Jasmin Ngolla varaa matkustaa
Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.
Kommentit (384)
Herran jestas, vieläkin tarina jatkuu Instassa! 🥱 Kuten täällä joku kirjoitti, MOVE ON!
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, nyt on taas googlailtu ja "löydetty" tää keskustelu. Itkee stooreissa. Vois vaihtaa levyä, jatkuvasti tota vinkumista säännöllisin väliajoin, uudet seuraajat ei välttämättä tiedä mut lopettaisi soittamasta rikkinäistä levyä.
Move on. Jos kaikkiin sanomisiin tarttuu kiinni niin pää hajoo.
Ei tuo minun silmään itkemiseltä näyttänyt. Avasi vaan raha-asioitaan.
Ei ole kyllä rajaa ihmisten kateudella kun tämmöinen ketju tänne tehty.Eiköhän jokainen omalla työllään ansaitulla rahalla saa tehdä mitä haluaa.Uskomatonta miten toisen ihmisen menestys tuottaa tuollaisia tunteita toisissa😂Jokainen voi itse vaikuttaa omaan elämäänsä vaikka sillä työnmäärällå mitä tekee,kateelliset käyttää aikansa täällä inisemiseen kun Jasmin tahkoaa rahaa TYÖLLÄ,go Jasmin ja kateelliset voisi kokeilla vaikka työntekoa👌🏻
Seurasin ennen.Lopetin kun hänen kommentointi alkoi vaikuttaa jotenkin itsekkäältä ja siltä ettei edes halua ymmärtää muunlaisia , vaikeitakin elämäntilanteita. Jotenkin hänestä huokuu sellainen paremmuus verrattuna muihin.
On alkanut kuulostaa äidiltään. Hirveä tarve korostaa tehtyjä töitä ja työn määrää. Kuitenkin iso osa on myös erilaisissa pr-tilaisuuksissa juoksemista, joita ainakaan minä en pidä työnä.
On sukupuolensa vuoksi maailman etuoikeutetuimmassa asemassa. Nuoret naiset jo kulutti koko Suomen ja maailman luonnonvarat tältä vuodelta ökyelämäänsä.
Jotenkin ärsyttävä tyyppi. Vääntelee naamaansa, eikä voi puhua koskaan normaalisti.
On tainnut nousta hattuun - ylimielisen oloinen tyyppi!
Taas menossa jollekin mainosmatkalle Tallinnaan. Jaksaako oikeasti joku katsella näistä opastusvideoita ja jatkuvaa hintojen mainitsemista. Hohhoijaa
Kova tarve korostaa töidensä tekemistä ja kiirettä. Päivittää instaan viikon työlistan. Ketä tuo niinku oikeasti kiinnostaa? Ihan kuin äitinsä. Odottaa että kaikki kehuvat kuinka ahkera on
Minun talo, minun auto, minun kukat, minun minun minun..
Joo kyllähän sen kaikesta näkee, että rahaa on ja antaa sen myös kuulua ja näkyä. Jalat kaukana maasta.
Siis voi itku, en yhtään osaa päättää kummalle ilmaiselle matkalle lähden????? Voi luoja, nolottaa.
Mä en ymmärrä, onko tuo adhd elämä ihan terveellistä? Sitten on niin väsynyt kun nukkuu vain muutaman tunnin yössä.
Muutaman vuoden päästä viimeistään näkyy vähät unet. Ei kannattais väheksyä unen tärkeyttä.
Polttaa kynttilää kummastakin päästä, se näkyy ihan selvästi. Ei mitään elämänhallintaa. Jossain vaiheessa tulee seinä vastaan.
Lähes nämä on nuoria naisia. Mistä he mahtaa repiä rahat? Hmmm...
Turha se on ton tyyppiselle ihmiselle koittaa edes mennä neuvomaan, vaikka olis itsellä kokemusta ja tietoa miksei kannata vetää burn outiin itseään. Ei se usko kuitenkaan tai kuuntele.
Ihminen oppii ehkä vasta sitten kun on mennyt syvään päätyyn.
Eikö edes läheisimmät voi hänelle sanoa vai onko sekin homma jo tehty ja teilattu, eikä kukaan enää viitsi siksi puuttua?
Oikea kohtaaminen kirjoitti:
Kannattaisi kohdata oikeasti.
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Lopeta jo. tämän jargonin osaavat kaikki ulkoa.
Kovasti selittää kuinka muilla ihmisillä menee paljon kaikkeen turhaan rahaa. Itse kuitenkin käy lähes päivittäin ulkona syömässä, hankkinut omistusasunnon,, sisustaa sitä jatkuvasti uusilla jutuilla, pihalla poreammeet ym. Eli ei nyt ihan kituuttamalla muutenkaan elä. Ei varmaan yksin asuva, pientuloinen pystyisi ihan noita kaikkia säästämällä,hankkimaan. Varsinkaan näillä ruokien ja sähköjen hinnoilla.