Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Ferritiini ja korona, ne ainakin pudottaa hiuksia.
ai se viirus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaljuuntuva kaverini mainitsi että hänellä auttoi prioninin valmiste hiuksille.
Mikä?
"Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria": https://tinyurl.com/2s3cp6d3 periaatteessa niin kuin lisäravinne hiuksille. Bodarit ottaa lihaskasvua varten niiden lisäravinteita niin kaljuuntuvat ottaa tukan kasvuun.
Mulla tuo priorini on ihan kestosuosikki. Tehoaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ikää kun tulee lisää, niin se aiheuttaa hiusten lähtöä. Syy ehkä myös ravinnossa ja mitä juo ja harrastaako liikuntaa ja toki myös ne hormoonit. Katsoin ohjelmaa "Sillä silmällä" ja yhdellä naisella myös hiusten lähtö ongelma ja antoivat naiselle sellaisen infrapuna hatun, jota käytetään noin 3 kertaa viikossa 20 min. Nainen lopetti peruukin käytön ja häneltä löytyi ihan mahtavan kauniit omat hiukset, mutta ohjelmassa ei kerrottu, että oliko sitä lamppua käyttänyt. Eli ei itsellä omaa kokemusta, mutta kaikkea toki voi kokeilla.
Ei se liikunta auta hiusten kasvuun vaikka juoksisit 24 tuntia päivässä
Vierailija kirjoitti:
PCO, kilpparit, perinnöllistä
Meemisairaus. Miksi noita ehdotetaan kaikkiin ongelmiin?
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Mihin katosi Antti Hanhivaara?
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Jätä se sika.