Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
17721/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pyhä Kate-palvoja voi kutsua Walesien elämäntyyliä vaatimattomaksi.

Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.

Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.

En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiäkää

No ei tuo ihan harmittomalta ajanvietteeltä näytä, jos täytyy tuntemattomia nimitellä ;D Mutta niin metsä vastaa, muuten olen asiallinen, paitsi jos joku alkaa latelemaan latteuksiaan.

Ja kun Walesien elämäntyyli on muiden vastaavien kuninkaallisuuteen nähden todellakin aika vaatimatonta. Heillä olisi paljon resursseja vaikka minkälaiseen ökyilyyn. Sisäpiirilähteet ovat vuosi vuodelta myös kertoneet, kuinka he haluavat mahd. paljon tehdä itse kotonaan, eli olla lasten kanssa ja Kate haluaa tehdä itse ruokaa ja leipoa. 

Tuskin tämä valhetta on, joku toinen sisäpiiriläinen kumoaisi sen vallan helposti. Ja onhan se nähtykin, Kate on ollut ihan tavallinen perheenäiti ilman palveluskuntaa pienen poikansa kanssa ja William teki tavallista työtä. Ei ollut pakko. Olisivat voineet kölliä hovissakin rikkaasti.

Ihan vain muistin virkistämiskesi; aiheena on Harry, kun sullehan oli ihan sama kummasta veljestä kirjoittelet...

Ai, sinä tartut minun kielenkäyttöön sillä välin kun toinen tuolla puhuu suljetuista osastoista :D

Vierailija
17722/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.

Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.

En ihaile c-l

Megsuhullu luulee näköjään keskustelevansa täällä kahdestaan kanssasi. :D :D

Olen minäkin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastipa vaivaa jaksat nähdä, neljästä eri ip:stä ilmiantaa yhden, eikö se niin mennyt, että 4:stä ilmiannosta vasta lähtee? :D

Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei sun sellaista tarvitse tehdä vaan voit mo_dena suoraan poistaa epäkivat viestit ;)

Vierailija
17724/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Jos itse maksaa ison kämppänsä on se elämäntyyliä ja ahneutta mutta kansan rahalla remontoiduissa taloiss

Williamista on tulossa kuningas ;D Mikä tässä on sinulle noin vaikeaa ymmärtää? Ei häntä edes pysty vertaamaan Harryyn, kuten itse tein, jotta asia tulisi ymmärretyksi. Mitäs Williamin pitäisi mielestäsi tehdä? Luopua kruununperimyksestä ja lähteä hanttihommiin raksalle vaiko mitä? Hän on syntynyt tuohon tilanteeseen ja kaikki hänen esi-isänsä elivät noin. Mistä tuo valtaisia vihasi juuri häntä kohtaan oikein kumpuaa???

Koeta nyt hyvä ihminen tajuta, että hän on täysin spesifiasemassa, JOHON AUTOMAATTISESTI KUULUU KOKO  ÖKYPAKETTI. Harrykin haluaa elää noin, mutta ilman velvoitteita. Harrylla olisi kaikki luksus, jos hovissa eläisi, samalla lailla kuin muilla "firman työntekijöillä" pl William, jonka status oikeuttaa hänet ylimmälle tasolle isänsä jälkeen.

Harry vaan luuli, että prinssinä olo oikeuttaisi hänet samaan elintasoon myös Amerikassa ja suivaantui, kun prinsseyden luksus loppui siihen, kun lähti hovista.

Kysy lisää, jos ei vieläkään, kyllä joku sulle osaa paremmin selittää...

Vierailija
17725/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiäkää

Suurin osa, sinä ja sun 36 persoonaa?

Vierailija
17726/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Jos itse maksaa ison kämppänsä on se elämäntyyliä ja

Williamista on tulossa kuningas ;D Mikä tässä on sinulle noin vaikeaa ymmärtää? Ei häntä edes pysty vertaamaan Harryyn, kuten itse tein, jotta asia tulisi ymmärretyksi. Mitäs Williamin pitäisi mielestäsi tehdä? Luopua kruununperimyksestä ja lähteä hanttihommiin raksalle vaiko mitä? Hän on syntynyt tuohon tilanteeseen ja kaikki hänen esi-isänsä elivät noin. Mistä tuo valtaisia vihasi juuri häntä kohtaan oikein kumpuaa???

Koeta nyt hyvä ihminen tajuta, että hän on täysin spesifiasemassa, JOHON AUTOMAATTISESTI KUULUU KOKO  ÖKYPAKETTI. Harrykin haluaa elää noin, mutta ilman velvoitteita. Harrylla olisi kaikki luksus, jos hovissa eläisi, samalla lailla kuin muilla "firman työntekijöillä" pl William, jonka status oikeuttaa hänet ylimmälle tasolle isänsä jälkeen.

