Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Mulle on käynyt noin monta kertaa jo elämäni aikana, että hiukset lähtee, tulee ohuita ja lähes kaljuja kohtia, ihan tupoittain vain hiuksia koskettamalla lähtee irti.
Mutta yleensä ne on myös kasvaneet aina takaisin. Nytkin oli epäilemäni sairastetun Koronan jälkeen ihan kunnon hiustenlähtö, mutta uutta hiusta vaan pukkaa. En jaksa stressata asiasta enää yhtään. Jos joku kaunis päivä ne kaikki lähtee eikä enää kasva takaisin, niin olkoot sitten niin. Olen jo alustavasti suunnitellut millaisia peruukkeja hommaan ja miten niitä tuunaan.
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Katso peiliin niin näet totuuden
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Hauskat naiset on ihania.