Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet ja naiset voi olla ystäviä

Vierailija
08.01.2023 |

Jos tämä ketju poistetaan teen heti uuden

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla, mutta naisen pitää tuossa tilanteessa olla romanttisesti ja seksuaalisesti epäviehättävä.

Eli kauniit naiset ovat aina kaverittomia?

Kauniiden naisten ympärillä roikkuu ihastuneita miehiä, jotka odottavat koko ajan naisen lämpemistä romanttiseen kanssakäymiseen, mutta ovat toistaiseksi kaverin roolissa naisen kanssa.

Vierailija
122/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei minulla olekaan seksi mielessä, koen silti hankalana olla naisen kanssa ns. hyvä ystävä. Haluaisin kuitenkin omia hänet itselleni ja ärsyttää suuresti etenkin jos on muiden kakslahkeisten kanssa tekemisissä.

Olen joillakin kursseilla ainoa naispuolinen. Miten käytännössä sitten hoituisi se ettei ole kenenkään miespuolisen kanssa tekemisissä ja miltä vuosisadalta kirjoittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehistä ole siihen eikä tule koskaan olemaankaan. Jokainen mies joka niin väittää valehtelee. Voin kertoa että jäi nuorena naisena pienet traumat ihmisistä tai no miehistä kun olin kaveerannut vuosia ja uskonut olevani ystävä heille mutta kun tapasin mieheni niin jokainen hävisi elämästäni ja pari laittoi viestiäkin perään missä itki kun olivat niiiiiiin rakastuneita minuun kuulemma. Hyi helvetti mitä paskiaisia.

Vierailija
124/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei minulla olekaan seksi mielessä, koen silti hankalana olla naisen kanssa ns. hyvä ystävä. Haluaisin kuitenkin omia hänet itselleni ja ärsyttää suuresti etenkin jos on muiden kakslahkeisten kanssa tekemisissä.

Olen joillakin kursseilla ainoa naispuolinen. Miten käytännössä sitten hoituisi se ettei ole kenenkään miespuolisen kanssa tekemisissä ja miltä vuosisadalta kirjoittelet?

Oletko siis jokaisen kurssilla olevan miehen kanssa hyvä ystävä vai mitä ajoit takaa?

Vierailija
125/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan hän sanoi että kokee sen vaikeaksi, eli ei varmaankaan sitten hoidu. Ja kiva myös kettuilla jos jollain on jonkun asian kanssa ongelmia, tuskin kukaan kuitenkaan haluaa olla mikään omistushaluinen.

Vierailija
126/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa vähän ilkeältä mutta jos seksiä ei ole luvassa niin en jaksa alkaa kaveeraamaan naisten kanssa. Eivät ole mielenkiintoista seuraa.

Vierailija
127/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän kuin loukossa naisen kanssa, joka pitää minua erittäin hyvänä ystävänään. Pidän myös naista itselleni hyvin tärkeänä, mutta koen suuria henkisiä vaikeuksia kun en ilmeisesti osaa mielessäni sisäistää millä tavalla naisesta ajattelisin. Yritän ajatella häntä ystävänä, mutta ne naisen hellät sanat ja kehut jotenkin sekoittaa. Kun eihän mieskaveritkaan niin tee. Olen muutenkin ihmisten ja etenkin naisten kanssa melkoisen avuton. Syy miksi nainen ajattelee minusta mitä ajattelee lienee se, kun en ole koskaan ollut häntä seksuaalisesti läähättämässä (ei kuulu tapoihini) ja kaiketi sitten olen niin poikkeava muista miehistä kun olen kaikin puolin jokseenkin estoinen. Joten kokee kai sitten minut turvalliseksi, kun en ole heti kuin sika limpussa sama mitä sanoo. Muttei taida oikein ymmärtää miten ne sanat minuun vaikuttaa.

Vierailija
128/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miespuolisia kavereita, vaikka olen kyllä yrittänyt hankkia. Joko minusta kiinnostutaan romanttisesti tai sitten luullaan minun iskevän heitä (varattuja), jolloin he vetäytyvät. Huoh.

Vierailija
129/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miespuolisia kavereita, vaikka olen kyllä yrittänyt hankkia. Joko minusta kiinnostutaan romanttisesti tai sitten luullaan minun iskevän heitä (varattuja), jolloin he vetäytyvät. Huoh.

Naiset etsivät epätoivoisesti miehestä kaveria ja mies taas etsii naisesta epätoivoisesti romanttista kumppania. Miten tämän yhtälön voisi ratkaista?

Vierailija
130/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität hankkia miespuolisia ystäviä? 

Ystävyys on asia, jota ei hankita, se tulee jos on jotain yhteistä, jonka puitteissa ystävystyy.

