Anna palaa :)

Vierailija
10/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen mielestä ei käy. Maksimissaan 2v nuorempi nainen käy.

Älä jaksa länkyttää. Itse olen sun halveksuma mamma koska olen äiti. Olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Enkä kyllä kysellyt muiden mielipiteitä onko meidän ok olla yhdessä. Ei mun ja miehen välinen ikäero muille kuulu.

Vierailija
11/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia on aina.

Vierailija
12/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse M45 ja aasialainen naiseni 23, ihan ok vaikka ensin etsinkin 18-19v

Vierailija
13/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja tulee, mutta jos suhde toimii niin mikäs siinä. Me olimme 32 ja 40 v. kun suhde alkoi ja mies sai kuulla kans kaikenlaista.

Mitä ihmeen kommentteja voi muka tulla tuollaisella normaalilla 8 vuoden ikäerolla? Aikuisista ihmisistä kuitenkin kyse eikä niin, että toinen esim. 15v. ja toinen 23v.

Vierailija
14/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok meillä on sama ikäero. Ainoa vaan et 40v haluaa heti lapsen ja mulöe kelpais 5-7v päästä.

Nelikymppinen mies jaksaa kyllä odottaa lapsia vielä vaikka viisikymppiseksi asti lapsia. Saattaa olla salaa tokalla kierroksellakin jo, niin pelkät panot ilman kakkavaippoja kelpaavat varmasti.

Vierailija
15/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kommentteja voi muka tulla tuollaisella normaalilla 8 vuoden ikäerolla? Aikuisista ihmisistä kuitenkin kyse eikä niin, että toinen esim. 15v. ja toinen 23v.

Ihmettelin sitä itsekin, usko pois. Toki asiaan voi vaikuttaa, että ilmeisesti näytän nuoremmalta.

Vierailija
16/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on.

Vierailija
17/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi vanhaa ukkoa vaivoikseni, mutta jos sulla on oidipus-kompleksi ja tykkäät niin turhaan sitä.täällä kyselet, onko ok vai ei.

Vierailija
18/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 32 ja 46, oikein hyvä.

Vierailija
19/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä sama ikäero.

Yhdessä olemme olleet jo pian 25 vuotta ja lapsia on kaksi.

Olin tavatessamme 20-vuotias opiskelijatyttö ja mieheni 33-vuotias uralleen omistautunut nousukiitäjä.

Monta vaihetta on yhdessä käyty läpi, molemmat ovat sittemmin opiskelleet lisää, vaihtaneet alaa, vuoroin on hoidettu lapsia kotona, riidelty, sovittu, aina rakastettu.

Nyt olen 45-vuotias teinien äiti ja mieheni on 58-vuotias, yhtälailla perheelleen omistautunut.

Kumpikin harmaantuu, mies kaljuuntuu, teinien mielestä olemme samalla noloja ja ihania.

Hetkeäkään en vaihtaisi, mieheni on elämäni rakkaus, on ollut jo 25 vuotta. Ja aina, huonoinakin hetkinä olen tiennyt olevani itsekin rakastettu.

Vierailija
20/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran iso ikäero, ettei välttämättä ole ok, jos halutaan lapsia.

Toisella kierroksella olevat noin 50-vuotiaat miehet voivat olla omistautuvia isiä tai sitten sellaisia, jotka eivät omaksi yllätyksekseenkään jaksakaan enää vauva-aikaa tai isommankaan lapsen hoitoa. Karu totuus paljastuu, kun vapaa kahden aikuisen elämä vaihtuukin taas pikkulapsiaikaan ja jotenkin on päässyt unohtumaan, mitä se käytännössä tarkoittikaan. Tästä on valitettavasti useampi esimerkki tuttavapiiristä. Nuoremmalla naisella on yhtäkkiä vauva ja kiukutteleva, väsynyt mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi