Lähden nyt McDonaldsiin
Kommentit (29)
Mikä uutinen tuo on?
Porukkaa sitä mäkkärissä on iltamyöhään.
Miksi menet moiseen roskaruokapaikkaan? Kierrän tuollaiset kaukaa.
Big Mac - ateria ekstra soosilla ja suolakurkuilla + Chili Mcdouble + 4 nugettia feastidipillä
Vierailija kirjoitti:
Uusi Chipotle grill houkuttaa... ja vain 500 kcal! Terveellinen, rasvasta 1/3 kovaa rasvaa. Se on suoraan kuin ravintoneuvojan suosituksista!
AP, M45
Vierailija kirjoitti:
Syöhän mummo kaalisoppasi ennenkuin jäähtyy, ei ole varaa lämmittää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi Chipotle grill houkuttaa... ja vain 500 kcal! Terveellinen, rasvasta 1/3 kovaa rasvaa. Se on suoraan kuin ravintoneuvojan suosituksista!
AP, M45
Mäkkärin spessuburgerit on aina kuivia pettymyksiä. Aina, joka kerta, 100%.
Vierailija kirjoitti:
Big Mac - ateria ekstra soosilla ja suolakurkuilla + Chili Mcdouble + 4 nugettia feastidipillä
Hirveä kaloripommi! Syön vain 500kcal hampurilaisia max.
AP
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä sillä on? syö sinä kasviksia ja salattia ja elä 120 vuotiaaksi. Minä vedän kunnon rasva ja hiilari paukut ja lähden ehkä vielä panemaan. Kuolen ehkä 75 vuotiaan. Mutta evvk, kun tuolla toisella puolella ei voi asiat olla huonommin kuin täällä.
Minäkin voisin, mutta söin illalla 450g lenkkimakkaran kokonaan.
Mä söin eilen Double chipotle grill aterian. Potkua on kastikkeessa ja nälkäsenä maistui herkulliselta. Parhaiten makua on siinä kastikkeessa.
Namskis.Tilaan myös woltista nyt mäkkärisafkaa ison säkin.Toivotaan että l.öytää perille lämpimänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mikä on chili McDouble? Joku uutuus kausituote vai aina siellä?
Vierailija kirjoitti:
Minä juon nyt kahvia
Pää sekaisin vaikka kofeiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä sillä on? syö sinä kasviksia ja salattia ja elä 120 vuotiaaksi. Minä vedän kunnon rasva ja hiilari paukut ja lähden ehkä vielä panemaan. Kuolen ehkä 75 vuotiaan. Mutta evvk, kun tuolla toisella puolella ei voi asiat olla huonommin kuin täällä.
Unta näät jos kuvittelet eläväsi 75-vuotiaaksi. Kuolet sydäriin viiden vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mikä on chili McDouble? Joku uutuus kausituote vai aina siellä?
Juu, vähän kuin tuplajuustohamppari ilman toista juustosiivua + joku chilisoosi. Kausituote taitaa olla. Pienehkö hamppari, mutta maukas. Kannattaa vetää pari kolme.
Ota El Maco-ateria plussana + 6 nugsua!