Vierailija
131/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaverihaun keskustelukanavalla ja kyllä sieläkin nämä miesten ystävystymiset tiedetään. Naisten ja etenkin jos kuvassa hyvännäköinen nainen, esittelyteksteihin tulee sattumoisin miesväeltä peukkua eli kovin halutaan olla ystäviä. Sitten eräs naimisissa oleva mieshenkilö kertoi hakevansa nimenomaan naisesta kaveria harrastuksiin. Miksiköhän ihmeessä juuri naisesta.

Vierailija
132/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo väite ap:lta. Miksi ei muka voisi? Kyllä minulla on monia nais ystäviä. Mies

Vierailija
133/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Kyllähän ystäviä voidaan olla, mutta 100% miehistä vetäisisi ystäväänsä heti viikseen jos paikka tulisi. Tämä on ikiaikainen fakta, jota ei muuta mikään lässytys tai hymistely maailmassa.

Minä olen kyllä saanut useammalta kaverimieheltä pakit. Enkä ole ruma tai läski, en toki mikään maallikaan.

Vierailija
134/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehistä ole siihen eikä tule koskaan olemaankaan. Jokainen mies joka niin väittää valehtelee. Voin kertoa että jäi nuorena naisena pienet traumat ihmisistä tai no miehistä kun olin kaveerannut vuosia ja uskonut olevani ystävä heille mutta kun tapasin mieheni niin jokainen hävisi elämästäni ja pari laittoi viestiäkin perään missä itki kun olivat niiiiiiin rakastuneita minuun kuulemma. Hyi helvetti mitä paskiaisia.

Ai kun sinulla on ollut vaan p*skoja kavereita, niin ei kenelläkään muullakaan voi olla normaaleja. Jep jep.

Vierailija
135/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.

Joko valehtelet tai arvioit pieleen kauneutesi, tai miesystäväsi ovat homoja. Tai molemmat vaihtoehdot.

Ok. Eli naisen kanssa naimisissa olevat ystäväni joista kaksi on poikani kummisetiä ovat homoja ja mä olen ruma. Selvä 😂

Vierailija
136/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis jokaisen kurssilla olevan miehen kanssa hyvä ystävä vai mitä ajoit takaa?

Jos olen yhden, jolle on ongelma että olen ihmisten kanssa tekemisissä. Esim. kirjoittajan jolle vastasin.

Vierailija
137/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä outo väite kuin että lauantai iltana ei voisi tinder mätsin kanssa lähetellä kissavideoita? Ei me mistään seksistä puhuta. Mies

Vierailija
138/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tästä loukkaantuu, mutta sanon silti: voisin olla ystävä monen naisen kanssa, jos olisi KERRAN saanut pillua heiltä. Niin kauan kun he ovat saavuttamattomia, ajatus pyörii koko ajan siinä, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Niinpä ystävyys on mahdotonta, koska minulla on koko ajan taka-ajatuksia ja he vaistoavat sen, mikä tekee ilmapiiristä heidän kanssaan painostavan. Jos oltaisiin pantu edes kerran, tämä paine katoaisi ja voisin olla heidän seurassaan rennosti ja luontevasti eikä tarvitsisi haaveilla tai jossitella. Jos ei kerran kelpaa seksiin, niin miksi pitäisi sitten ystävyyteenkään kelvata?

Vierailija
139/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen tästä loukkaantuu, mutta sanon silti: voisin olla ystävä monen naisen kanssa, jos olisi KERRAN saanut pillua heiltä. Niin kauan kun he ovat saavuttamattomia, ajatus pyörii koko ajan siinä, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Niinpä ystävyys on mahdotonta, koska minulla on koko ajan taka-ajatuksia ja he vaistoavat sen, mikä tekee ilmapiiristä heidän kanssaan painostavan. Jos oltaisiin pantu edes kerran, tämä paine katoaisi ja voisin olla heidän seurassaan rennosti ja luontevasti eikä tarvitsisi haaveilla tai jossitella. Jos ei kerran kelpaa seksiin, niin miksi pitäisi sitten ystävyyteenkään kelvata?

Tai jos ei kerran kelpaa ystävyyteen, niin miksi pitäisi sitten paritteluunkaan kelvata?

Vierailija
140/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ei kerran kelpaa ystävyyteen, niin miksi pitäisi sitten paritteluunkaan kelvata?

Harvemmin ne parittelut mistään pitkästä ystävyydestä lähtee. Lukitus friendzonelle on se yleisin lopputulos ainakin naisilla ja alkavat ajatella miestä lähinnä veljenään jonka kanssa sekstaaminen olisi outoa ja ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän