Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v bikinifitness

Vierailija
2/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne halua sen enempää kuin naisetkaan

Sanoisin pikemminkin, että kaikki haluavat viihdyttävää kumppania. Ei viihdyttävyys aina ole vaarallisia tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle kelpaisi, mutta sinulle ei kelpaisi he.

Vierailija
4/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Vierailija
5/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Tuskin semmoinen ottaa perusinsinööri Ilkkaa 48v.

Vierailija
6/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua, mikäli jännänaisia on tarjolla. Kaikki tuntevat tai tietävät näitä "räväköitä" lähiömammoja ja tai mt-ongelmaisia sekopäitä ja jokaisella heillä on miehiä jonoksi asti.

Tämän takia miehet vakaasti myös uskovat, että kaikki naiset ovat vastaavanlaisten miesten perään. Se on tullut monta kertaa täällä todistettua, että oli kyse sitten miesten ihannenaisista tai miehistä, he uskovat naisten haluavan samaa.

Vierailija
7/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Lapsia on nykyisin vain vähemmistöllä. Ja lapsettomilla ei useinkaan ole omakotitaloa.

Vierailija
8/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies joka hakee naista, joka osoittaisi kiinnostusta itseeni. Mielummin nainen on itseäni hiukan nuorempi kuin vanhempi.

Kummiskin lähestyminen on vaikeaa, kun ei tiedä onko nainen tippaakaan kiinnostunut itsestäni.

Vierailija
9/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle kelpaisi, mutta sinulle ei kelpaisi he.

Vähän riippuu. Jos isimahaa ja vähän kaljua mutta fiksu ja pitää huolen muuten itsestään niin ok. Mutta jos tukka roikkuu, parta on ruokkoamaton, hampaat pesemättä ja istuu koneella kaikki illat, niin sitten olet oikeassa

Vierailija
10/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.

Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.

Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.

T: se tavismies

Vierailija
11/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itselleni mies ei ole mitenkään välttämätön eikä korkeimmalla sillä listalla mikä elämästäni parempaa tekisi.  en kyllä halua enkä huoli ketään joka ei todella nappaa.

En halua ketään "ihan ok:ta",  Kyllä se "rima" on todella  korkealla. 

Elän hyvää elämää sinkkuna. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ja elämä on hyvää ja mielenkiintoista ja todellakin elämisen arvoista.  En haali mitään ylimääräistä elämääni, mitään mikä ei ole välttämätöntä tai tuota todella iloa ja sisältöä. En halua hankaluuksia enkä säätöä.  Olen tottunut rauhalliseen omannäköiseeni elämään ja itsenäisiin päätöksiin. 

Olen tottunut tulemaan ja menemään ilman mitään selityksiä. Käyttämään itse tienaamani rahat niinkuin itse haluan.  

En ole siis nainen joka olisi harvemman miehen listalla yläpäässä. Mikä ei minua huoleta.

Vierailija
12/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itselleni mies ei ole mitenkään välttämätön eikä korkeimmalla sillä listalla mikä elämästäni parempaa tekisi.  en kyllä halua enkä huoli ketään joka ei todella nappaa.

Elän hyvää elämää sinkkuna. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ja elämä on hyvää ja mielenkiintoista ja todellakin elämisen arvoista.  En haali mitään ylimääräistä elämääni, mitään mikä ei ole välttämätöntä tai tuota todella iloa ja sisältöä. En halua hankaluuksia enkä säätöä.  Olen tottunut rauhalliseen omannäköiseeni elämään ja itsenäisiin päätöksiin. 

Olen tottunut tulemaan ja menemään ilman mitään selityksiä. Käyttämään itse tienaamani rahat niinkuin itse haluan.  

En ole siis nainen joka olisi harvemman miehen listalla yläpäässä. Mikä ei minua huoleta.

Taisi mennä hieman aiheen vierestä.. kysymys oli että mitä miehet haluavat 🤔

Vierailija
13/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla se rima työnnetty korvien välistä, kun ei tuo tajunta oikein pelaa.

Vierailija
14/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monet viihtyy niin hyvin itsekseen, joten jotkut eivät edes halua kumppania.

Vierailija
15/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin paljon enemmän naisesta, jolla ei olisi lapsia eikä ok-taloa. En välitä sisustushulluista myöskään. Päivätyö on hyvä olla ja jumppa ok.

Vierailija
16/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Vierailija
17/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla se rima työnnetty korvien välistä, kun ei tuo tajunta oikein pelaa.

Näkyykö peilistä narssissi?

Eri

Vierailija
18/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Vierailija
19/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.

Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.

Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.

T: se tavismies

Muuten hyvä, mutta KAIKILLA ihmisillä on jotain traumoja. Jos siis puhutaan aikuisista ihmisistä. Osalla lievempiä, osalla pahempia.

Vierailija
20/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Jos se olisi vain yhden mielipide, aihetta ei olisi käsitelty 32 sivun verran.

Mies saa toki haluta ihan mitä ikinä itse keksii. Kunhan ei sitten valita kun ei löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi