Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä tulee uudelleen samat profiilit, joihin olen jo painanut ruksia?

Vierailija
07.01.2023 |

Ärsyttää ruksittaa noita samoja tyyppejä aina vain uudelleen. Typerästi ohjelmoitu mielestäni. Jos olen nyt mukamas selannut koko pakan läpi (epäilen vahvasti), niin näyttäisivät sitten ennemmin jonkun "Ei uutta selattavaa" -viestin, kunnes joku uusi alueella tekee profiilin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä bannit saa? Kyllä minä olen muutaman kerran poistanut profiilin kun olen päättänyt häipyä koko hommasta, mutta saattanut palata jonkun ajan päästä, kunnes taas luovuttanut.

Varmaan siksi että Tinder haluaa sinun maksavan siitä lisänäkyvyydestä. Uuden profiilin saama ilmainen boost on tarkoitettu vain uusille käyttäjille.

Eri asia on, jos oikeasti lopetat deittailun ja myöhemmin aloitat uudestaan. En osaa tarkemmin sanoa mikä on turvallinen odotusaika, jonka jälkeen voi taas tehdä profiilin. Mutta nämä jotka poistavat profiilinsa ja tekevät saman tien uuden, saavat jossain vaiheessa tästä käytöksestä bannit.

Selvitin asiaa kun Tinderini tuntui olevan rikki heti asentamisesta alkaen (en saanut yhtään tykkäyksiä enkä matcheja vaikka edellisellä kerralla niitä tuli ovista ja ikkunoista). Minulle oli jostain syystä laitettu varjobannit, eli pystyin käyttämään sovellusta normaalin oloisesti, mutta profiiliani ei koskaan näytetty kenellekään joten tykkäykset jäivät nolliin. Googlella löytyy aiheesta paljon tietoa ainakin englanniksi.

Asiakaspalvelu sitten poisti bannini kun pyysin, mutta eivät kertoneet syytä siihen miksi ne alun perin sain. Oletan että se oli jokin tekninen vika, koska en ole tehnyt mitään niistä asioista joista bannit voi googlen mukaan tulla. Uuden profiilinkin tein vasta useampia vuosia sen jälkeen kun poistin edellisen.

Vierailija
22/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli yksi syy miksi poistin sovelluksen. Plus että kyllästyin niihin jotenkin teennäisiin profiileihin. Jos itse joskus jostain mielenoikusta lataan sen uudestaan, niin kirjoitan mahdollisimman raatorehellisen tekstin. Eli vassarit, woket ym. älkää vaivautuko. Koska mulle tuli tarjolle lähes pelkästään tuollaisia profiileita. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Nyt tiedät miltä aseksuaalista tuntuu deittirintamalla, kun kaikki siinä omassa joukossa tuntuu olevan sateenkaaret profiileissaan. Vaikken seksistä tykkääkään niin en minä tuohon hörhöporukkaan silti koe kuuluvani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tinderissä se osta lisää p*llumahdollisuuksia-nappi.

Vierailija
24/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan tykännyt susta, joten systeemi tyrkyttää sitä sulle jotta tulisi Match.

Ei pidä paikkaansa.

Olen joskus tykännyt tällaisesta uudelleen tulleesta (koska ekalla kerralla vahingossa annoin rastin), ei tullut matchia.

Vierailija
25/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan tykännyt susta, joten systeemi tyrkyttää sitä sulle jotta tulisi Match.

Ei pidä paikkaansa.

Olen joskus tykännyt tällaisesta uudelleen tulleesta (koska ekalla kerralla vahingossa annoin rastin), ei tullut matchia.

Onkohan nää sitten jotain lisämaksullisia palveluja ostaneita? Itsellä ilmaisversio, joten en tiedä mitä kaikkea siellä on tarjolla. Jospa siellä voi maksusta saada profiilinsa näkymään useammalle, ja sitten jos ei olekaan tarpeeksi sellaisia uusia profiileja joille ei ole vielä näkynyt, niin algoritmi näyttää jo ruksin antaneille uudemman kerran?

Vierailija
26/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tässä ketjussa ihmetellä muutakin Tinderiin liittyvää?

Tinder-pari laittoi minulle viestiä jossa kysyi profiilistani jotain. Vastasin siihen ja kysyin hänen profiilistaan jotain. Hän sanoi että vastaus olisi liian pitkä kirjoitettavaksi viestiin ja ehdotti tapaamista. Kerroin olevani liian kiireinen juuri nyt, mutta että voimme toki tavata kun työtilanteeni helpottaa, ja vastasin itse omaan kysymykseeni omalta osaltani. Hän vastasi että tavataan sitten kun minulla on aikaa.

