Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Katso peiliin niin näet totuuden
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Vaihdevuodet voi olla syy hiustenlähtöön. Käy gynekologilla ja kysy tarvitsetko hormonikorvaushoitoa.
Joillakin voi vaihdevuodet alkaa tosi aikaisin. Syy geneettinen.
Toinen syy voi löytyä ferritiinin puutteesta, ferritiini voi olla liian alhainen vaikka hemoglobiini ei olisikaan.
Ainakin nämä kaksi asiaa vaikuttavat liialliseen hiustenlähtöön ja näihin on saatavilla hoitoa.
Tiukka nuttura on myös pahasta hiusjuurille ja sekin voi aiheuttaa hiusten lähtöä. Siihen on helppo hoito, älä tee nutturaa!
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
kato tuolla menee yks kassialma
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka