Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Loria Stern WHO? Never heard.
Vierailija kirjoitti:
Vogue ei selvästikään ole lukulistalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa.
En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua.
Tästä oli juttua juuri amerikkalaisessa Aamu-tv:ssä aivan äskettäin. Joku nainen (tutkija) ihmetteli että miksi Meghan aiheuttaa keskustelua niin paljon niiden keskuudessa jotka hänestä eivät pidä. Tutkija sanoi, että paras vaihtoehto olisi olla katsomatta koko ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään Voguen toimittajaa vaikka minulle tuli oli kotiin (Iso-Britannian ja Ranskan) Vogue pitkän aikaa. Kiinnostaa muoti ja ne kuvat. Ei niinkään jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa.
En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua.
https://www.facebook.com/watch/?v=2419524935072124
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli juttua juuri amerikkalaisessa Aamu-tv:ssä aivan äskettäin. Joku nainen (tutkija) ihmetteli että miksi Meghan aiheuttaa keskustelua niin paljon niiden keskuudessa jotka hänestä eivät pidä. Tutkija sanoi, että paras vaihtoehto olisi olla katsomatta koko ohjelmaa.
No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole Netflixiä. Youtube ja tämä ketju ovat ne, joista tietoni saan. Ja kyllä minua Meghan kiinnostaa. Minua kiinnostaa psykopaatit ja narsistit ja ne, jotka palvoen niihin ovat rakastuneet ja niitä kynsin hampain puolustavat. Se on aina kiehtova aihe.
Oliko tutkijalla viesti myös niille, jotka omien sanojensa mukaan eivät sitten ollenkaan pidä Walesin prinsessasta, mutta käyttävät huomattavan paljon aikaa päivittäin pohdiskelemalla häntä ja kirjoittamalla hänestä ja hänen syövästään ja työtehtävistään, samoin kuin hänen miehestään, lapsistaan ja apestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivästä toiseen kuitekin roikut ketjussa lukemassa ja kommentoimassa tätä erttäin epäkiinnostavaa ihmistä. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään Voguen toimittajaa vaikka minulle tuli oli kotiin (Iso-Britannian ja Ranskan) Vogue pitkän aikaa. Kiinnostaa muoti ja ne kuvat. Ei niinkään jutut.
Mutta nyt tiedät, kuka Lori Stern on ja että Meghan Markle on häntäkin plagioinut ohjelmassaan, kuten niin montaa muutakin ihmistä.
Tämänkin tiedon sinulle tarjosi Vauva av. Voguesta viis.
"Luuletko että nykyään voidaan enää keksiä jotain uutta mitä ei olisi jo nähty."
Luulen, että Netflix vähän sellaista niin kuin odotti vastineeksi sadasta miljoonasta dollarista.
Tosin itse henkilökohtaisesti en usko niiden mitään sataa miljoonaa saavan. Ehkä kymmenen, enintään viisitoista. Ainoa menestykseksi laskettava on se paljastussarja. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt tiedät, kuka Lori Stern on ja että Meghan Markle on häntäkin plagioinut ohjelmassaan, kuten niin montaa muutakin ihmistä.
Lori Stern on juutalainen paakari Los Angelesissa. Yks kanssa kopioija on Suomi Bakery and Restaurant. Ei mitään omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole Netflixiä. Youtube ja tämä ketju ovat ne, joista
Itsellä on työkavereita jotka on aivan höpönä Johanna Tukiaisen stalkkaamiseen. En minä sitäkään oikein ymmärrä. Kyseessä on vaikeasti alkoholisoitunut köyhä "puliakka" ja sairas ihminen. Joten Meghan-kritisoijana tunnen olevani "elevated". Vitsi vitsinä.. Kummankin päähenkilön "suosio" taitaa perustua samoihin megalomaanisiin persoonallisuus- ja käytöshäiriöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tietoa ei ole vielä levitetty maailmalle.
No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.
With love, Meghanilla on vain 2,9/10 tähteä IMDB:ssä.
Että sellainen menestyssarja. 🤡
Vierailija kirjoitti:
No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.
Voi apua! kummankin jutut ovat täysin samaa tasoa ja kumpikin kohtelee ystäviään, miehiään ja omaisiaan esim. vanhempiaan yhtä kuvottavalla tavalla. Kumpikin on yhtä suuruudenhullu, harhainen narsisti.
Meghanin sininen mekko on todella kaunis ja pukee häntä. Se on siinä brunssi-jaksossa, jossa Harrykin vilahtaa. Mutta kaiken aikaa vaivaa se, että Meghanin erinomaisuutta pitää koko ajan kehua ja korostaa - vieläpä usein hänen itsensä taholta.
Ja kummallakin pitää löytyä aina koira pääroolissa jossain muodossa.
Blörffi kuuluu samaan sarjaan. Saalistaa miljonäärejä ja koiraparka roikkui ihan liian monta vuotta sen asusteena. Aikomuksia, lupauksia valmennuksista, limaisia lohia, terveysdrinksuja, harhaa, harhaa...
Millä te olette huvittaneet itseänne näin torstai-illan kunniaksi? Minä olen katsonut With love, Meghan -parodioita YouTubesta - tämän ketjun innoittamana. Hitsi että niitä on muuten paljon! Pure joy overflow 🤡🥳