Nyt on mennyt pari päivää ja hän on laittanut viestiä että haluaa jatkaa tekstailua tapaamista odotellessa, mutta ei edelleenkään vastaa kysymykseeni eikä myöskään kysy minulta mitään.

Eikö tämä mies ymmärrä että keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta?

Vierailija
27/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen näyttämiselle on kaksi syytä. Joko tuo toinen on välillä deaktivoinut profiilinsa ja sitten aktivoinut uudelleen, jolloin hän tulee Tinderille uutena profiilina.

Tai toinen mahdollisuus, erityisesti miehille, on se että tuo profiili on Tinder tarjoama houkutin. Saat sen uudelleen ja uudelleen riippumatta siitä swaippaatko oikealle vai vasemmalle eikä mätsiä tule ikinä.

Ja kun olet selannut koko pakan läpi, niin huomaat sen kyllä. Tutka pyörii tyhjää ja näytetään viesti ei uusia profiileja, tms.

Vierailija
28/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei toimi noin.

Vierailija
29/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet poistaa appin saadakseen alun boostin uudestaan ja uudestaan. Silloin ilmestyvät pakkaan taas ns. tuoreina tapauksina.

Appin vai profiilin? Appin poistaminen ei poista profiilia sieltä eivätkä ole mitään tuoreita tapauksia.

Appin poistaminen ei vaikuta mitään. Mutta profiilin deaktivointi ja uudelleen aktivointi tuo jo esiteltyjä ja hylättyjä uudelleen näkyviin ja varmaan minut näkyviin jo kerran pois ruksanneille.

Vierailija
30/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, onpa typerä ominaisuus. Sittenhän minun kannattaisi tykätä profiilista ja poistaa se heti kun tulee match. Mutta se olisi ilkeää sitä profiilin tehnyttä kohtaan.

ap

Jos teet sen nopeasti, ei mätsätty ehdi nähdä kenen kanssa se tapahtui. Esim. joskus aamuyöllä tuskin herää vaikka mätsi kilahtaisikin.

Poistetut mätchit ilmestyy vain takaisin naamavalikoimaan. Ainoa tapa pitää ne poissa tieltä on pitää siellä mätchinä.

Vierailija
31/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä reilu vuosi sitten ehkä 2 kk, ja sitten poistin profiilini kun aloin seurustelemaan.

Katsoin pari päivää sitten ihan vaan mielenkiinnosta siellä olevaa naistarjontaa. En katsonut seuran haun takia vaan ihan uteliaisuuttani.

No kutakuinkin kaikki ne samat naamat, samoilla kuvilla ja samoilla teksteillä.

Niin että eiköhän tuo kerro jo kaiken oleellisen.

Ne ketkä sieltä poistuu nopeasti, on niitä varteenotettavia?

Siellä vuodesta toiseen roikkuvat kaipaa vain miesten huomiota, tai sitten ne on niitä jotka ei kelpaa kenellekään, tai ovat itse arvostaneet täysin väärin sen oman tasonsa ja tavoittelevat sitä kuuta taivaalta.

Vierailija
32/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä reilu vuosi sitten ehkä 2 kk, ja sitten poistin profiilini kun aloin seurustelemaan.

Katsoin pari päivää sitten ihan vaan mielenkiinnosta siellä olevaa naistarjontaa. En katsonut seuran haun takia vaan ihan uteliaisuuttani.

Siellä vuodesta toiseen roikkuvat kaipaa vain miesten huomiota, tai sitten ne on niitä jotka ei kelpaa kenellekään, tai ovat itse arvostaneet täysin väärin sen oman tasonsa ja tavoittelevat sitä kuuta taivaalta.

Varmaan osapuilleen noin. Kritiikkinä sinulle, että enpä menisi varattuna tinderii selailemaan kumppanin selän takana. Itse olin tinderissä muuten ekaksi pari kk, jonka jälkeen poistin 3 kk suhdeyrityksen vuoksi. Tämän jälkeen olin siellä vielä kahteen otteeseen pienen tauon kera lähes 2 vuotta, jonka jälkeen löysin pysyvän kumppanin. Aika kauan siis. En ollut itsetuntoani siellä nostamassa, ihan vain vakavaa parisuhdetta etsimässä.

Vierailija
33/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osapuilleen noin. Kritiikkinä sinulle, että enpä menisi varattuna tinderii selailemaan kumppanin selän takana. Itse olin tinderissä muuten ekaksi pari kk, jonka jälkeen poistin 3 kk suhdeyrityksen vuoksi. Tämän jälkeen olin siellä vielä kahteen otteeseen pienen tauon kera lähes 2 vuotta, jonka jälkeen löysin pysyvän kumppanin. Aika kauan siis. En ollut itsetuntoani siellä nostamassa, ihan vain vakavaa parisuhdetta etsimässä.

Eihän se tietenkään ole kovin hyvä käytöstapa jos käy katsomassa tinderiä kumppanin selän takana, mutta ei minulla ollut siinä mitään muuta ajatusta kuin katsoa mitä se Tinder ja sen sisältö nykyään on. Enkä minä noita deittipalveluja täysin tyrmää koska sieltä tämä nykyinen kumppani löytyi, ja oikein hyvä kumppani löytyikin. Baarit yms on jo minun osalta sitä ollutta mennyttä elämää.

Pienenä sivupointtina, minä laitoin silloin oman esittelytekstini englannin kielisenä, vaikka olenkin ihan kantasuomalainen mies. Enkä tehnyt itse yhtään aloitetta. Luin vain minulle lähetetyt ja vastasin.

Lähinnä testi joka johti hyvään lopputulokseen. Se antoi myös ulkomaalais syntyisille naisille sitä lähestymisrimaa vähän alemmaksi.

Vierailija
34/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tietenkään ole kovin hyvä käytöstapa jos käy katsomassa tinderiä kumppanin selän takana, mutta ei minulla ollut siinä mitään muuta ajatusta kuin katsoa mitä se Tinder ja sen sisältö nykyään on. Enkä minä noita deittipalveluja täysin tyrmää koska sieltä tämä nykyinen kumppani löytyi, ja oikein hyvä kumppani löytyikin. Baarit yms on jo minun osalta sitä ollutta mennyttä elämää.

Pienenä sivupointtina, minä laitoin silloin oman esittelytekstini englannin kielisenä, vaikka olenkin ihan kantasuomalainen mies. Enkä tehnyt itse yhtään aloitetta. Luin vain minulle lähetetyt ja vastasin.

Lähinnä testi joka johti hyvään lopputulokseen. Se antoi myös ulkomaalais syntyisille naisille sitä lähestymisrimaa vähän alemmaksi.

Mitä sä nyt selität ettet tehnyt yhtään aloitetta. Olithan sä swaipannut lukemattoman joukon oikealle naisia jos sulle tuli viestejä ja mätsejä.... miesten logiikka.

Vierailija
35/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, onpa typerä ominaisuus. Sittenhän minun kannattaisi tykätä profiilista ja poistaa se heti kun tulee match. Mutta se olisi ilkeää sitä profiilin tehnyttä kohtaan.

ap

Ei ole.      Se on tosi kaunista.         maailma on muutenkin julma niin miksi sitä surra.

Vierailija
36/37 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tässä ketjussa ihmetellä muutakin Tinderiin liittyvää?

Tinder-pari laittoi minulle viestiä jossa kysyi profiilistani jotain. Vastasin siihen ja kysyin hänen profiilistaan jotain. Hän sanoi että vastaus olisi liian pitkä kirjoitettavaksi viestiin ja ehdotti tapaamista. Kerroin olevani liian kiireinen juuri nyt, mutta että voimme toki tavata kun työtilanteeni helpottaa, ja vastasin itse omaan kysymykseeni omalta osaltani. Hän vastasi että tavataan sitten kun minulla on aikaa.

Nyt on mennyt pari päivää ja hän on laittanut viestiä että haluaa jatkaa tekstailua tapaamista odotellessa, mutta ei edelleenkään vastaa kysymykseeni eikä myöskään kysy minulta mitään.

Eikö tämä mies ymmärrä että keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta?

Tämän takia miehille kehitettiin E u r o e s c o r t. Filtter auttaa löytämään Sen Oikean. Ei turhia lätinöitä.

Vierailija
37/37 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon ulkolaisia, jotka eivät vastaa kysymyksiin. Yrittävät heti saada puhelinnumeron tai s-postin. Ovat usein leskiä!? Ja jos swaippaat vasemmalle ja sulla on gold, niin sinne ne tulevat ja ovat muka tykänneet sun profiilista! What the f***

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme