Miksi Tinderissä tulee uudelleen samat profiilit, joihin olen jo painanut ruksia?
Ärsyttää ruksittaa noita samoja tyyppejä aina vain uudelleen. Typerästi ohjelmoitu mielestäni. Jos olen nyt mukamas selannut koko pakan läpi (epäilen vahvasti), niin näyttäisivät sitten ennemmin jonkun "Ei uutta selattavaa" -viestin, kunnes joku uusi alueella tekee profiilin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan tykännyt susta, joten systeemi tyrkyttää sitä sulle jotta tulisi Match.
Äh, onpa typerä ominaisuus. Sittenhän minun kannattaisi tykätä profiilista ja poistaa se heti kun tulee match. Mutta se olisi ilkeää sitä profiilin tehnyttä kohtaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan tykännyt susta, joten systeemi tyrkyttää sitä sulle jotta tulisi Match.
Äh, onpa typerä ominaisuus. Sittenhän minun kannattaisi tykätä profiilista ja poistaa se heti kun tulee match. Mutta se olisi ilkeää sitä profiilin tehnyttä kohtaan.
ap
Jos teet sen nopeasti, ei mätsätty ehdi nähdä kenen kanssa se tapahtui. Esim. joskus aamuyöllä tuskin herää vaikka mätsi kilahtaisikin.
Algoritmi on vakaasti sitä mieltä, että se tyyppi olis nyt sulle sopiva ja laittaa sitä uudelleen, jos vaikka olisit vain vahingossa laittanut viimeksi väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Algoritmi on vakaasti sitä mieltä, että se tyyppi olis nyt sulle sopiva ja laittaa sitä uudelleen, jos vaikka olisit vain vahingossa laittanut viimeksi väärään suuntaan.
No mutta kun näitä tulee jatkuvasti vastaan. En nyt laskemaan ole ruvennut, mutta useampia kymmeniä varmasti. Usein ovat kivan oloisia tyyppejä, eli olen jäänyt hetkeksi tutkimaan profiilia, mutta painanut sitten ruksin kun selviää että heillä on lapsia. Itse olen vela ja haluan kumppanin, jolla on yhtenevä elämäntapa. Tämän myös kerron profiilissani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos teet sen nopeasti, ei mätsätty ehdi nähdä kenen kanssa se tapahtui. Esim. joskus aamuyöllä tuskin herää vaikka mätsi kilahtaisikin.
Hah, pitänee ruveta sitten valvomaan aamuöitä! :D
ap
Monet poistaa appin saadakseen alun boostin uudestaan ja uudestaan. Silloin ilmestyvät pakkaan taas ns. tuoreina tapauksina.
Ärsyttää muakin. Yks tuttu mies, jolle olen aina laittanut ruksia, laittoi FB:n kautta viestiä, että ai oot taas aktiivinen Tinderissä, mennäänkö treffeille.
No EI MENNÄ, olen laittanut sulle vain ruksin, JOKA kerta.
Vierailija kirjoitti:
Monet poistaa appin saadakseen alun boostin uudestaan ja uudestaan. Silloin ilmestyvät pakkaan taas ns. tuoreina tapauksina.
Appin vai profiilin? Appin poistaminen ei poista profiilia sieltä eivätkä ole mitään tuoreita tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tohon appin poisto puhelimesta? Ei siis tarvi tehdä uutta profiilia?
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi niin. Rajallinen määrä on tykättäviä, niin samat naamat tulee vastaan useita kertoja, oli tykätty tai ei. Goldiakaan ei tarvitse olla. Useimmin tulee vastaan sellaiset joille ei varmasti kukaan anna tykkäystä. Eli yritetään saada heillekin joku vahinkotykkäys, että pysyisivät palvelussa ja jopa maksaisivat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hah, pitänee ruveta sitten valvomaan aamuöitä! :D
ap
Kyllä mä ainakin joskus oikeastikin vedin vahingossa oikealle jonkun, joka ei ollut mun makuun. Hups, jos tuli match. Sit vaan äkkiä poistin. Sitä jos nopeesti suhailee, niin voi tulla huteja.
Tuo oli yksi syy miksi poistin sovelluksen. Plus että kyllästyin niihin jotenkin teennäisiin profiileihin. Jos itse joskus jostain mielenoikusta lataan sen uudestaan, niin kirjoitan mahdollisimman raatorehellisen tekstin. Eli vassarit, woket ym. älkää vaivautuko. Koska mulle tuli tarjolle lähes pelkästään tuollaisia profiileita. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ollut pitkään Tinderissä, niin joskus tulee tykkääjät vastaan uudemman kerran ihan ryppäänä, vaikka olet swaipannut aiemmin vasemmalle. Näin ainakin itsellä. MUTTA tulee niitä vasemmalle swaipattuja muutenkin vastaan monet kerrat, kun kuukausia pyörii Tinderissä. Osa siksi, että ovat luoneet uuden profiilin ja osa muuten vaan. Ei todellakaan tarkoita, että ovat tykänneet sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli yksi syy miksi poistin sovelluksen. Plus että kyllästyin niihin jotenkin teennäisiin profiileihin. Jos itse joskus jostain mielenoikusta lataan sen uudestaan, niin kirjoitan mahdollisimman raatorehellisen tekstin. Eli vassarit, woket ym. älkää vaivautuko. Koska mulle tuli tarjolle lähes pelkästään tuollaisia profiileita. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.
En suosittele. Minulla menee heti vasuriin kaikki näin negatiivisella asenteella olevat, vaikka itse sopisin siihen mitä etsivät. Siitä vaan tulee tosi kielteinen kuva ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on ollut pitkään Tinderissä, niin joskus tulee tykkääjät vastaan uudemman kerran ihan ryppäänä, vaikka olet swaipannut aiemmin vasemmalle. Näin ainakin itsellä. MUTTA tulee niitä vasemmalle swaipattuja muutenkin vastaan monet kerrat, kun kuukausia pyörii Tinderissä. Osa siksi, että ovat luoneet uuden profiilin ja osa muuten vaan. Ei todellakaan tarkoita, että ovat tykänneet sinusta.
Minä en ole pyörinyt kuukausia, vaan vasta muutaman päivän. Vaikea uskoa että kaikki Helsingin sinkut olisi jo selattu läpi. Minulla on vielä melko laaja ikähaarukkakin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole pyörinyt kuukausia, vaan vasta muutaman päivän. Vaikea uskoa että kaikki Helsingin sinkut olisi jo selattu läpi. Minulla on vielä melko laaja ikähaarukkakin.
ap
Kyllä se pohja valitettavasti tulee muutamassa päivässä vastaan. Sitten pitääkin jo laajentaa ikähaarukkaa ja etäisyyttä..
Swaippaatko eegereitä vasemmalle 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tohon appin poisto puhelimesta? Ei siis tarvi tehdä uutta profiilia?
Ei riitä vaan profiili pitää tehdä uudestaan. Mutta nykyään siitä voi saada bannit koko Tinderiin, eli ei kannata ainakaan kovin usein tätä tehdä.
Miksi siitä bannit saa? Kyllä minä olen muutaman kerran poistanut profiilin kun olen päättänyt häipyä koko hommasta, mutta saattanut palata jonkun ajan päästä, kunnes taas luovuttanut.