Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen.
Miksi Katen ja kuninkaan sairaalareissusta piti tehdä näin suuri numero. Tämä on johtanut siihen että kansalaiset ovat raivona kun hovin jäsenet vaan astelevat sairaalaan ja kansalaiset puolestaan odottavat yli puoli vuotta jonoissa, lonkkalaeikkauksiin, syöpäkeikkauksiin yli 3 kuukautta.
Kansa voi ihan itse päättää, haluavatko he ylläpitää näitä parasiittejä vai ei.
Ethän sinä tiedä osoitettani. Voin ihan hyvin pohtia, toisin kuin sinä jolla ei ole mitään yhteyttä hoviin. Kunhan kukkoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamin elämään kuuluu koko ökypaketti, ja sellaisen myös Markle luuli saavansa ;D Nyt se kuitenkin esim. istuu likaisessa leffasalissa kaukana vip-aitiosta ja nostelee metrin liian pitkää jätesäkkihamettaan, jolla moppaa lattiat samalla.
Toivottavasti joku toi sille edes poppareita.
Miltäs sinusta tuntuisi jos ympäri maailmaa nimiteltäisiin suomalaisia leffasaleja sontaisiksi?
Olisit varmasti ylpeä.
Miten se minuun liittyisi? :D En omista ainuttakaan leffasalia. Jamaikalla on hygieniataso hieman erilaista kuin meillä. Siellä tuskin paikkoja pyyhkäillään kovinkaan ahkerasti. Vip-aitiossa ehkä siivotaankin.
Likainen ei ole sontaisen synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus mikä odottaa ositusta. veikkaan että Markle pistää punnat plakkariinsa ja tupsuttaa ne sitten omiin tarkoituksiinsa. Anne tekisi hyvin jos sijoittaisi omaisuuden hyvin ja lasten tulevaisuutta ajatellen. Joo onko niitä lapsia on tuhannen taalan kysymys.
Tuhannen taalan? Oikea sanonta on "64,000 dollar question"
Me olemme nyt suomenkielisellä palstalla ja puhumme suomen kieltä. Sanonta siis kuuluu "tuhannen taalan kysymys", mutta sinä voit mongertaa sitä kontulalaista fingelskaasi kuten tykkäät, siellä vessassasi, missä sulla on ne ääkköset vai miten se menikään.
Erään laulun sanoissa mainitaan "vippaa mulle viitonen", mutta sekin on suomennos. Meillä tehdään näin.
Mikset sitten ärähdä joka kerta kun suomalainen palstailija kirjoittaa kommenttinsa loppuun "case closed", "next" tai jotain muuta jolle on suomalainen vastine?
Miksi kayt kimppuun heti kun vähän haistatkin ulkosuomalaisuutta, ei me fingelskaa mongerreta, kielitaito on paljon parempi. Onko tuolta Kontulasta käyty kimppuusi, eivät ottaneet sinua jengiinsä vai miksi vedät sen aina esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen.
Miksi Katen ja kuninkaan sairaalareissusta piti tehdä näin suuri numero. Tämä on johtanut siihen että kansalaiset ovat raivona kun hovin jäsenet vaan astelevat sairaalaan ja kansalaiset puolestaan odottavat yli puoli vuotta jonoissa, lonkkalaeikkauksiin, syöpäkeikkauksiin yli 3 kuukautta.
Ei varmaan täälläkään presidentti, pääministeri, ynnä muut odota toimenpiteitä kuukausikaupalla.
Mä vastasin juuri
Voi Aapisallerginen raukka, minähän olen roikkunut taalla koko aamun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus mikä odottaa ositusta. veikkaan että Markle pistää punnat plakkariinsa ja tupsuttaa ne sitten omiin tarkoituksiinsa. Anne tekisi hyvin jos sijoittaisi omaisuuden hyvin ja lasten tulevaisuutta ajatellen. Joo onko niitä lapsia on tuhannen taalan kysymys.
Me olemme nyt suomenkielisellä palstalla ja puhumme suomen kieltä. Sanonta siis kuuluu "tuhannen taalan kysymys", mutta sinä voit mongertaa sitä kontulalaista fingelskaasi kuten tykkäät, siellä vessassasi, missä sulla on ne ääkköset vai miten se menikään.
Erään laulun sanoissa mainitaan "vippaa mulle viitonen", mutta sekin on suomennos. Meillä tehdään näin.
Mikset sitten är
Ei sinulle ärähdetä ulkosuomalaisuuden takia vaan etät sen takia että olet häirikkö. Ulkosuomalainenhan sinä et ole ja englantiahan sinä et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13022509/Archewell-exodus-staf…
Rotat jättävät uppoavan laivan.
Pyyh.. Ainahan yrityksissä vaihtuu väkeä ja varsinkin tuollaista kuin Archewell. Uutista tuosta ei saa muuta kuin pakkotekemällä ja Meghan ja Harry myyvät!
Onhan tuo epätoivoista, kun Archewellin tv-pomo lähti siitä syystä, ettei Netflixin sopimukselle ole todennäköisesti tiedossa jatkoa. Ja pariskunta joutui nolosti hakeutumaan Paramountin pomoa nöyristelemään Jamaikalla. Marklelle tiedossa nähtävästi vain jotain pikku hommaa Suitsin spinoffissa.
Hyvin ei mene Harrynkaan "työt", kun Archewell piti antaa vanhan kaverin käsiin, jotta mä lai
Pohdin tässä vaan kootusti pariskunnan tämänhetkisiä tuntoja työtilaisuuksien suhteen. Ei tässä ollut mitään omia tunteita mukana, varsinkaan katkeruutta. Pikemminkin osoitin empaattisuutta heidän karvasta kohtaloaan kohtaan. Megxit oli virheliike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoihan rouva saada jotakin ex miehestä erottumaan. Muistaakseni yhteinen koti myytiin. Josko siitä kilahti jotain tilille. On se kyllä erikoinen nainen.
Se oli Trevorin.
Markle eli Trevorin siivellä melkein vuosikymmenen. Säästyi siinä omia normikuluja pitkä penni. Eihän hän esimerkiksi suostunut eron jälkeen palauttamaan Trevorilta saamiaan koruja, esim sitä Love-ranneketta, jota Trevor ei olisi enää halunnut Marklen käyttävän, niin paljon koruun liittyi tunnearvoa. Marklen pankkitilin saldo Harryn kanssa avioituessaan oli tuonkin vuoksi niinkin suuri kuin oli.
Olet osittain oikeassa, olen Yhdysvaltojen kansalainen ja kansalaisuuskoe tehdaan englanniksi.
Miten voi noin jokapaivainen asia aiheuttaa sinulle paanvaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet osittain oikeassa, olen Yhdysvaltojen kansalainen ja kansalaisuuskoe tehdaan englanniksi.
Ei aiheuta kenellekään päänvaivaa. Omassa päässäsi sinä olet tärkeämpi kuin muille. Emme me sinun elämääsi pohdiskele kun istumme vessanpytyllä tai laitamme ruokaa tai kävelemme kaupungilla.
Eri
"Sinun näkemyksesi jakaa se riehuja täällä ja ääkkösetön, on teitä siis kolme."
riehuja = jokainen joka ei ole samaa mieltä kanssasi.
ääkkoseton = kaikki jotka osaavat olla kayttamatta ä-pisteitä. Onnistuu aika monelta. (Pitaa olla korkeakoulu kaytyna.)
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olet Contulan juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olet Contulan juntteja.
Kyllä on vaikea konsepti esiteinille. Tunnet siis Kontulan juntteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten är
Koska olet vastenmielinen, siksi. Muut kirjoittajat eivät moiti toisten englannin kielen taitoja, eivätkä yritä opettaa sitä jossain palstalla. Eivät myöskään käy näykkimään tai jankuta loputtomiin.
On täysin normaalia joskus viimeistellä kommenttinsa vaikka noilla englanninkielisillä termeillä, mutta sinulle ne ovat palstaelämäsi pääasiallinen sisältö, ja esität jotain erityistä maailmanmatkaajaa, mitä eivät sivistyneet ja ulkomaille muuttaneet tee, koska se on heille arkipäivää. Kussakin maassa puhutaan maan kieltä, meillä täällä suomen kieltä.
Sinä taas olet kuin harvinaisen ihmeen kokenut ja väännät enkkuasi, kuin joku pieni lapsi, joka on oppinut uuden tempun. Kyttäät ja vahdit, jos joku kirjoittaisi jotain englanniksi väärin, jotta pääset korjailemaan ja herjaamaan.
Ei sulla kuule asiat ole kunnossa, tee jotain ja mene terapeutille.
Vierailija kirjoitti:
"Sinun näkemyksesi jakaa se riehuja täällä ja ääkkösetön, on teitä siis kolme."
riehuja = jokainen joka ei ole samaa mieltä kanssasi.
ääkkoseton = kaikki jotka osaavat olla kayttamatta ä-pisteitä. Onnistuu aika monelta. (Pitaa olla korkeakoulu kaytyna.)
Ehei, kyllä nuo kolme tyyppiä on varsin tunnistettavia. Ensimmäinen oli se hieman riehujaa vanhempi ja perustelevampi tapaus, riehuja/keltanaama vaikuttaa todella nuorelta ja rienaa katea välillä sivutolkulla, sortuu usein alatyyliin, ääkkösettömän tunnistaa juuri näsäviisaudesta kuten joku tuossa aiemmin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pyhä Kate-palvoja voi kutsua Walesien elämäntyyliä vaatimattomaksi.
Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.
Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.
Ahaa. Jos itse maksaa ison kämppänsä on se elämäntyyliä ja
Sehän on ihan jees jos isä elättää. Vanhempien/perheen tehtävä on tukea lasta rahallisesti. Yleemsä brittien yläluokan lapset elävät perintörahoilla. Tätä vanhempaa veljeä elättää puolestaan kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pyhä Kate-palvoja voi kutsua Walesien elämäntyyliä vaatimattomaksi.
Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.
Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.
Ahaa. Jos its
William elää kyllä sen Duchy of Cornwallin rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Saattoihan rouva saada jotakin ex miehestä erottumaan. Muistaakseni yhteinen koti myytiin. Josko siitä kilahti jotain tilille. On se kyllä erikoinen nainen.
https://www.the-sun.com/entertainment/6114093/meghan-markle-suits-salar…
Walesin prinssi ei voi olla hovin ulkopuolella palkkatöissä, ihan vain tiedoksi.
Meghanilla oli mikki siellä Jamaikalla vanhat temput.