Ota lähin kirja/lehti ja lue viimeinen lause sivulta 6, se kertoo tulevaisuutesi
Vieressäni sattuu olemaan Aku Ankka- lehti ja lause on "Sanooko järkikultasi sinulle mitään"
Voi kyllä pitää hyvin paikkansakin :D
Kommentit (118)
'olen 55 vuotias ja vasta löytänyt elämääni teen'. No jopas, voisihan tuo hulluminkin olla. Olen kyllä teetä juonut ihan lapsesta asti. Jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kirjan virallinen sivu 6: Kaaret, alakaaret, luokat, lahkot ja heimot. (Retkeilykasvio).
Jos kirjoittamaton alkusivu lasketaan, niin otsikko on summary... Pitäisikö olla huolissaan :D
Tarkoittaa, että sinun täytyy olla järjestelmällinen ja laittaa tavarat aina omille paikoilleen.
Lisää elämäniloa, lisää hyvinvointia.
Mun lähimmän kirjan teksti alkaa vasta sivulta nro 7, sivu 6 on tyhjä.
Sisustuskirja, jonka sivulla on kuva kauniista makuuhuoneesta.
Säilötyt hedelmät ovat korkeatasoisia ja hyvä olla olemassa,kun leipomisvimma iskee. Kirjasta:maailman parhaat kakut 😃
Lähellä on ruokalehti, jossa tuossa kohtaa neuvotaan mitä aineksia kannattaa ostaa kiinalaisen uuden vuoden juhlitaan.
"Lääkäri totesi, että se on kasvain"
Toivottavasti nyt ei kumminkaan :(
Sivulla 6 on kuva Pariisista. Lomalle tai muutto sinne? Vai tapaanko kenties ranskalaisen miehen. Olen nyt kahvilassa niin ehkäpä tuo tarkoittaa, että pitäisi tilata croisantti...
Ei.
Minulla ei ole tulevaisuutta? 😱
Joulu on jo ovella -kirjan sivu 6 viimeinen lause: "Millainen on tuleva vuosi?"93
Sivu 6 oli tyhjä. Caius Kajanti: "Koskettavia naiskohtaloita"
In 2010 famine and malnutrition combined killed about 1 million people, whereas obesity killed 3 million.
Jokainen nainen on tulevaisuutensa arkkitehti.
Jessie Burton, Onnen talo (e-kirjana)
"By four o'clock in the afternoon on 26 November, the corridor had been fully cleared. " (Toby Wilkinson, Tutankhamun's Trumpet, The story of ancient Egypt in 100 objects)
Suunnittelen muuttoa, mutta se tulee olemaan kait mahdollista vasta ensi vuonna. Mutta jospa kuitenkin jo 26.11 tänä vuonna? 🤔😊
"Ainakin ruuhkasta päätellen!"
Pipsan kesäloma -lastenkirja.
Hmmmm.