Pettämistä vai ei? Miten suhtautuisit?
Puolisosi viestejä lukiessa huomaat, että hän on keskustellut jonkun baarissa uutenavuotena tapaamansa tyypin kanssa yhtenä päivänä kohtaamisen jälkeen. Mitään ei ilmeisesti ole (vielä) tapahtunut, mutta alun höpinän jälkeen tyyppi on heittänyt aika härskiä seksiflirttiä puolisollesi, kysynyt suoraan tapaisiko puolisosi hänet joskus, vaikka tietää että puolisosi on varattu.
Puolisosi on flirttaillut myös, ei niin härskisti mutta kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan, kehunut tyypin ulkonäköä ja sanonut että tapaisi tyypin ehdottomasti kyllä, jos olisi vapaa, mutta "mietin hetken mutta luulen etten nyt varattuna ehkä tapaamiseen kuitenkaan harmi vaan lähde vaikka mieli kovasti tekiskin" ja jättää oven auki "ehkä joskus tulevaisuudessa jos en ole enää naimisissa"
Sen jälkeenkin vielä flirtti jatkuu ja silmäniskut ja sydämiä...
Ja saa kivittää että luin viestit salaa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Minusta nainen saa flirttaila esim. työpaikalla miesten kanssa. -simp
Muille miehille flirttaileva nainen tulee dumpata ASAP. M27
Aikas tökeröä. Mä hiiltyisin siitä osiosta, jossa sanottiin että jos joskus ei ole enää naimisissa. Ja toki myös siitä, että jättää kertomatta jutusta.
Tuo on aloitus. Jatkuu aivan varmasti all the way.
Jos puolisollasi on narsistinen tai huomionhakuinen persoonallisuus noita samanlaisia viestiketjuja on useampia ja pettää takuuvarmasti.
Sellaisella on koko ajan säätöjä menossa.
Kysy kierrellen yleisellä tasolla onko häntä lähestytty ja jos tulee DARVO-reaktio, voit jo laitella lusikoita jakoon.
Vierailija kirjoitti:
On ehdottomasti pettämistä. Kysehän on luottamuksen pettämisestä, ei mistään tietystä teosta.
Ja kyllä luottamus on pahasti petetty, jos vaihdetaan numeroita, viestitellään ja flirttaillaan selän takana, ja tuossahan vielä vihjaillaan teidän mahdollisesta erosta.
Luottamusasioissa voidaan hyvin käyttää mittapuuna teoissa sitä, mitä voisi tehdä myös oman puolison nähden/edessä.
Eri mieltä. Minulle esim on ok jos mieheni flirttailee tai vaikka suuteleekin toista jos ei on sellainen tilanne tai henkilö ettei uhkaa parisuhdettamme. En silti tahdo että tekee sitä minun nähden.
Mitä tästä opimme?
Älä koskaan lue toisten ihmisten viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole pettämistä millään tavoin. Mutta ihan selvä signaali että kumppanisi tarvitsee elämäänsä flirttiä, huomiota, seikkailua. Miten voit itse vastata tuohon tarpeeseen?
eipä se oma nainen voikaan samalla tavalla...olen nainen ja ymmärrän hieman tuota,että joku voi haluta elämäänsä muutakin kuin sen oman puolison,joskus kun kyllästyy arkeen....mutta kun miettii,voitko kahlita toisen kotiin,kahlita katsomasta muita...jos menee,niin sitten menee...en tiedä,olen nyt sinkku,katsoisinko tuollaistakaan touhua,vaikka toinen puoli minusta ymmärtää jotenkin sen vaihtelun halun elämässä,et sillä saa lisäpotkua,piristystä siihen omaan arkeen,kunhan ei päädy sänkyyn...ehkä pitäisi sopia sit vapaasta suhteesta... pettämistä ois sängyssä olo,mut onhan tuo sinnepäin jos vastaa,et mieli tekis
Ikävää, mutta ei vielä johtaisi mihinkään ellei oikeasti petä. Pitkässä suhteessa voi tulla ihastumisia muihin eikä niille voi mitään muuta kuin jättää tapaamatta uudelleen, jolloin ne lopahtavat.
Alkuperäinen tilanne riippuu siitä, onko puoliso mies vai nainen.
Jos mies, hänet pitää kivittää ja häväistä. Kyllä miehet ovat sikoja, heidän pitäisi olla puolisolleen parempia orjia!