Harry vaan luuli, että prinssinä olo oikeuttaisi hänet samaan elintasoon myös Amerikassa ja suivaantui, kun prinsseyden luksus loppui siihen, kun lähti hovista.

Kysy lisää, jos ei vieläkään, kyllä joku sulle osaa paremmin selittää...

Ai, nytkö vaatimattomasti elävän William elämä onkin ÖKYPAKETTI? 

Vierailija
17727/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulle tuntuu olevan mahdoton käsite että kaikki ei jaa sinun mustavalkoista käsitystä noista ihmisistä ja suutut kun yrityksesi loukata minua herjaamalla c-luokan näyttelijöitä ei onnistunutkaan :D "

Olen eri, mutta tosiaan ei tässä muillakaan välttämättä ole sen mustavalkoisempi käsitys Williamista, niinkuin ei muistakaan yhtään minkään maan kuninkaallisista, mutta tämä Sussexien käytös on ollut ihan omaa luokkaansa törkeydessään ja juuri he ovat mustamaalanneet brittihovia ja saaneet osan ihmisistä vihaamaan hovia joidenkin tyhjien syytösten takia. Sinun näkemyksesi jakaa se riehuja täällä ja ääkkösetön, on teitä siis kolme.

Vierailija
17728/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamin elämään kuuluu koko ökypaketti, ja sellaisen myös Markle luuli saavansa ;D Nyt se kuitenkin esim.  istuu likaisessa leffasalissa kaukana vip-aitiosta ja nostelee metrin liian pitkää jätesäkkihamettaan, jolla moppaa lattiat samalla.

Toivottavasti joku toi sille edes poppareita.

Vierailija
17729/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopezin ja Ben Affleckin uudessa lukaalissa on 24 vessaa. Että silleen. 

Vierailija
17730/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinulle tuntuu olevan mahdoton käsite että kaikki ei jaa sinun mustavalkoista käsitystä noista ihmisistä ja suutut kun yrityksesi loukata minua herjaamalla c-luokan näyttelijöitä ei onnistunutkaan :D "

Olen eri, mutta tosiaan ei tässä muillakaan välttämättä ole sen mustavalkoisempi käsitys Williamista, niinkuin ei muistakaan yhtään minkään maan kuninkaallisista, mutta tämä Sussexien käytös on ollut ihan omaa luokkaansa törkeydessään ja juuri he ovat mustamaalanneet brittihovia ja saaneet osan ihmisistä vihaamaan hovia joidenkin tyhjien syytösten takia. Sinun näkemyksesi jakaa se riehuja täällä ja ääkkösetön, on teitä siis kolme.

Niin, mikä on pointtisi tässä? Onko mielipide tai mäkemys sitten väärä jos se on tässä ketjussa vähemmkstö? 

Vierailija
17731/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopezin ja Ben Affleckin uudessa lukaalissa on 24 vessaa. Että silleen.

Mietipä millainen omaisuus heillä on, siis verrattuna Harkleen. Ja ihan turhaa ja ahnetta, sama se heillä, kuin muillakin pyrkyreillä. Mutta ovat kuitenkin todella menestyneitä omilla urillaan. Eivät osaa ohjata Apachea, mutta osaavat kai sitten jotain muuta; laulaa ja näytellä, oikeasti. Naamat ainakin on nähty huippuprojekteissa, vuosia.

Jennillä on myös kaksi lasta, Benillä kolme, eli voipi olla vessat tarpeeseen, kun koko suku ja ystävät siihen päälle mukaan otetaan kylään. 

Vierailija
17732/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Affleck ja Jennifer Lopez ovat ihan itse raapineet omaisuutensa kasaan. Meghanhan ei ole tehnyt mitään muuta kuin nainut Harryn.

Tämä on se seikka, joka ylipäätään siellä Hollywoodissa A-listalaisia hiertää. He ovat raataneet asemansa eteen. Meghan ei ole tehnyt yhtään mitään, miksi hän kuuluisi joukkoon? Kun ei ole edes lahjoja yhtään mihinkään. Ei ole kyllä Harrylläkään.

Vierailija
17733/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ben Affleck ja Jennifer Lopez ovat ihan itse raapineet omaisuutensa kasaan. Meghanhan ei ole tehnyt mitään muuta kuin nainut Harryn.

Tämä on se seikka, joka ylipäätään siellä Hollywoodissa A-listalaisia hiertää. He ovat raataneet asemansa eteen. Meghan ei ole tehnyt yhtään mitään, miksi hän kuuluisi joukkoon? Kun ei ole edes lahjoja yhtään mihinkään. Ei ole kyllä Harrylläkään.

Meghanilla oli aika hyvä omaisuus jo ennen Harryn tapaamista, älähän valehtele. 

Vierailija
17734/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla oli aika hyvä omaisuus jo ennen Harryn tapaamista, älähän valehtele. 

Meghan ei omistanut mitään. Ei taloa, ei autoa, ei yhtikäs mitään. Kengät kihlakuvaankin piti varastaa.

Mistä hänelle edes olisi mitään merkittävää omaisuutta kertnyt? Juu, ei, Suitsissa sivuosien näyttelijät mitään monimiljonäärejä olleet ja Meghnailla oli sitäpaitsi todella isot menot.

Vierailija
17735/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopezin omaisuus on noin 400 miljoonaa dollaria, Affleckin noin puolet siitä.

Ne A-listalaiset on oikeasti rikkaita.

Vierailija
17736/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen. 

Miksi Katen ja kuninkaan sairaalareissusta piti tehdä näin suuri numero. Tämä on johtanut siihen että kansalaiset ovat raivona kun hovin jäsenet vaan astelevat sairaalaan ja kansalaiset puolestaan odottavat yli puoli vuotta jonoissa, lonkkalaeikkauksiin, syöpäkeikkauksiin yli 3 kuukautta. 

Ei varmaan täälläkään presidentti, pääministeri, ynnä muut odota toimenpiteitä kuukausikaupalla.

Mä vastasin juuri

Williamhan vaikuttaa aika haluttomalta kuninkaan rooliin. Paljon nuorempana hänestä kuitenkin tulee kuningas kuin Charlesista. 

Ei varmaan päämiehet odota pitkään leikkausaikaa, mutta kyllä se näyttää brittejä ärsyttävän. Kuningas ei millään muotoa ole vallankäyttäjä Briteissä. Se lienee osasyy ihmisten ärsytykseen.  

Vierailija
17737/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jaksetaan kuukaudesta toiseen kertoa kuinka he eivät ole mitään, heillä ei ole mitään, kukaan ei niitä muista ja niillä ei ole suhteita mihinkään mutta siltikin a-listan julkut jaksaa harmitella ja olla katkeria että pääsipäs se Megankin pinnalle ilman työtä ja lahjoja. 

Vierailija
17738/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jaksetaan kuukaudesta toiseen kertoa kuinka he eivät ole mitään, heillä ei ole mitään, kukaan ei niitä muista ja niillä ei ole suhteita mihinkään mutta siltikin a-listan julkut jaksaa harmitella ja olla katkeria että pääsipäs se Megankin pinnalle ilman työtä ja lahjoja. 

Ei Meghan ole päässyt pinnalle.

Vierailija
17739/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen. 

Kruunusta luopuminen on monimutkainen juttu. Charles voisi taivutella parlamentin antamaan luvan siihen tai peräti kävellä parlamentin ylitse, mutta toisaalta hän on vannonut uskontonsa kautta, että hoitaa tehtäviään elämänsä loppuun saakka. Käytännössä Britannian poliittisen ja sosiaalisen tilanteen pitäisi olla yhtä hillitön sekasotku kuin Edwardin luopuessa kruunusta 1930-luvulla, mitä se ei läheskään ole. Edward muuten oli ensimmäinen hallitsija, joka oma-aloitteisesti lähti kävelemään, ja sitä ei hyvällä katsottu.

Jos Williamista tulisi kuningas, Corn

Itse asiassa monet poliitikot olisivat halunneet suoraan Williamista kuninkaan. Sekä Labourin että Konservatiivien edustajat. Myös prinssi Philip oli sen kannalla että pojastaan ei tulisi kuningasta. Charles olisi ihan hyvin voinut jättää kuninkuuden välii eikä se olisi aiheuttanut minkäänlaista purnausta. 

Vierailija
17740/46129 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruunusta luopuminen on monimutkainen juttu. Charles voisi taivutella parlamentin antamaan luvan siihen tai peräti kävellä parlamentin ylitse, mutta toisaalta hän on vannonut uskontonsa kautta, että hoitaa tehtäviään elämänsä loppuun saakka. Käytännössä Britannian poliittisen ja sosiaalisen tilanteen pitäisi olla yhtä hillitön sekasotku kuin Edwardin luopuessa kruunusta 1930-luvulla, mitä se ei läheskään ole. Edward muuten oli ensimmäinen hallitsija, joka oma-aloitteisesti lähti kävelemään, ja sitä ei hyvällä katsottu.

Jos Williamista tulisi kuningas, Corn

Ei Charlesin olisi tarvinnut kruunusta varsinaisesti luopua, jos häntä ei olisi ehditty kruunata kuninkaaksi. Hän olisi vain jättänyt sen väliin ja W:sta olisi tullut kuningas Elisabetin jälkeen. 

Ketju on lukittu.