Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla mies seksiä vailla

Vierailija
08.01.2023 |

En voi tietää, mutta mökötys viittaisi siihen. Ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta koko viikonloppuna, mutta tänään on jo aamusta lähtien ollut välttelevä. Lähtee pois paikalta jos menen lähelle eikä puhu minulle oma-aloitteisesti. En keksi muuta syytä kuin sen, että haluaisi seksiä. Eihän tämä ensimmäinen kerta ole kun osoittaa näin mieltään kuin pikkulapsi, joka ei ole saanut karkkipäivän tikkariansa.
En vaan jaksa ymmärtää miksi seksi voi näytellä niin isoa osaa miesten elämässä (kaikkialta luettua) ja evoluutio ei ole antanut naiselle samoja haluja tai tarpeita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on akalta melkoosta jorinata

Vierailija
2/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on testosteroli jonka liika määrä sekoittaa miehen ajatukset.  Vika on siinä, ettei kasseja ole tyhjätty tarpeeksi usein.  Ei ole viriilin miehen vika vaan ominaisuus. Liskoaivot menee päälle jos on testot tapissa, eli järkiäly häviää kisan. Vaimoni ymmärtänyt tuon paljon jo minua ennen, eli pitänyt miehensa tasot kurissa ja miehen mukavana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu. Ehkä siksi ei tehnyt aloitetta, vaan odotti jos ap tekee. Itse saan aina, kun haluan. Vaimo ei kieltäydy koskaan, ja seksiä on joka päivä. En valita, mutta olisi kiva, jos vaimokin joskus ehdottaisi. Tulisi hyvä mieli, kun on haluttu. Nyt sitä vähän miettii, suostuuko vaimo vain minun mielikseni.

Vierailija
4/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä on niin iso juttu, ettet voi levittää perääsi miehellesi tai ottaa edes poskeen loppuun asti. Ei kestä varttia kauempaa, ja päivä olisi sujunut paremmin.

Vierailija
5/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina sanonut, että miesten ja naisten hormonit ja testot pitäisi vaihtaa kuukauden ajaksi päittäin. Silloin molemmat ymmärtäisi toistensa haluja tai haluttomuutta paljon paremmin.

Vierailija
6/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi kiukuttele! Miehelläsi on tosi

tuskallinen olo. Se on jo niin tuskallinen ettei

aloitettakaan oikein pysty eikä onnistu tekemään. Tunnetila käy tosi kuumana ja

hän koittaa olla rauhallinen. Jossain vaiheessa

hänen on tosin pakko pystyä aloite tekemään.

Ole nyt ymmärtäväinen ja tee voitavasi

Vierailija
7/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina sanonut, että miesten ja naisten hormonit ja testot pitäisi vaihtaa kuukauden ajaksi päittäin. Silloin molemmat ymmärtäisi toistensa haluja tai haluttomuutta paljon paremmin.

Miten sen nyt ottaa. Vaimo tehnyt meidän pitkässä parisuhteessa enimmät aloitukset seksiin aina. Säännellyt omien halujen, vatsatoimintojen, pillun yms tilanteiden mukaan. Lukenut mun panetuksia kuin avointa kirjaa mua itseäni paremmin.  Pitänyt meidät säännöllisessä seksissä kaikki vuodet. Aina olen tuntenut olevani halluttu, rakastettu ja himoittu.  Toki olen halaillut, hyväillyt, ollut läsnä ja osoittanut haluavani vaimoa ja pillua. 

Vierailija
8/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehillä on ovulaatio 28 kertaa kuukaudessa. Siksi meitä panettaa lähes aina.

Vierailija
9/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehillä on ovulaatio 28 kertaa kuukaudessa. Siksi meitä panettaa lähes aina.

Terve heteromies ajattelee pillua 42 kertaa tunnissa. Perussuomalainen ajattelee yhtä usein Uuninpankkopoikaa.

Vierailija
10/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet ja otat sitä kädestä kiinni ja talutat makkariin. Ja sitten n...it siltä aivot pihalle ja otat oman nautintos kanssa. Ja sen jälkeen kerrot hänelle, että jatkossa jos noin kovin tekee mieli niin asia pitää sulle jotenkin ilmaista ja yrittä vietellä sut, että tuollainen lapsellinen mököttäminen ei kiihota ja houkuttele ketään. Ja sitten vielä kysyt siltä, että menikö tämä nyt varmasti jakeluun, ettei jatkossa tarvitse pilata molempien päivää tällaisen asian vuoksi. 

Vierailija
11/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus ap!

Kyllä 54 vuotiaana miehenä harmittaa, kun viimeiset 10 vuotta on omiin haluihin saanut vastauksen noin neljännesvuosittain. Vaimon tekemiä aloitteita tasan 0. No, en kai minäkään enää parhaassa vedossa ole, mutta halut olisi kovat. Saa hieroa sängyssä alaselkää ja muita erogeenisiä alueita ihan vapaasti, hänen vartalonsa ei kutsuun vastaa. Voisinko oman seksuaalisuuden vaan sammuttaa nappia painamalla? Kun tilanne on tämä, niin väistämättä alkaa halukkaat naiset kiinnostamaan. Keskustelu ei johda ratkaisuun. Riidan saa helposti aikaiseksi ja sitä välttelen kokemukseen pohjautuen.

