Jasmin Ngolla varaa matkustaa
Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.
Kommentit (384)
Jasminin seuraajia on yli 48 tuhatta. Häneen siis otetaan yhteyttä monelta taholta (kuten muihinkin suosittuihin vaikuttajiin tänä päivänä) yhteistyön merkeissä enkä ihmettele. Hän on tosi ihana persoona ja itsekin häntä seuraan.
Hän on asunut vuosikausia muualla kuin Suomessa ja osaa myös kertoa muiden maiden asioista. Ihmettelyt matkailuista voi jättää omaan arvoonsa, kun työtäänhän hän vaan tekee ja tienaa sillä. Voitte yrittää tehdä samoin.
Äidistään Hellapoliisista taas voi olla montaa mieltä. Itse en hänestä pidä.
- mummo -
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Veivaa käsiään tolkuttoman paljon nykyään, onko tää joku juttu kun oot somessa, ei nimittäin ennen ole tolla tavalla tehnyt. Selkeästi opittua, jostain.
Jasmin, kun varmaan luet näitä, niin lopettaisitko tuon käsillä hosumisen. Melko häiritsevää kuunnella storeja, kun huidot jatkuvasti.
Tyyppi, joka varmaan luet näitä ja vieläpä kirjoitatkin tämän niin lopeta ja poistu. Kiitos.
Jasmin on mukava tyttö, mutta äitinsä Hellapoliisi on pahin valittaja IKINÄ.
Hellapoliisi on tosiaankin ärsyttävä tyyppi. Kuvasi isäänsäkin hänen kuolinvuoteellaan ja latasi kuvat instansa stooreihin. Ja tottakai kyyneleet silmissä nenä punaisena parkui, kuinka hänellä on nyt niin kamalaa. Tottakai olikin, mutta olisi pitänyt asian perhepiirissä. Eipä minunkaan olisi pitänyt niitä kuvia katsoa.
Vierailija wrote:
Veivaa käsiään tolkuttoman paljon nykyään, onko tää joku juttu kun oot somessa, ei nimittäin ennen ole tolla tavalla tehnyt. Selkeästi opittua, jostain.
Mitäs sitten nää akat, jotka ovat pillahtamassa itkuun ja tai muuten liikuttuneita ja heiluttavat käsiään naamansa edessä? Hölmön näköistä ja miksi?
Vierailija wrote:
Jaksaako joku katsella noita loputtomia hotellihuoneiden esittelyjä?
Sinä vissiin jaksat, kun tiedät.
Menee pää kolmantena jalkana joka paikkaan. Ei mitään järkeä eikä elämänhallintaa. Aivan kuten äitinsä.
Työtyötyötyötyötyötyö...joo ja työtyötyöttötyö...oi Jeesus.
Hirveä valittaja aivan kuin äitinsä. Luettelee töitänsä ja kerjää ylistystä kuinka ahkera on 🫣
Olin järkyttynyt kuinka voi tehdä noin äidilleen, kuinka paljon hän on auttanut häntä ja nyt vaikka ilmoitti että jeesaa äitiään muutossa-onkin menossa viini ja ruoka messuille? Ja kerran käynyt koko muuttohärdellin aikana avustamassa tapettien poistossa . Olen äitinsä puolesta kyllä aika järkyttynyt.
Muut ovat hoitaneet koiraa ja käyneet auttamassa pakkaamisessa jne mutta hän tosiaan sen yhden kerran muutaman tunnin. Olisin äitinä todella loukkaantunut.
Kun seuraa molempien tarinoita, niin neiti vain istuu kaverien kanssa ravintoloissa ja äiti raataa yöt ja päivät läpi vähillä unilla.
Tekis ja veis edes kotiruokaa heille ja remppamiehille . En antaisi anteeksi kyllä ihan heti tuollaista omalta lapselta.
Kaikki muu menee edelle.
Olen edellisen kommentin kanssa samaa mieltä.
Jaksaa olla suu ammollaan ja esitellä rautoja.
Miten on varaa? Esimerkiksi Kaakkois-Aasiassa on todella edullista asua ihan siisteissä bungaloweissa. Suurin maksuerä ovat lennot, ja jos tekee pitkän matkan, ne tarvitsee maksaa vain kerran kuten lyhyellä pakettimatkallakin. Esimerkiksi oman asunnon vuokraamalla saa jo ihan kivaa tuottoa matkustamiseen. Myös syöminen on edullista. Paljon lentävä voi myös kerätä lentopisteitä, jotka hyödyntää uusia lentoja ostaessa.
Pakettimatkailu se vasta kallista on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitäs sitten nää akat, jotka ovat pillahtamassa itkuun ja tai muuten liikuttuneita ja heiluttavat käsiään naamansa edessä? Hölmön näköistä ja miksi?
Samaa olen ihmetellyt. Halutaanko esitellä hienoa manikyyriä vai mitä?
Nyt on katkera kun ei voittanut gaalassa palkintoa- anna mun kaikki kestää. Jos vaikka nyt huomaisi, ettei ole niin hyvää sisältöä kun luulee tekevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni. Mies ei ollu uskoa silmiään kun näki sen stoorin tissimaidosta.
Mikä juttu tää on?
Vierailija kirjoitti:
Olen edellisen kommentin kanssa samaa mieltä.
Ihmettelen minäkin miten vähän lapset olivat apuna. Aikaa näköjään riittää Jassesilla kaikenmaailman kissanristiäisiin. Luulisi, että olisi ollut äidin apuna.
Stooreissa oli. Siskonsa joka sai lapsen ni hänen tissimaitoa juotti miehelleen. Jotenkin ihan sama jos haluaa maistaa keskenään mut videoida ny kaikille tommosta ni en tajua 😒🤮
Onko sillä joku pahemman luokan kaksisuuntainen vai mikä kun just eilen valitti ettei pääse reissuun (?! 😲 Hänhän ei ole vielä päässytkään koko vuonna reissaamaan 😂) Kuka matkustaa noin paljon??? Nyt sitte Balille kuukaudeksi kun ei vaa kestä Suomea? Eihän se ole muuta tehnytkään kuin matkustellut koko vuoden.
Miten mä en pysy perässä tän henkilön tempauksista, mites se leukaprojekti, jos tulee ongelmia ni kuinka sitä siellä hoidat?
Jaksaako joku katsella noita loputtomia hotellihuoneiden esittelyjä?