Onko joillakin oikeasti 160 cm leveä parisänky?
Sehän on aivan naurettavan kapea, tilaa 80 cm per henkilö eli lastensängyn verran.
Kommentit (128)
Voiko sängyn leveyden perusteella tehdä päätelmiä henkilöiden sosiaalisesta statuksesta?
Meillä on 140 cm ja 160 cm parisängyt - eri huoneissa, itselleimme. Tykätään nukkua rauhassa vaikka pariskunta ollaankin. Ei muuten hassumpaa. Toinen aamuvirkku, toinen iltavirkku, toinen kuorsaa, toinen tykkää viileämmästä, toinen lämpimämmästä ihan paras ratkaisu meille. Ei estä läheisyyttä, päinvastoin - voi vaikka pyöriä sängystä toiseen 🤭
Meillä oli ennen 160. Tuntui tosi isolta, nyt on 140. Ja halitaan paljon enemmän! 5v parisuhteessa
160 cm on liian leveä. Meillä on kyllä iso master bedroom, mutta nukumme aina lusikassa ja sehän ei paljon tilaa vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on normaali.
Varmasti 90% suomalaisista pitää sitä parhaana, ja kaikki lakanatkin on niihin tehty.
Höpö höpö. Ei ole rahaa ostaa leveämpää sänkyä tai makkari koirankopin kokoinen, siinä oikea syy.
Lakanoita löytyy myös 180 cm tai 200 cm sänkyihin.
Meijän persesilmän kokoinen makkari viistoista neliötä ja satakuuskymmentä senttinen sänky
Kylläpä on paljon henkisesti rumia ihmisiä !
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on paljon henkisesti rumia ihmisiä !
???
On. Nukun siinä vain muutaman kerran vuodessa. Muuten nukun 90 cm leveässä sängyssä tai lattialla.
Itse nukun vessan lattialla.
T: krooninen ripuli
No jos on ylipainoinen niin varmaan 160cm on liian kapea. Me ei olla ylipainoisia jtn hyvin mahdumme parisänkyymme.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ylipainoinen niin varmaan 160cm on liian kapea. Me ei olla ylipainoisia jtn hyvin mahdumme parisänkyymme.
Jaa. Minä painan 52 kiloa, miehen painoa en tiedä mutta on hoikka hänkin, eikä todellakaan haluttaisi nukkua jossain 160 cm kapeassa sängyssä. Kyse ei ole mahtumisesta tai liikakiloista vaan nukkumismukavuudesta. Mutta tällä palstalla mukavasti nukkuvat leimataan tietenkin lihaviksi kuorsaajiksi.
Minusta 160 cm leveäkin sänky on liian iso :D Siitä syystä 140 cm kotona.
Meillä on 140cm leveä sänky ja silti molemmilla on reilusti omaa tilaa nukkua.
Mun vanhemmat olivat naimisissa 47v ja heillä oli 120cm vuode.
No tietty he olivat hoikkia ja pitivät läheisyydestä muutenkin.
Minusta tuntuu että olen tosi kaukana miehestäni 160cm vuoteessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 180 cm ja tuntuu liian kapealta.
Laihduta!
Mulla on 120cm. Tosin nukun yksin, mutta kyllä se toinenkin siihen aivan hyvin mahtuis.
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan olin sinkku, minulla oli 120 cm leveä sänky. Parisuhteessa 180 leveä. Kapeampaa en huolisi.
Taidat olla iso ihminen?
Mulla on 160cm sänky, jossa nukun yksin. Olen niin tottunut siihen kokoon, että eron jälkeen ostin saman kokoisen, mikä mulla oli avioliitossakin.
Niin siis sängyn leveyden määrittää, että miten mukava meritähti-asento on nukkua?
Meillä on miehen kanssa 140cm leveä sänky. Tuntuu tilavalta 160cm jälkeen. Mies on hoikka ja minä vähän pullea.