Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Ngolla varaa matkustaa

Vierailija
07.01.2023 |

Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.

Kommentit (384)

Vierailija
81/384 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä pitäny alkaa uus elämä Jälleen kerran osa 1976 ja mennä 23 mennessä nukkumaan ja aamulla ylös ajoissa? No se kesti tasan vuorokauden koska taas teki yötä myöten jotain mitä lie, käsitöitä tai ihan yks Hailee 🥱

Oon kuullu nää sen jutut jo niin monta kertaa ripiitillä et huokaus.

Vierailija
82/384 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaa käsiään tolkuttoman paljon nykyään, onko tää joku juttu kun oot somessa, ei nimittäin ennen ole tolla tavalla tehnyt. Selkeästi opittua, jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/384 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veivaa käsiään tolkuttoman paljon nykyään, onko tää joku juttu kun oot somessa, ei nimittäin ennen ole tolla tavalla tehnyt. Selkeästi opittua, jostain.

Just saman huomasin. Todella rasittavan ja häiritsevän näköistä. Huitoo koko ajan.

Vierailija
84/384 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se kuntokuuri ja parempi elämä jatkuu eli 7 ylös ja aikasin nukkumaan?😂

Vierailija
85/384 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ootte ainakin kiinnostuneet ko. henkilön tekemisistä. Itse en ollut hänestä aiemmin kuullutkaan.

Vierailija
86/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin ootte ainakin kiinnostuneet ko. henkilön tekemisistä. Itse en ollut hänestä aiemmin kuullutkaan.

Eikös se ole vähän niinkuin tämän palstan pointti? Kirjoitetaan ihmisistä, joita seuraa..

Vierailija
87/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisnaishullulla pakkomielle tuollaiseenkin tyyppiin? :D get a life.

Vierailija
88/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole vähän niinkuin tämän palstan pointti? Kirjoitetaan ihmisistä, joita seuraa..

Eikö ole vähän tylsää kirjoitella yksinään? Ketään muuta ei juuri näytä kiinnostavan lisäksesi.

Vierailija
89/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö nainen mielestäni. Kivan povekas / muodokas.

Vierailija
90/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kohtaaminen kirjoitti:

Kannattaisi kohdata oikeasti.

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

No voi miten kiva. Ei liity asiaan mitenkään ja silti piti tulla kehumaan. Mitäs jos äitikin tapaisi lapsiaan vain kun sattuu kiinnostamaan ja mieleen juolahtamaan. Ja isäkin tuollainen minäminä-törppö. 

Vierailija
91/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole vähän tylsää kirjoitella yksinään? Ketään muuta ei juuri näytä kiinnostavan lisäksesi.

Btw tämä oli minun ainoa kirjoitus.

Vierailija
92/384 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävä tyyppi. Vääntelee naamaansa, eikä voi puhua koskaan normaalisti.

Johtuu varmaansiitä leuasta ja kireydestä. Eihän se saa suutakaan auki normaalisti

Vierailija
93/384 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti Turkkiin, vieressä soditaan? Käsittämätöntä,onko lukenut uutisia tai katsonut mitä naapurissa tapahtuu?

Hullun hommaa!

Vierailija
94/384 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähti Turkkiin, vieressä soditaan? Käsittämätöntä,onko lukenut uutisia tai katsonut mitä naapurissa tapahtuu?

Hullun hommaa!

Ei varmaan seuraa uutisia, pääasia että pääsee ilmaisille reissuille! 

Vierailija
95/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jasmin, kun varmaan luet näitä, niin lopettaisitko tuon käsillä hosumisen. Melko häiritsevää kuunnella storeja, kun huidot jatkuvasti. 

Vierailija
96/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samaa ihmitellyt minäkin. Valmistui koulusta 2020? Teki kaksi vuotta kelassa töitä ja lähti useamman kuukauden reissuun. Ok, onnistuu tuo kahdessa vuodessa säästäminen. Mut mites se paritalon puolikas? Siihenkin ollut varaa (tietenkin lainana), mutta eiköhän siitä jonkun käsirahan joudu maksamaan.

Hän kyllä kertoi että sai palkkaa esim. 5000 kuukaudessa joskus enemmänkin. Somehommista.

Somessa tienaamisen sais kyllä lopettaa kaikilta kokonaan ja laitetaan ihmiset oikeisiin töihin. Ei sieltäniin vaan lähdetä useamman kuukauden reppureissuille, vaikka haluaisi.

Kateus kateus kateus. Mikä oikeus sinulla on päättää miten joku muu käyttää itse tienaamansa rahat?

Vierailija
97/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminhan on tosi herttainen tyttö - toisin kuin äitinsä.

Tekee paljon töitä ja rahoittaa matkansa myös kaupallisilla yhteistöillä, joita hänelle tarjotaan.

Vierailija
98/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävä tyyppi. Vääntelee naamaansa, eikä voi puhua koskaan normaalisti.

Johtuu varmaansiitä leuasta ja kireydestä. Eihän se saa suutakaan auki normaalisti

Älä puhu hänestä rumasti. Nyt hän saa apua "ongelmaansa", kun tilannetta aletaan hoitaa.

Vierailija
99/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen matkustanut paljon nuoresta asti ja tehnyt useamman pidemmänkin reissun.

Viimeisimmän useamman kuukauden reissun tein nelikymppisenä, sen jälkeen perustin perheen ja nyt on enemmän velvollisuuksia, eikä voi enää laittaa kaikkea rahaa ja aikaa matkusteluun.

Olen tavallisessa ammatissa ja sopeutunut normaaliin työntekoon oikein hyvin, kiitos kysymästä.

Kyse on priorisoinnista, olen jo 16-vuotiaana paiskinut alkukesän töitä että pääsen loppukesäksi reilaamaan. Hankin ensimmäisen omistusasunnon ja perustin perheen vasta neljänkympin jälkeen. Sitä ennen matkustaminen meni kaiken edelle.

n53

Vierailija
100/384 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jasmin, kun varmaan luet näitä, niin lopettaisitko tuon käsillä hosumisen. Melko häiritsevää kuunnella storeja, kun huidot jatkuvasti. 

Tyyppi, joka varmaan luet näitä ja vieläpä kirjoitatkin tämän niin lopeta ja poistu. Kiitos.

Jasmin on mukava tyttö, mutta äitinsä Hellapoliisi on pahin valittaja IKINÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä