Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vielä ulkoa ruokaa? Kebab-paikoista, hampurilaispaikoista jms?

Vierailija
07.01.2023 |

Vai oletteko vähentäneet ulkonasyömistä viime aikoina?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan, mutta yllätyin kunperus turkkilaisessa pizzeriassakin maksaa pizzat nykyään jotain 12-13. Ainakin täälläpäin alkaa olemaan hinnoissa.

Vierailija
2/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta en mitään Hesburgeria ym. Yhtä annosta venytän useammalle päivälle.

Fat Lizardin pizza riittää noin kolmeksi-neljäksi päiväksi ja lähilounasruokalan ruoka-annos pariksi-kolmeksi päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin autokaistalta haen välillä sapuskaa kun en muuta jaksa.

Vierailija
4/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen ostaisi?

Vierailija
5/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona lounaiden syöminen loppui kuin seinään koronan alettua. Sillä aikaa moni yrittäjä lopetti toimintansa. Muutama paikka on vielä jäljellä, mutta ruuan laatu, taso, sekä terveellisyys ja herkullisuus ovat muisto vain entisestä.

Juuri lounas paikkaa kaipaan eniten, mutta aukioloajat eivät sovi minulle. Ne sulkevat ovensa aivan liian aikaisin.

Vierailija
6/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain!

Vierailija
7/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin ja silloinkin Woltilla. Olen 100% etätöissä ja lounaat tulee tehtyä itse, kun kotona on. Kun ei nuo edes mitään herkkua ole nuo pizza/kebab/hampurilaismätöt. Silloin tällöin saatan tilata Woltilla esim. krapulapäivänä tai jos olen kipeä enkä jaksa laittaa ruokaa.

Vierailija
8/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt. Kävin joskus kylänkasvisruokaravintolassa lounaalle mutta mielestäni laatu huonontunut ja hintakin vähän kallistunut. Kotipizzan lätyt pienentyneet, samoin mäkin hampparit. 

Vierailija
9/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt hampurilaisia ym. kunnon ruokana, saattaa olla että kerran vuodessa tulee ostettua jos on jossain liikkeellä, eikä viitsi tai ehdi mennä syömään johonkin ruokapaikkaan. 

Vierailija
10/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Esim. Nepalilaisesta ja kiinalaisesta tykkään. Pizzaakin menee joskus. Miksi ei voisi syödä ulkona?

Vierailija
11/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, rahat eivät riitä.

Vierailija
12/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilainen pelastaa päiväni.

Vierailija
13/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuita mätökkäitä ole koskaan harrastanut. Oikealta grilliltä silloin tällöin annoksen. Vielä niitäkin riittää pitkin Suomea.

Vierailija
14/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytiin lounaalla ja kunnollisissa ravintoloissa syömässä 2-3xvko. Nyt Koronan myötä ostetaan ehkä kerran kuussa jostain ravintolasta ruokaa kotiin.

Hampurilaisketjujen annokset ovat kaikki huonompia kuin ennen koronaa. Tehdään hampurilaiset itse. Paikallista pizzeriaa pyörittää oman kylän pojat ja sieltä välillä on haettu pizzat. Tai sitten ihan kunnon ravintola-annoksia ravintoloista. Hinnat kyllä nousseet.

Vierailija
15/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan, mutta en mitään Hesburgeria ym. Yhtä annosta venytän useammalle päivälle.

Fat Lizardin pizza riittää noin kolmeksi-neljäksi päiväksi ja lähilounasruokalan ruoka-annos pariksi-kolmeksi päivää.

Painatko 35 kiloa?

Vierailija
16/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näinä tautisina aikoina.

Ruoka-annokset epämääräisistä "ravintoista" haettuna voivat sisältää mitä tahansa erikoismausteita.

Hiuksia, räkää, sylkeä, paskaa, kusta, spermaa yms.

NamNam vaan.

Vierailija
17/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuraja on 10 euron luokkaa, joten kun monessa paikassa hinnat ovat tuon yli niin olen lopettanut säästösyistä noutoruoan syömisenkin. 

Ennustan suurta lamaa missä konkurssiaalto vie ensimmäisenä nämä ylihintaiset ruokapaikat ja kahvilat.

Vierailija
18/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisin vähentänyt? en ymmärrä kysymystä.

Vierailija
19/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tilaan ehkä kerran viikossa mättöjä, mutta mäkki meni ikuisiksi ajoiksi boikottiin sämpyläuudistuksen myötä. Hese oli boikotissa jo ennen sitä, kun se idiootti TJ availi medioissa sanaista arkkuaan. Pitsaa ja kebabbia lähinnä siis nykyään.

Vierailija
20/27 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene niihin paikkoihin syömään, mutta joskus harvoin otetaan autokaistalta hampurilaisateriat tai haetaan pizzat. Kebabia ei ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän