Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Aina on netissä halvempi hinta.
Periaatteessa yksi helpoimmista konsteista päästä eroon mm. liiallisesta (stressihormooni) kortisolista, -jonka tyyppillinen ilmentymä on ripeä hiustenlähtö - voisi olla ( ainakin joillekuille ) paasto (esim. vain yhden päivän) , mutta itse olen huomannut että se on todella haasteellista, jos ei ole erityistä painokasta syytä siihen kuten itselläni IBS-ripuli ja yrjötys. Mussuttaminen on niin olennainen osa tylsyyden torjuntaa.
Transsendenttinen Meditaatio® olisi kenties helpoiten opittava sikayksinkertainen syvärentoutumistekniikka, mutta sen oppiminen virallisitse organisaatioitse maksaa maltaita. Jos olet varma ettet koskaan aio mennä varsinaiselle TM-kurssille, voit ehkä kokeilla esim. tätä TM:n tyylistä tekniikkaa (sen opetteleminen - joka kestää noin puoli tuntia - voisi häiritä "oikean" rekisteröidyn tavaramerkin omaavan TM:n perustekniikan oppimista):
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.