Ymmärrän tavallaan tämän hyvin myös naisen puolelta. Jos haluja ei kertakaikkiaan ole tai minä en sytytä, niin eihän se kiinnosta. Sitten kun suhtautuminen on tämä, niin alkaa itsekin kammoamaan torjutuksi tulemista ja uusiutuvaa pettymystä. Ei ihan hirveä ihme ole tätä taustaa vasten, että pariskunnat vieraantuvat toisistaan.

Voisiko kulttuurimme muuttua siten, että luopuisimme omistuksen halustamme ja me varatutkin voisimme avoimesti kiinnostua toinen toisistamme halujemme ja tarpeidemme pohjalta? Rappeutuisiko yhteiskuntamme? Kärsisikö parisuhdeinstituutio lopullisen kuoliniskun? Monesti huulillani ovat olleet sanat: - huolehdimmeko jatkossa omista tarpeistamme tavallamme? Olenko minä teoillani ja toiminnallani ansainnut loppuelämän selibaatin, vaikka nauttisin aivan älyttömästi tuottaa nautintoa, saaden sitä siten myös itse?

Vierailija
12/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset antaisi miehellesi vähän reikää? Tulisi parempi mieli eikö kummankaan tarvitsisi mököttää.

Vierailija
13/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset antaisi miehellesi vähän reikää? Tulisi parempi mieli eikö kummankaan tarvitsisi mököttää.

Näin on, kyllä vaimon pitäisi pitää miehen hyvinvoinnista ja mielentilasta huolta. 

Kuten sanottu oma vaimoni lukenut mua hyvin ja jos on huomannut minun olevan rauhaton ja pillun tarpeessa on oma-aloitteisesti imuttanut sarven tyhjäksi, jos ei muuten ole hänelle itselle seksi sopinut sillä kertaa. Tiennyt kumminkin, että saanut itse aina orgasmit kun halunnut.  Imutuksella mies ollut taas pari päivää mukavalla päällä keräten panetusta vaimon haluja varten. 

Vierailija
14/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on testosteroli jonka liika määrä sekoittaa miehen ajatukset.  Vika on siinä, ettei kasseja ole tyhjätty tarpeeksi usein.  Ei ole viriilin miehen vika vaan ominaisuus. Liskoaivot menee päälle jos on testot tapissa, eli järkiäly häviää kisan. Vaimoni ymmärtänyt tuon paljon jo minua ennen, eli pitänyt miehensa tasot kurissa ja miehen mukavana. 

Pano-Pate, älä nyt viitsi olla niin vaatimaton! "Unohdat" häveliäästi mahtimulkkusi, joka saa naisen kuin naisen pillun liskoaivo-mankelointi asentoon, vaimollesi aiheuttamat ulvovat karjahtelu-orgasmit joita edeltää se että pillu on odottavalla kannalla, ja vässyköille ja piilohomoille täysin käsittämättömät seksitaitosi! Pate on Pate, ja muut miehet ovat vässyköitä!

Vierailija
15/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Tuossa on perää...

Vierailija
16/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa. Vaimo tehnyt meidän pitkässä parisuhteessa enimmät aloitukset seksiin aina. Säännellyt omien halujen, vatsatoimintojen, pillun yms tilanteiden mukaan. Lukenut mun panetuksia kuin avointa kirjaa mua itseäni paremmin.  Pitänyt meidät säännöllisessä seksissä kaikki vuodet. Aina olen tuntenut olevani halluttu, rakastettu ja himoittu.  Toki olen halaillut, hyväillyt, ollut läsnä ja osoittanut haluavani vaimoa ja pillua. 

No ei kai se ole mikään ihme, kun tietää saavansa sinun ylivertaista mahtimulkkuasi, joka saa pillunsa kiemurtelemaan mankelointiasennossa huutaen hoosiannaa etu- ja takaperin! Kukapa nainen sitä nyt ei tuommoisen mahtisonnin edessä olisi sulaa vahaa!

Vierailija
17/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole mikään ihme, kun tietää saavansa sinun ylivertaista mahtimulkkuasi, joka saa pillunsa kiemurtelemaan mankelointiasennossa huutaen hoosiannaa etu- ja takaperin! Kukapa nainen sitä nyt ei tuommoisen mahtisonnin edessä olisi sulaa vahaa!

Niin se varmaan täytyy sitten olla, kun sinäkin jaksat sitä joka päivä hokea. ;))))

Vierailija
18/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olepa sit iloinen mut mieti meitä jotka saavat 10 aloitetta naiseltaan vuodessa siis seksiin johtavia ei semmosii et puristellaan elintä ja lähdetään latomaan. Ja miehenä minäkin teen 5..10 aloitetta viikottain että se 1 minimissään uppois. Minun hän on pyytänyt tekemään kun itse ei aina hoksaa.veemäistähän tää osin on kun tuntee että vain minun takia.

Vierailija
19/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän pieni korjaus. Ei saa Paten Ihme Patukka enää naista kiemurtelemaan. Ei tuota ulinaorkkuja enää yhtään. Jos Pate aidosti rakastaisi vaimoaan, niin silloin paikalle hoidettaisiin MIES, joka pystyy sen orkun panemalla tuottamaan.

Mutta Pate onkin semmonen p@skahousu, että ei uskalla samaan tilaan toisen alastoman miehen kanssa. Se pelkää, että toisen miehen seisova kalu saa Patenkin semijäykän mahtimeisselin turpoamaan entisiin mittoihin.

Vierailija
20/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se varmaan täytyy sitten olla, kun sinäkin jaksat sitä joka päivä hokea. ;))))

Arvaappa mitä lerppamulkku. Meitä taitaa olla täällä useampia, kuin vain yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän