Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Onpas epäinformatiivisia kommentteja tämän ketjun loppupuolella. Mistä näissä on oikeastaan kyse?
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Ilman sivuvaikutuksia ei oteta lisääntyvää ikää vastaan 😁 Eri tavalla se on meillä miehillä. Me kun vanhennutaan kuin viini 😂 Tom Cruisenkin vaan näyttää paremmalta mitä enemmän ikää tulee: https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2022-06/3/9/asset/9cc7e… tossa uudessa leffassa ei vaan ollut enää sama naisystävä tomppa kruisella vaan oli vaihtanut nuorempaan: https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article12691685.ece/ALTERNATES/n6…
On pysynyt Tomppa vähän paremmassa shapessa kuin Kelly. Aika usein käy näin ja sitten naiset ihmettelee, miksi vanhemmilla miehillä käy flaksi nuorempien naisten kanssa. Olen 5-kymppinen ja hiljattain tarttui baarista mukaan 25v mimmi.
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Ilmeisesti spämmääminen höpöhöpöllä. Voisi poistaa kokonaan
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Mulla tippui Koronan jälkimainingeissa hiukset. Kampaajakin oli kauhuissaan. Söin priorin kuurin ja 3kk päästä kasvoi valtava määrä uutta hiusta. Voi olla että olis muutenkin tullut, mutta uskon priorinin tehoon kyllä. Uusi hius on hieman kihartavaa 😊
Opettele käyttämään välimerkkejä
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Kuka ei ole ajanut mersulla?