Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin vaimon siskoa (humalassa)

Vierailija
07.01.2023 |

Vaimon sisko oli käymässä loppiaisena, istuttiin siinä hauskaa iltaa pelaillen kolmistaan ja humalluttiin viinistä ja drinkeistä samalla. Yksi asia johti toiseen, en oikein tiedä miten mutta huomasin suutelevani vaimon siskoa kiihkeästi sillä aikaa kun vaimo oli hakemassa pyykkejä koneesta, ja jäätiin tietenkin melkein saman tien kiinni itse teossa.

Nyt on sitten ollut aivan järkyttävä huutodraama siitä asti. Välillä vaimo rääkyy, välillä huutaa, välillä mykkäkoulua. Yhden viattoman kännipusun takia. Eikö tästä nyt jo vuorokaudessa luulisi pääsevän yli?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuota nyt ei olisi pussaillut sukulaisia?

Vierailija
22/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina unelmoinut saada suudella kiihkeästi siskoni kännistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko varsinkin on usein herkku. Vaimolla 22v sisko joka joskus meillä yökylässä 😍

M35

Vierailija
24/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tollaisia koheltajia. Pikkujutuista kehittävät kauheaa draamaa.

Vierailija
25/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin vaimon sisko on about 2.5x vaimoa kuumempi pakkaus..

Niinpä, no et maha itse kovin hottis olla, kun et sitä hotimpaa saanut?

Vierailija
26/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina unelmoinut saada suudella kiihkeästi siskoni kännistä miestä.

Sarkasmisi ei ole kyllin selkeää palstan miehille, he pitävät tuota nyt toteen näytettynä faktana.

Vierailija
27/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole provo vaan totta, niin se on nyt adjöö suhteellenne. Siis vaimosi ja sinun. Mutta sullahan on jo uusi mielitietty katsottuna ja testattuna. Tämän tapauksen jälkeen on ilman muuta selvää, että vaimosi ei anna anteeksi eikä edes ole mitään syytä anteeksiannolle.

Totta kai tämä on totta. Ei kai kukaan internetissä valheita kertoisi.

Vierailija
28/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen suudellut toisten miesten vaimoja umpikännissä!

Vierailija
29/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko teki palveluksen vaimollesi. Että tällainen aviomies tässä. Meni varmasti desinfioimaan suunsa heti kun tilanteesta pääsi.

Tämä on feikki juttu, mutta kertoo kirjoittajan oudosta luonteesta.

Tokkopa edes naimisissa, tokkopa edes seurustellut, tumputtaa palstan ääressä.

Vierailija
30/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sisko viehättävämpi/hoikempi? Jos on niin eikö tuo ole ihan ymmärrettävä vahinko kun harkintakyky heikentyy humalan vuoksi?

On hieman nuorempi ja varsin viehättävä kyllä, mutta ei vaimokaan hullumpi ole. Ei ole siitä kysymys.

Tilannetta ei auta yhtään se, että siinä rytäkässä onnistuin humalassa kompuroidessani kaatamaan joulukuusen ja samalla särkyi kallis seinävalaisin.

Ap

Kiiiiiitos ihanista nauruista 😆

Mikä tuossa oli hauskaa? Typerä provo.

Vierailija
31/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on vähän aina kysymysmerkki miten puolisot asian ottaa? Toiset on todella ehdottomia näissä asioissa ja toiset taas ottaa huumorilla. Kyseessä oli kuitenkin vaimon sisko, eikä mikään ventovieras. Kavereiden kanssa monesti pelattu pullonpyöritystä humalassa ja kyllä siellä menee parit sekaisin ja hauskaa on.

Vierailija
32/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vasta kova muija olen. Olen suudellut aviomiestäni selvin päin.

Vierailija
33/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että anteeksi et tule saamaan. Isoäitini ei ollut antanut anteeksi 70 vuotta vanhaa juttua, joka oli tapahtunut ennen avioliittoa ja isoisän kuolemastakin oli silloin jo 20 vuotta.

Oikein. Tärkeissä asioissa ei mieltä muuteta yhtenään. Kun on otettu joku kanta, sillä mennään loppuun saakka.

Vierailija
34/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista sattuu.

No siis ymmärrän että ei ollut kivoin päätös illalle, mutta ei tässä nyt mistään salasuhteesta kuitenkaan ole kysymys tai että olisin pannut siskon paksuksi. Luulisi aikuisen ihmisen voivan ottaa tällaisen kännimokan huumorilla.Ap

Kiva tietää, että sinulle on ihan on ottaa tuollainen kännimoka huumorilla. Hän voi sitten joskus vähän suudella jonkun sinulle läheisen kanssa, koska kyse ei ole mistään salasuhteesta ja hän ei ole tullut paksuksikaan. Asia tän voi siis miettiä, miltä se itsestä tuntuisi.

Näistä asioista nyt ihan yleisesti kannattaa keskustella sen oman puolison kanssa, että missä menee pettämisen raja. Jos moka tapahtuu, sitä on osattava katua ja pyytää anteeksi. Se, että tekijä vähättelee tapahtunutta tai näe toisen pahaa oloa, hän kokee tulevansa senkin vuoksi väärin kohdelluksi. Eikö tärkeitä ole kuitenkin olla ymmärretyksi ja nähdyksi parisuhteessa?

Oli tämä sitten provo tai ei, tällaisiakin ihmisiä löytyy, joilla ei ole itsehillintää tai harkintataitoa miettiä, että mitä menettää kännimokillaa. Toiset menettää puolison.

Vierailija
35/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on vähän aina kysymysmerkki miten puolisot asian ottaa? Toiset on todella ehdottomia näissä asioissa ja toiset taas ottaa huumorilla. Kyseessä oli kuitenkin vaimon sisko, eikä mikään ventovieras. Kavereiden kanssa monesti pelattu pullonpyöritystä humalassa ja kyllä siellä menee parit sekaisin ja hauskaa on.

Olet ehkä itse ainoa lapsi, kun et tajua, että sisko on pahempi asia kuin ventovieras. Siskojen välinen suhde on jossain muodossa elinikäinen, ventovieraat aiheuttamine murheineen voidaan jättää kokonaan taa ajan kanssa.

Vierailija
36/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että baari-illan jälkeen nojasin vähän liikaa bambukorituoliin, se kippasi ja lensin selälleni. Pää osui takana olevaan kaappiin. Kokeilin heti päätäni, onko auki tai kipeä - ei, mutta kaappi särkyi, säleet vain jäljellä :)

Seuraavana iltana taas baariin, pää kumminkin turposi. Kerroin tämän saman eräälle edesmenneelle naiselle: nauroi vedet silmissä. Muistutteli vielä kuukausien päästäkin: oliko se se sama kerta, kun otit irtaimiston kanssa yhteen? :)

Vierailija
37/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että anteeksi et tule saamaan. Isoäitini ei ollut antanut anteeksi 70 vuotta vanhaa juttua, joka oli tapahtunut ennen avioliittoa ja isoisän kuolemastakin oli silloin jo 20 vuotta.

Ai oli mennyt sitten naimisiin sen kanssa eli ei ollut antanut anteeksi?

Mitä?

Vierailija
38/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vasta kova muija olen. Olen suudellut aviomiestäni selvin päin.

Minä olen kovin. Olemme paritelleet toisiamme peräsimeen.

Vierailija
39/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerana hautaan voi voi..

Vierailija
40/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on vaimolla kaunis sisko mutten ole suudellut. Heikkona hetkenä olen haaveillut parinvaihdosta kyllä...