Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämistä vai ei? Miten suhtautuisit?

Vierailija
07.01.2023 |

Puolisosi viestejä lukiessa huomaat, että hän on keskustellut jonkun baarissa uutenavuotena tapaamansa tyypin kanssa yhtenä päivänä kohtaamisen jälkeen. Mitään ei ilmeisesti ole (vielä) tapahtunut, mutta alun höpinän jälkeen tyyppi on heittänyt aika härskiä seksiflirttiä puolisollesi, kysynyt suoraan tapaisiko puolisosi hänet joskus, vaikka tietää että puolisosi on varattu.

Puolisosi on flirttaillut myös, ei niin härskisti mutta kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan, kehunut tyypin ulkonäköä ja sanonut että tapaisi tyypin ehdottomasti kyllä, jos olisi vapaa, mutta "mietin hetken mutta luulen etten nyt varattuna ehkä tapaamiseen kuitenkaan harmi vaan lähde vaikka mieli kovasti tekiskin" ja jättää oven auki "ehkä joskus tulevaisuudessa jos en ole enää naimisissa"

Sen jälkeenkin vielä flirtti jatkuu ja silmäniskut ja sydämiä...

Ja saa kivittää että luin viestit salaa.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus tosi nuorena olin semmonen, että en osannut sanoa ei vaikka ei kiinnosta (ehkä ajattelin loukkkaavani toista?).

Nykyään osaan jo sanoa "sori, ei kiinnosta" eikä sitä tarvitse enempiä selitellä onko varattu vai ei.

Kuulostaa siltä, että tuossa on kiinnostusta kovastikin ja vaan se harmittaa kun nyt sattuu olemaan varattu.

Varaudu siihen, että se kohta alkaa keksimään riitaa vähän kaikesta ja alkaa katoilemaan.

Mulla sama. Jo nuorena oppi siihen, että ei voi suoraan sanoa "sori, ei kiinnosta", jos ei halua huoritteluryöpytystä ja muuta scheissea. Kaikkea piti kaunistella että "Hmm joo katotaan nyt, hehe" Ja nyt keski-ikäisenä mun ja kaverini miehet on sitä mieltä, että naisten pitäisi aina sanoa selvästi "ei", tai muuten liehittely on ihan naisen omaa syytä. Ei se ihan niin mene, jos joutuu turvallisuutensa vuoksi esittämään kivaa ja kilttiä (yök). ehkä nykynuoret ja nuoret aikuiset tekevät toisin, mutta minä en ainakaan edes uskaltanut torpata suoraan, jotta selvisin ehjin nahoin pois tilanteesta. Yritän omia lapsiani opettaa siihen, että työtnkään ei tarvitse olla koko ajan kiva ja kiltti, mutta toisaalta monesta tilanteesta pääsee helpommin pois, kun hymyilee ja esittää tyhmää :-(

Mulla myös sama. Kukaan ei valitettavasti ollut opettanut nuorelle minälle miten toimitaan, kun miehet usein kohdistavat ei-kiinnostuneeseen naiseen joko sanallisen ryöpytyksen tai jopa fyysistä väkivaltaa. Minäkään en osannut muuta kuin esittää kilttiä, kivaa ja varsinkin tyhmää, ja rukoilla hiljaa mielessäni, että pääsen tilanteista turvallisesti pois. Ja silti jouduin kerran puolitutun miehen pahoinpitelemäksi, kun tyhmänä en tiennyt että kaikkien tyttöjen pitää aina antaa miehelle kuin miehelle, jos nämä sitä vaativat.

No mutta, tämä meni hieman aiheen ohi. Komppaan tuota ideaa, että nyt kyseessä nainen, jonka ei tarvitsisi turvallisuutensa puolesta viestitellä vieraalle miehelle, varsinkaan tuollaista tekstiä mitä ap:n vaimo nyt tehnyt. Ei siis ole mitenkään viatonta touhua.

Vierailija
142/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messenger on kyllä paha, nimittäin väylänä varatun pokailuun erittäin tehokas. Siinä juttua voi ihan huomaamatta ja kuin varkain lämmitellä ja syventää ihan erilailla kuin vaikka tekstiviesteillä. Se, joka käyttää tätä kanavaa toisen viemiseen kyllä tietää mitä tekee.

Nyt jos kumppanisi yllättäin viihtyy sen laitteensa parissa enemmän kuin ennen, olisin jo huolissani jatkosta. Etenkin kun varattu antaa ymmärtää vaikkei ymmärrä antaa (vielä).

Aina sanotaan että on rikos ja vääryys lukea kumppanin kirjeet, viestit tai edes puhelutiedot. Vähän tuntuu oudolle, että naimisissa kun ollaan ja kaikki muu elämässä jaetaan niin tätä puolta ei, ei missään nimessä! Silloin on todennäköisesti myös salattavaa, jos puhelimeen missään nimessä EI SAA KOSKEA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus tosi nuorena olin semmonen, että en osannut sanoa ei vaikka ei kiinnosta (ehkä ajattelin loukkkaavani toista?).

Nykyään osaan jo sanoa "sori, ei kiinnosta" eikä sitä tarvitse enempiä selitellä onko varattu vai ei.

Kuulostaa siltä, että tuossa on kiinnostusta kovastikin ja vaan se harmittaa kun nyt sattuu olemaan varattu.

Varaudu siihen, että se kohta alkaa keksimään riitaa vähän kaikesta ja alkaa katoilemaan.

Mulla sama. Jo nuorena oppi siihen, että ei voi suoraan sanoa "sori, ei kiinnosta", jos ei halua huoritteluryöpytystä ja muuta scheissea. Kaikkea piti kaunistella että "Hmm joo katotaan nyt, hehe" Ja nyt keski-ikäisenä mun ja kaverini miehet on sitä mieltä, että naisten pitäisi aina sanoa selvästi "ei", tai muuten liehittely on ihan naisen omaa syytä. Ei se ihan niin mene, jos joutuu turvallisuutensa vuoksi esittämään kivaa ja kilttiä (yök). ehkä nykynuoret ja nuoret aikuiset tekevät toisin, mutta minä en ainakaan edes uskaltanut torpata suoraan, jotta selvisin ehjin nahoin pois tilanteesta. Yritän omia lapsiani opettaa siihen, että työtnkään ei tarvitse olla koko ajan kiva ja kiltti, mutta toisaalta monesta tilanteesta pääsee helpommin pois, kun hymyilee ja esittää tyhmää :-(

Mulla myös sama. Kukaan ei valitettavasti ollut opettanut nuorelle minälle miten toimitaan, kun miehet usein kohdistavat ei-kiinnostuneeseen naiseen joko sanallisen ryöpytyksen tai jopa fyysistä väkivaltaa. Minäkään en osannut muuta kuin esittää kilttiä, kivaa ja varsinkin tyhmää, ja rukoilla hiljaa mielessäni, että pääsen tilanteista turvallisesti pois. Ja silti jouduin kerran puolitutun miehen pahoinpitelemäksi, kun tyhmänä en tiennyt että kaikkien tyttöjen pitää aina antaa miehelle kuin miehelle, jos nämä sitä vaativat.

No mutta, tämä meni hieman aiheen ohi. Komppaan tuota ideaa, että nyt kyseessä nainen, jonka ei tarvitsisi turvallisuutensa puolesta viestitellä vieraalle miehelle, varsinkaan tuollaista tekstiä mitä ap:n vaimo nyt tehnyt. Ei siis ole mitenkään viatonta touhua.

Kaikenlaiset ikävät lieveilmiöt ovat johtaneet siihen, ettei meitä kumpaakaan edes kiinnosta käydä viihteellä muualla kuin selväpäisissä paikoissa ja useimmiten yhdessä. Muu ei ole sen arvoista.

Vierailija
144/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka paheksuu viestien lukemista= itse moraalittomia pettäjiä tai pettäjien puolustajia joilla ei ole älyä laittaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin. Pettäjällä pitäisi olla muka oikeus jatkaa härskiä perverssiä toimintaansa salassa. Ei ole.

Viestit on helppo poistaa ja puhelimia voi olla useampia. Mutta se että toinen vaatii saada lukea kaikki viestini, kertoo selvästä luottamuspulasta. Miksi jatkaisin suhdetta sellaisessa tilanteessa?

Ei kukaan ole edelleenkään puhunut tuollaisesta, vain niistä pettämisviesteistä. Mutta ehkä sulla sitten kaikki viestittely on pettämisviestittelyä.

Vierailija
145/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epäeettinen tuo nainen, että lähtee varatulle ehdottelemaan. Onko nainen varattu vai vapaa?

Mistä päättelit että on nainen?!

Vierailija
146/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tilanne kuvitella. En pysty kuvittelemaan tilannetta, että lukisin puolisoni viestejä. Joten eipä taitaisi tulla tuollaista tilannetta eteen.

Vierailija
147/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa tiedossa kummankin facebookin salasanat, ja voidaan vapaasti käydä katsomassa toisen keskusteluja, jos huvittaa. Ainahan sieltä voi poistaa ne keskustelut, joita ei halua toisen näkevän, itse lähinnä poistan ystävän henkilökohtaiset jutut, jotka on tarkoitettu vain minulle.

Vierailija
148/148 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton tilanne kuvitella. En pysty kuvittelemaan tilannetta, että lukisin puolisoni viestejä. Joten eipä taitaisi tulla tuollaista tilannetta eteen.

Kyllä tällainen ajattelu on se yleisin mikä kaikilla on, kunnes istuu puolison kännykkä kädessä kyyneleet valuen ja sydän järkyttyneenä siitä mitä just luki.