Miksei miehet ja naiset voi olla ystäviä
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Biologia. Kyllähän ystäviä voidaan olla, mutta 100% miehistä vetäisisi ystäväänsä heti viikseen jos paikka tulisi. Tämä on ikiaikainen fakta, jota ei muuta mikään lässytys tai hymistely maailmassa.
Ei rumaa ystävää
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ystävyys naisen kanssa on vähä sama asia kuin parisuhde ilman parisuhteen hyötyjä
Kukapa nyt ei haluaisi kuunnella kun naiskaveri kertoo missä kaikissa asennoissa ja monenko kanssa on aikaisemmin harrastanut seksiä. Pitäähän tuollaiset nyt ilmeisesti hyvälle mieskaverille kertoa ja mieskaverihan mielellään kuuntelee ilman että itse pääsee vastaaviin touhuihin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen voivat olla ystäviä.
Parhaat ystäväni ovat miehiä. Olen nainen ja ystävyysuhteemme ovat kestäneet 10 vuotta. Ystävyyssuhteistani yksi aiempi loppui, kun mies ihastui minuun ja koki ystävyyden jatkamisen liian vaikeaksi, en ollut ihastunut häneen. Toisen miehen yksipuolinen ihastuminen loppui, kun hän ymmärsi, ettei meistä ikinä tule seurustelukumppaneita. Ystävyys on sen jälkeen jatkunut vuosia, kaikki jännitteet ja ihastuminen on poissa.
Voin sanoa, että se äijä silti ajattelee erilailla, vaikka frendi onkin. Kyllä sitä vähän harmittaa, jos olet toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun heteromiehet eivät kestä naisen seuraa. He ja lesbot ovat se ryhmä jonka kuuluisi rakastaa naisia.
Päinvastoin,henkinen yhteys hoidetaan oman sukupuolen kanssa ja fyysinen sen toisen puolen kanssa.
Tämä. Siksi minulla ei voi teoriassa olla kavereita koska henkistä yhteyttä on ollut vain miesten kanssa, osittain alasta johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Usein miehet leikkivät kaveria naisten kanssa päästäkseen sänkyyn. Kirjoittelevat sitten nettiin novellin mittaisen jutun, kun naista ei kiinnostanutkaan seksi/parisuhde vaikka mies oli kiltti ja esitti hyvää kaveria.
Se on tavismiehen ainoa mahdollisuus saada seksiä kauniilta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa.
No et kovin fiksu, kun et ymmärrä että vaikka se ei ole ongelma sinulle, se ei tarkoita että ongelmaa ei ole.
Naista siedetään yhden asian takia. Siksi sinkkunaisilla ei ole miespuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Usein miehet leikkivät kaveria naisten kanssa päästäkseen sänkyyn. Kirjoittelevat sitten nettiin novellin mittaisen jutun, kun naista ei kiinnostanutkaan seksi/parisuhde vaikka mies oli kiltti ja esitti hyvää kaveria.
Tämä. Kaikki miehet liehittelivät ympärillä, minkä sain vähentymään ottamalla heistä yhden. Tämä ei kuitenkaan suostunut koskaan parittelemaan joten erosimme.
Naiset vain ruinaisivat minulta seksiä, siksi kuljen omia mgtow-polkujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi? Ootko jotain 15??
Parikymppinen
Se selittääkin. Menehän poika kotias kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia. Kyllähän ystäviä voidaan olla, mutta 100% miehistä vetäisisi ystäväänsä heti viikseen jos paikka tulisi. Tämä on ikiaikainen fakta, jota ei muuta mikään lässytys tai hymistely maailmassa.
Ei rumaa ystävää
Sori vaan, mutta niin rumaa ei ole olemassakaan, etteikö vetäisi viikseen.
Parhaimmillaan itse vetelin samassa elämänvaiheessa viikseen kumppaniani, ystäviäni, työkavereita, anoppia, maksullisia, ja kerran humalassa äitiäni. Oli herkkua pistää majoneesit lentämään!
Niinhän siinä usein tuppaa käymään, että ne miespuoliset kaverit kaikkoaa kun viehättävä sinkkunainen alkaa seukkaamaan. Salaa muusta haaveilevat kaverimiehet kun kokevat mahikset silloin menetetyksi, kun joku muu ehti ensin eikä naisesta saa enää mitään.
Jotenkin on tullut mitta täyteen naisten solvaavaa käytöstä ja jatkuvaa sovinisti huutelua. Käytöstavat olisi hyvä sisäistää, vaikka vähän hormonit heilahtelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa monta kysymystä, mutta olisiko sinusta kiva, että tietäisit kaverisi miettivät kokoajan miten päin laittais sua makkarissa.. Niinpä
No ei ole naiskavereita. Mutta jos olisi, kyllä se olisi erittäin kiva kuulla :)
Mullakin on ollut useasti naispuolisia kavereita, syvällä henkisellä yhteydellä, mutta jos nyt totta puhutaan, niin syvä sukupuoliyhdyntä on aina ollut tavoitteena ja aina on myös toteutunut. Miehen tehtävä on jyvittää jokainen kolo joka löytyy. Naisen taas laittaa revatsenko litimärkänä näytille ja hoitaa ehkäisy. Näin se maailma on aina toiminut ja tulee toimimaan. T. Make 54v
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä usein tuppaa käymään, että ne miespuoliset kaverit kaikkoaa kun viehättävä sinkkunainen alkaa seukkaamaan. Salaa muusta haaveilevat kaverimiehet kun kokevat mahikset silloin menetetyksi, kun joku muu ehti ensin eikä naisesta saa enää mitään.
Eihän kukaan itseään kunnioittava mies mitään naisensa miespuolisia kavereita katselele muutenkaan? Cuck-meininkiä. Kyllä vonkapojat jätetään pois yhtälöstä kun tosimies junttaa pohjaan asti.
Vaikkei minulla olekaan seksi mielessä, koen silti hankalana olla naisen kanssa ns. hyvä ystävä. Haluaisin kuitenkin omia hänet itselleni ja ärsyttää suuresti etenkin jos on muiden kakslahkeisten kanssa tekemisissä.
Jos joku on jollain tapaa sosiaalisesti ahdistunut yms. niin muut kokee senkin herkästi tällaiseksi eroottiseksi jännitteeksi. Ikäänkuin olisi jäykkäpaskana sen takia kun toinen on vaan niin ihana tai jotain.