Syy miksi en matkustele, on kulkukoirat
Kommentit (14)
Ei niitä kiinnosta. Rahat saa hööpötettyä kuitenkin.
Kaikissa lämpimissä maissa on ja Virossa
Luulisi matkailun myötä olevan varaa hoitaa asia.
Missä sinä näihin törmäät? Olen kymmenessä maassa matkustanut ja kissoja on näkynyt. Koiria vain Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä näihin törmäät? Olen kymmenessä maassa matkustanut ja kissoja on näkynyt. Koiria vain Turkissa.
Espanjassa, Kreikassa, Italiassa
Minä en ole koskaan yhtäkään kulkukoiraa pelännyt maailmalla, mutta ihmisiä kylläkin...
Kaikkein tukalimmat paikat ovat matkoilla olleet juurikin kulkukoirien kanssa. Romanian maaseudulla massiiviset, reviiritietoiset paimenkoirat olivat kamalan pelottavia. Sri Lankassa oli myös kuumottava kohtaaminen kulkukoiralauman kanssa. Vanha mies keppinsä kanssa tuli apuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan yhtäkään kulkukoiraa pelännyt maailmalla, mutta ihmisiä kylläkin...
Kieltämättä kulkukoiriin liittyvät suurimmat pelot itsellä ovatkin kotimaasta. Kun rescue-koira tulee rajan yli, koko ajan kasvaa riski siihen metsämarjat pilaavaan tautiin, jota ne levittää ulosteissaan.
Ei kiitos.
Hassua, yli 100 matkaa takana eikä yhtään "kohtaamista" kulkukoirien kanssa. Nähnyt olen pari kauempaa, eivät olleet kiinnostuneita meistä
Matkoja mm Romanian maaseudulla, Etelä-Koreassa, Balilla, Egyptissä, Aasian maissa, Karibialla, Venäjällä, HongKongissa, Neuvostliitossa, Itä-Saksassa jne jne Euroopan maiden lisäksi
Minä myös olen selvinnyt mm Moskovan ja Intian kulkukoirista.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen selvinnyt mm Moskovan ja Intian kulkukoirista.
Meillä asuu yksi entinen Moskovan kulkukoira
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa, Kreikassa, Italiassa
Olen käynyt kaikissa noissa maissa ja missään en ole törmännyt kulkukoiriin. Kreikassa oli todella paljon kulkukissoja.
Mä olen usein silitellytkin noita kulkukoiria jos näyttävät helposti lähestyttäviltä. Rokotukset kun on kunnossa niin ei niitä tarvitse pelätä.
Täh?