Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Ngolla varaa matkustaa

Vierailija
07.01.2023 |

Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.

Kommentit (384)

Vierailija
61/384 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo. Joo. Joka toinen lause/sana 🙈

Vierailija
62/384 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntemattomatkin muualta tulleet työttömät matkustelevat kotimaihinsa, kun kelan korvaukset on niin hyvät, että rahaa riittää maailman saastuttamiseenkin.

Lisäksi outoa, että mennään lomailemaan maihin, josta on paettu turvan nimissä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/384 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tullut vastaan Jasminin videoita Tiktokissa, mutta yleensä olen vain skipannut ne kun en matkavideoista ole niin kiinnostunut. Ihan positiivinen kuva silti on tyypistä lyhyeltä näkemiseltä jäänyt, ja tämän keskustelun luettuani olikin pakko käydä katsomassa useampi video. Yleensä en vedä esiin kateuskorttia, mutta nyt on pakko. En nimittäin itse ainakaan huomannut mitään ärsyttävää tai vihamielisiä tunteita herättävää. Lisäksi huomasin että Jasminhan tekee paljon yhteistöitä eri firmojen kanssa, ja niistä saatetaan maksaa todella hyvin, plus varmasti saa matkoja lahjaksi. Ja eihän tuolla Aasian suunnilla oleskelu maksa lähes mitään, lennot on se suurin kuluerä. Eli ihan on mahdollista tuollainen reissailu. Minunkin koulukavereita lähti ihan opintotuella ja -lainalla juurikin lämpimiin ja halpoihin maihin talveksi elämään ja etäopiskelemaan.

Vierailija
64/384 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmitellyt minäkin. Valmistui koulusta 2020? Teki kaksi vuotta kelassa töitä ja lähti useamman kuukauden reissuun. Ok, onnistuu tuo kahdessa vuodessa säästäminen. Mut mites se paritalon puolikas? Siihenkin ollut varaa (tietenkin lainana), mutta eiköhän siitä jonkun käsirahan joudu maksamaan.

Hän kyllä kertoi että sai palkkaa esim. 5000 kuukaudessa joskus enemmänkin. Somehommista.

Somessa tienaamisen sais kyllä lopettaa kaikilta kokonaan ja laitetaan ihmiset oikeisiin töihin. Ei sieltäniin vaan lähdetä useamman kuukauden reppureissuille, vaikka haluaisi.

Hyvin harvoin joutuu KÄSIRAHAA maksamaan asuntokaupoilla.

9 asuntoa olen ostanut enkä kertaakaan ole käsirahaa maksanut.

Vierailija
65/384 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailla voi myös edullisesti. Tietysti jos oma matkailu rajoittuu Aurinkomatkoilta ostettuun 1000 €/vk matkaan niin voi olla vaikeaa ymmärtää että paljon halvemmallakin pääsee matkalle.

Vierailija
66/384 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi ole napannut katsoa Itä-Euroopan matkailua. Ykstoikkoista sisältöä.

Vierailija
67/384 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisiko yleissivistykseen tietää, kuka tuo pimatsu lienee? Sukunimi viittaa jonnekin melko suoraan etelän suuntaan päiväntasaajan tietämille. Lieneekö uussuomalainen?

Ngo on kylläkin vietnamilainen sukunimi. Mutta näyttää ihan suomalaiselta minusta.

Minulle täysin tuntematon henkilö, en tiedä kenen tytär tämä nyt on.

Vierailija
68/384 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveästi ole napannut katsoa Itä-Euroopan matkailua. Ykstoikkoista sisältöä.

Minäkään en jaksa alituista hintojen kertomista. Harva kuitenkaan noille peräkylille matkustaa, joten ihan sama maksaako joku mättöannos 3 vai 5 euroa!

Vierailija
69/384 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se omakehu, sitä riittää ja se on se asia mikä mua ärsyttää ihan hirveesti!

Vierailija
70/384 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisiko yleissivistykseen tietää, kuka tuo pimatsu lienee? Sukunimi viittaa jonnekin melko suoraan etelän suuntaan päiväntasaajan tietämille. Lieneekö uussuomalainen?

Ngo on kylläkin vietnamilainen sukunimi. Mutta näyttää ihan suomalaiselta minusta.

Isänsä taitaa olla vietnamilainen ja äitinsä suomalainen. Ilmeisesti kuitenkin Suomessa syntynyt ja kasvanut .

Vierailija
71/384 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on tänä päivänä ihan oikea ja normaali työ. Tukkien uitto ei.

Vierailija
72/384 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi ärsyttää.

Vierailija
73/384 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sukupuolensa vuoksi maailman etuoikeutetuimmassa asemassa. Nuoret naiset jo kulutti koko Suomen ja maailman luonnonvarat tältä vuodelta ökyelämäänsä.

Miten kehtaatte peukuttaa tätä? :D miehet itse saa syyttää väkivallastaan uhreja, saatte estää tyttöjen syntymisen Kiinassa ja saatte aina nimenne jatkumaan vain sukupuolenne takia. Senkin käännätte naisia vastaan, eikä kukaan kyseenalaista teitä.

Vierailija
74/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa veivata käsiään/sormiaan kun puhuu, todella häiritsevää!

Vierailija
75/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olis yksityiset sivut niin en masokistisesti kattois ja kiehuis jälkeenpäin kun ärsyttää niin paljon!

Vierailija
76/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ovat ostaneet sen kalliin paritalon vai rivari mikä nyt onkaan, jos eivät ikinä ole siellä? Niilläkin rahoilla vois matkustaa taas vähän lisää ja kasvattaa hiilijalanjälkeä entisestään. Mahtaa olla suuri hänellä.

Vierailija
77/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä on someveteraani Hellapoliisi.

Vierailija
78/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota jatkuvaa matkustelua jaksa kukaan katsoa. Rajansa kaikella!

Vierailija
79/384 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa neekerinimeltä.

Vierailija
80/384 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei sais tänä päivänä olla pelkkää matkustamista, miettis omaa hiilijalanjälkeään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme