Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Katso peiliin niin näet totuuden
No hyvä ihme sentään maapallon kaikilla naisilla on kuukautiset eikä heiltä hiukset tipu päästä.
Ite laitan vähä natriumantidoksiinia nii jo lähtee loputki hiukset päästä nii ei tarvii pelätä
Priorin kliinisesti testattu... Tuohan voi käytännössä tarkoittaa mitä vaan.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Aloepecia eli pälvikaljuus.
Ei ole lääkettä.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Minäkin oon kuullut tästä hyviä kokemuksia . Itselläni oli seuraavana listalla priorin. Mutta oma hiustenlähtöni johtuu raudanpuutteesta.
Luulin jo että mikään ei auta kun söin rautalisää kuuriluontoisesti eikä sillä ollut mitään vaikutusta . Minulla on runsaat kuukautiset joten rautakuurit eivät sinänsä auttaneet mitään ja ferritiini putosi.
Nyt olen omatoimisesti jatkuvasti käyttänyt 6kk rautaliuosta niin että vain 1-2vkon tauko pullon loppuessa. Ostin myös todella kalliita (30-40euroa) super biotiini tabletteja ja nyt alkaa näkyä pikkuhiljaa tuloksia.
Lääkäri määräsi minulle vain jotain käsikaupan rautalisää , unohdin kaikki muiden ohjeet ja tällä tavoin hiusten tilanne parantunut.
Minulla oli hiusten lähtö aivan hirvittävää , kerran jos haroi käden hiusten läpi kuului vaan naps naps ja karvatuppineen päivineen hiuksia koura täynnä.
Ärsyttää ettei alhaista ferritiiniä huomiotu mitenkään jo 4 vuotta sitten kun se ensin huomattiin, silloin lääkäri väitti sen olevan normaali koska oli 15 (yli raja -arvon) ja minähän uskoin . Hiustenlähtö alkoi noin 2-3v sitten. Nyt ferritiini oli 17 ja tavoitteeni on saada se huomattavasti ylemmäksi.