Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla mies seksiä vailla

Vierailija
08.01.2023 |

En voi tietää, mutta mökötys viittaisi siihen. Ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta koko viikonloppuna, mutta tänään on jo aamusta lähtien ollut välttelevä. Lähtee pois paikalta jos menen lähelle eikä puhu minulle oma-aloitteisesti. En keksi muuta syytä kuin sen, että haluaisi seksiä. Eihän tämä ensimmäinen kerta ole kun osoittaa näin mieltään kuin pikkulapsi, joka ei ole saanut karkkipäivän tikkariansa.
En vaan jaksa ymmärtää miksi seksi voi näytellä niin isoa osaa miesten elämässä (kaikkialta luettua) ja evoluutio ei ole antanut naiselle samoja haluja tai tarpeita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina sanonut, että miesten ja naisten hormonit ja testot pitäisi vaihtaa kuukauden ajaksi päittäin. Silloin molemmat ymmärtäisi toistensa haluja tai haluttomuutta paljon paremmin.

Miten sen nyt ottaa. Vaimo tehnyt meidän pitkässä parisuhteessa enimmät aloitukset seksiin aina. Säännellyt omien halujen, vatsatoimintojen, pillun yms tilanteiden mukaan. Lukenut mun panetuksia kuin avointa kirjaa mua itseäni paremmin.  Pitänyt meidät säännöllisessä seksissä kaikki vuodet. Aina olen tuntenut olevani halluttu, rakastettu ja himoittu.  Toki olen halaillut, hyväillyt, ollut läsnä ja osoittanut haluavani vaimoa ja pillua. 

No ei kai se ole mikään ihme, kun tietää saavansa sinun ylivertaista mahtimulkkuasi, joka saa pillunsa kiemurtelemaan mankelointiasennossa huutaen hoosiannaa etu- ja takaperin! Kukapa nainen sitä nyt ei tuommoisen mahtisonnin edessä olisi sulaa vahaa!

Niin se varmaan täytyy sitten olla, kun sinäkin jaksat sitä joka päivä hokea. ;))))

Arvaappa mitä lerppamulkku. Meitä taitaa olla täällä useampia, kuin vain yksi.

No ai kauheeta! Teitä  on ihan monta kateellista pikkumulkkua siellä. Ihan melkein säälin teitä. Koittakaa nyt jostain saada pillua, ettei tartte koko ajan itkeä täällä. 

Vierailija
22/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina sanonut, että miesten ja naisten hormonit ja testot pitäisi vaihtaa kuukauden ajaksi päittäin. Silloin molemmat ymmärtäisi toistensa haluja tai haluttomuutta paljon paremmin.

Miten sen nyt ottaa. Vaimo tehnyt meidän pitkässä parisuhteessa enimmät aloitukset seksiin aina. Säännellyt omien halujen, vatsatoimintojen, pillun yms tilanteiden mukaan. Lukenut mun panetuksia kuin avointa kirjaa mua itseäni paremmin.  Pitänyt meidät säännöllisessä seksissä kaikki vuodet. Aina olen tuntenut olevani halluttu, rakastettu ja himoittu.  Toki olen halaillut, hyväillyt, ollut läsnä ja osoittanut haluavani vaimoa ja pillua. 

No ei kai se ole mikään ihme, kun tietää saavansa sinun ylivertaista mahtimulkkuasi, joka saa pillunsa kiemurtelemaan mankelointiasennossa huutaen hoosiannaa etu- ja takaperin! Kukapa nainen sitä nyt ei tuommoisen mahtisonnin edessä olisi sulaa vahaa!

Niin se varmaan täytyy sitten olla, kun sinäkin jaksat sitä joka päivä hokea. ;))))

No ai kauheeta! Teitä  on ihan monta kateellista pikkumulkkua siellä. Ihan melkein säälin teitä. Koittakaa nyt jostain saada pillua, ettei tartte koko ajan itkeä täällä. 

Mutta meidän mulkut seisoo ilman pillereitä. Buhahahaa

Miltä se Pate oikeesti tuntu silloin ekalla kerralla kun tajusit, että mahtik.rpä jäikin nyt veltoksi? Mistä sä silloin syytit vaimoasi? Sussahan vika ei voinut olla silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt ap joko sinä annat miehellesi, vai

vieläkö me pojat suostutellaan. Mieitä on jo

monta suostuttelijaa

Vierailija
24/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta meidän mulkut seisoo ilman pillereitä. Buhahahaa

Miltä se Pate oikeesti tuntu silloin ekalla kerralla kun tajusit, että mahtik.rpä jäikin nyt veltoksi? Mistä sä silloin syytit vaimoasi? Sussahan vika ei voinut olla silloinkaan.

Kyllä Pate voisit oikeasti meille pojille kertoa kokemuksesta. Osataan sitten varautua siihen. Olethan sä kaiken muunkin täällä jo kertonut. Ja moneen kertaan.

Mitä erektiolääkettä käytät ja miten hyvin se toimii?

Vierailija
25/25 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu on muutakin kuin vain toimitus, jonka voi suorittaa "velvollisuudesta" tai josta voi kieltäytyä noin vain kun ei huvita. Se on liiton perusta, jossa kohtaa toisen ihmisen ruumiillisella ja henkisellä tasolla, uskomaton yhteinen nautinto, yhteen sulautuminen. Ilman sitä jokainen kyseenalaistaa ennen pitkää koko suhteen, syystäkin. On kidutusta olla ilman jos itse haluaa, eikä saa mitään vastakaikua. Mielestäni on ymmärrettävää jos siinä tilanteessa lähtee muualta etsimään sitä mitä kumppani ei anna eikä halua antaa. 

Ikävä kyllä joiltain puuttuu kyky nauttia seksistä, ja ymmärrettävää sekin. Silloin se on vain limainen toimitus, joka pitäisi suorittaa toisen miellyttämiseksi. Olisi tällöin ehkä reilua kertoa se myös toiselle ja miettiä yhdessä kuinka asian vois toisin hoitaa

Jos tajuat että miehelläsi on paha olla etkä muuten reagoi kuin kirjoittamalla täällä, niin miehesi ansaitsisi paremman naisen, jonkun joka välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi