Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Päivi Räsänen olisi sairaalassa lääkärinä

Vierailija
07.01.2023 |

Onko teistä jos olette joutuneet joskus sairaalaan, osastolla ollut hauskaa? Minusta on ollut osastolla kivaa ja mielelläni olen mennyt sairaalaan hoitoon jos on tarvinnut, mutta jos olen ollut liian pitkään osastolla niin silloin olen halunnut jo kotiin. Mutta yleensä sairaalassa ollessa ihminen on niin sairas, että kotona ei ole kiva niin sairaana olla. Päivi on sen lisäksi että on kansanedustaja, myös lääkäri. Jos Päivi tekis lääkärin työtä ja olisi lääkärinä sairaalassa sillä osastolla millä olisin potilaana, niin silloin olisi ihan huippua olla osastolla. Päivi tulisi katsomaan minua ja kyselemään vointiani ja minä vaikka olisin kipeä, olisin innoissani ja viihtyisin osastolla kun Päivi minua ja vointiani valvoisi . On osastoilla joilla olen ollut, ollut kyllä kivoja lääkäreitä. Yleensä lääkärit mitä minulla on ollut, ovat olleet kivoja. Myös hoitajat on olleet kivoja. Minkälaisia kokemuksia teillä on sairaalahoidosta? Minulla kivoja kokemuksia. Olen ollut kirurgian osastolla aika monta kertaa ja ihotautiosastolla myös ja korvatautien osastolla jossa hoidettiin myös nenä- ja kurkkuvaivoja ja hammasongelmia. Jouduin tai siis pääsin sinne sen takia kun otsaani kasvoi suurikokoinen rasvapatti ja oli vuosi 2011. Olen ollut myös psykiatrian osastolla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Päivi Räsänen, kuin Krista Kiuru. Edellisellä on sentään tutkinto ja kompetenssia, jälkimmäisellä ei kumpaakaan mitä sosiaali- ja terveysalan osaamiseen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän