Ostatko vielä ulkoa ruokaa? Kebab-paikoista, hampurilaispaikoista jms?
Kommentit (27)
Minulla loppui siihen, kun sain Hesen ranskalaisista/dipeistä ruokamyrkytyksen.
En ole syönyt kebabia tai hampurilaisia yli vuoteen. Ravintolassa olen käynyt ehkä kerran vuoteen viimeisen 2 vuoden aikana muutoinkin. Tein päätöksen kahdesta syystä: Kebabpaikassa huijattiin laskutuksessa joten saavat olla ilman minun rahojani jatkossa, ja sitten ajattelin ihan terveyssyistä vähentää roskan syömistä muutenkin. Valitettavasti kaupoista saa sellaista kyllä aika helposti...
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun pahin pelko.
Olen emetofoobikko. Toisten laittama ruoka on aina riski.
Kenenkään hygieniaan ei voi luottaa. Lisäksi uutiset ravintoloiden keittiöiden tilasta jopa kalliissa paikoissa ei houkuttele syömään yhtään missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan, mutta en mitään Hesburgeria ym. Yhtä annosta venytän useammalle päivälle.
Fat Lizardin pizza riittää noin kolmeksi-neljäksi päiväksi ja lähilounasruokalan ruoka-annos pariksi-kolmeksi päivää.
Painatko 35 kiloa?
85 kiloa ja 175cm, ylipainoa on, no worries
Olen ollut OMAD ketodieetillä ja kuin huomaamatta on loppunut kokonaan roskaruuan himo. Ei vaan tee mieli. En ole lopettanut kokonaan hiilareiden syömistä ja voisin hyvinkin välillä syödä hampparia mutta kun ei käy edes mielessä. Roskaruokaan tulee riippuvuus joka katoaa kun pitää tarpeeksi taukoa.
Ja rahaakin säästyy sievoisia summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun pahin pelko.
Olen emetofoobikko. Toisten laittama ruoka on aina riski.
Kenenkään hygieniaan ei voi luottaa. Lisäksi uutiset ravintoloiden keittiöiden tilasta jopa kalliissa paikoissa ei houkuttele syömään yhtään missään
Mulla ei mikään fobia, mutta onhan se inhaa kun ei tiedä missä kädet ovat olleet hetkeä ennen salaatin pilkkomista. Olin ruokavieraana ihan yksityiskodissa ja teimme yhdessä ruokaa ja emäntä puhui mulle samalla kun piti spagettipussia kädessä ja hetki ennen niiden ottamista pussista käpelöi nenäänsä. Ei varmaan hoksannut itse mut hieman oksetti. No, ne keitettiin joten annoin olla...
Samanlailla kuten ennenkin, ehkä 3 kertaa kuussa. Ei ole vielä rahat niin tiukilla että pitäisi noista luopua, muuten kokkailen hyvinkin edullisia ruokia kotona.