Jos nainen, hän on voimaantunut ja you go girl, miksi hän roikkuisi parisuhteessa jos tarjolla on parempaa! Miehen vika!
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisollasi on narsistinen tai huomionhakuinen persoonallisuus noita samanlaisia viestiketjuja on useampia ja pettää takuuvarmasti.
Sellaisella on koko ajan säätöjä menossa.
Kysy kierrellen yleisellä tasolla onko häntä lähestytty ja jos tulee DARVO-reaktio, voit jo laitella lusikoita jakoon.
Mikä on DARVO-reaktio?
Pitääkin poistaa miespuolisen nuoremman tuttavan viestit puhelimesta, lähetteli mulle kaikenlaista epämääräistä viestiä yhteen väliin ja keskustelut voi hyvällä mielikuvituksella tulkita molemminpuoliseksi flirtiksi, kun en halunnut loukata häntä vaan vastailin aina jotain ympäripyöreää. En halunnut loukata ihan vaan siksi, että on pohjimmiltaan mukava ihminen, vähän ujonpuoleinen ehkä ja siksi sinkku.
Kaikki ei ole aina miltä näyttää. Meidänkin keskusteluista saisi kovasti draamaa jos ne sivullinen lukisi. Nykyään vähemmän tekemisissä ollaan, oon tarkoituksella pitänyt etäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma avioliitto hajosi muuten muutamasta viattomasta mese-viestin lähettämisestä.. sekin johti tapaamiseen, rakastumiseen ja eroon kahdesta avioliitosta.
Sopiiko kysyä, oliko taustalla jo jotain ongelmia liitossa? Erositteko rakkaudettomasta liitosta vai rakastitteko toisianne, muttette saaneet liittoon enää luottamusta?
Kun vertaan kuvailemaasi tapausta omaan tilanteeseeni, tuntuisi kauhealta haaskaukselta heittää oma 20 vuoden liittoni roskiin ihastumisesta. Kuulostaa pelottavalta, että niin voi tapahtua ihan pienestä impulssista, joka lähtee vyörymään. Minulla on perimäni takia varsin voimakkaat tunteet ja tunnevaihtelut, eikä impulssikontrolli ole mitään priimaa. Minullekin voisi käydä noin. Onneksi tiedostan tunnevaihteluni ja voin yrittää vaikuttaa siihen, etten suin päin ryntää tunteiden vietävänä. Kerran pääsi vähän pidemmälle (mitään ei tapahtunut, mutta koin että jos ihastus tekee yhdenkin kutsuvan eleen, lankean siihen), joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin nostaa kissa pöydälle niin puolison kuin ihastuksen kanssa. Selvittiin siitä.
hienoa,että olet nostanut miehenä kissan pöydälle molempien kanssa ja selvinnyt!
Ap:n kannattaa erota ja pysytellä sinkkunsa siihen asti kunnes kasvaa aikuiseksi.
vähän löysät moraalit puolisollas :D muttei se pettämistä oo. se ei vaan kunnioita sua pätkääkään
Kyllä on pettämistä jos ette ole erikseen sopineet avoimesta suhteesta. Pitää ovea raollaan tolle tyypille ja mahdollisesti muutenkin saattaa vehtaa sen kanssa. Ero vaan niin että lähtee!
Onko muuten vinkkiä, miten pääsee toisen puhelimeen, kun ei tiedä pin-koodia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme?
Älä koskaan lue toisten ihmisten viestejä.
Täh? Miten ei kannata? Hyvähän se on saada tietää mitä kumppani puuhaa selän takana, sitten voi tehdä omat johtopäätökset jatkosta.
Kyllä se mieli muuttuu, kun on lapsia ja olet puolisolle ilmaa. Puoliso alkaa tehdä pitkää työpäivää ja ei halua sun kanssa seksiä. Yksi kuukausi ei tunnu missään, mutta kun tota jatkuu pari vuotta heräät todellisuuteen ja mietit että tällaista elämääkö haluat? Kysyt puolisoltasi mitä puuhaat? Saat aina vastaukseksi ympäripyöreitä vastauksia.
Siinä vaiheessa se toisen puhelimen lukeminen alkaa kiinnostaa, mutta et pääse siihen edes käsiksi. Kaikki on salasanan takana tai kokoajan puolison kädessä...[/quote]
Tämä on niin totta. 5 v ilman, ukko tekstaili jatkuvasti muiden kanssa.
Minusta nainen saa flirttaila esim. työpaikalla miesten kanssa. -simp