Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin vaimon siskoa (humalassa)

Vierailija
07.01.2023 |

Vaimon sisko oli käymässä loppiaisena, istuttiin siinä hauskaa iltaa pelaillen kolmistaan ja humalluttiin viinistä ja drinkeistä samalla. Yksi asia johti toiseen, en oikein tiedä miten mutta huomasin suutelevani vaimon siskoa kiihkeästi sillä aikaa kun vaimo oli hakemassa pyykkejä koneesta, ja jäätiin tietenkin melkein saman tien kiinni itse teossa.

Nyt on sitten ollut aivan järkyttävä huutodraama siitä asti. Välillä vaimo rääkyy, välillä huutaa, välillä mykkäkoulua. Yhden viattoman kännipusun takia. Eikö tästä nyt jo vuorokaudessa luulisi pääsevän yli?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miniä yritti suudella yhtä vieraistamme mieheni syntymäpäiväjuhlien jatkoilla. Miniä otti liikaa viiniä ja käytös oli jo ennen vieraan päällekäymistä typerää, sitten yhenäkisti kävi kiinni mieheni työkaveriin ja yritti väkisin suudella. Mies sai väistettyä ja poikamme talutti miniän taksiin. Mies oli hiukan järkyttynyt, tuumasi, että tuli ihan puskista suuteluyritys, eivät olleet sanaakaan koko aikana vaihtaneet ja mies vain sattui kävelemään ohi väärään aikaan.

Poika oli hakenut eroa yksipuolisesti heti seuraavana aamuna (onneksi) ja nyt jo muuttanut omaan asuntoon. Kaikille ei vain viina sovi, onneksi poika sai tietää ennen kuin lapsia on tulossa. Nyt hoituu homma avioerolla.

Vierailija
42/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi aikuisen ihmisen kantaa vastuu alkoholiongelmastaan ja hakeutua hoitoon? Tollanen kännisekoilu ei ole enää aikuisen hommaa. Ihme lapsellista sekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa arvostaa sinkkuuttaan ihan uudella tasolla ku lukee näitä keskusteluja. Ihminen on ihmiselle käärme.

Vierailija
44/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi aikuisen ihmisen kantaa vastuu alkoholiongelmastaan ja hakeutua hoitoon? Tollanen kännisekoilu ei ole enää aikuisen hommaa. Ihme lapsellista sekoilua.

Tämä. Alkoholi kuuluu vain lapsille.

Vierailija
45/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on vaimolla kaunis sisko mutten ole suudellut. Heikkona hetkenä olen haaveillut parinvaihdosta kyllä...

Pieni pusu ei haittaa mitään, piristää kummasti ja kerranhan täällä vaan eletään.

Vierailija
46/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siskokset jakaa asioita keskenään. Alatte vaan kolmen suhteeseen ja vähitellen yhdessä sänkyynkin.

Vierailija
47/48 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen suudellut toisten miesten vaimoja umpikännissä!

Minä vasta kova muija olen. Olen suudellut aviomiestäni selvin päin.

Mee provoilemasta hei. Kukaan usko tätä. Vai tapahtuko tää Porvoossa?

Vierailija
48/48 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syytä ole siskossakin? Ei ne siskot ole kovin luotettavia niinkuin ei yleensä ihmisetkään. Kaikki ihmiset valehtelee ja puhuu muuta mitä esittää, itse miehenä olen sortunut edellisessä liitossa vaimon kahden siskon kanssa sänkyyn ja ihan itse tulivat ovikelloa soittamaan kun tiesivät minun olevan yksin kotona, varmaan aika perinteinen hieronta pyyntö niskakipuun :) ja molemmat oltiin selvinpäin ja kyseessä oli nuoremmat siskot seksikkäällä vartallolla varustettuna joten panin muutaman kerran kun ei liittommekaan enää ollut hyvä ja tiesin eron olevat ajankohtainen muutenkin. Nykyisessä liitossa ei tulisi mieleenkään pettää.