Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään kuningatar Maryn. Ja täytyy sanoa että hän on kasvoistaan nuorekkaampi kuin Catherine. Vaikka ikäeroa on vuosia.
Jokainen näyttää itseltään. Catherine ei ole missi, vaan tuleva kuningatar. Geenit määräävät osaltaan. Hän ei ole ketjun aiheena.
Catherine on käynyt läpi rankan sairauden ja siihen kuuluvan hoidon. Hänen kasvonsa ovat muuttuneet mutta ei mikään ihme. Kaunis hän on edelleen, aito ihminen, mikä tekee kauniiksi. Hän ei ole lähtenyt muokkaamaan kasvojaan kuten Meghan tekee.
Hänen kasvojaan on täällä haukuttu jo kauan ennen syöp
Tai Meghanin Ozempic.
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt USassa 10 katselluimman joukkoon. Ja siellähän sen potentiaalit asiakkaat näille parinkympin teepaketeille on.. Ei kukaan Eurooppaan niitä tilaa tullien takia. Tosin ihmettelen kuka niitä edes ostaa.
Et sitten taas tiennyt että koko maa katsoi presidentti Rumpin kaksituntista puhetta ja sen analyyseja?
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaista laimentamatonta arnikkiöljyä mahdetaan myydä?
olen eri: olen tilannut Iherb'istä. Amazonista saa myös. Sitten joissain hevostarvike liikkeistä löytyy puhdasta arnikkiöljyä halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen eri: olen tilannut Iherb'istä. Amazonista saa myös. Sitten joissain hevostarvike liikkeistä löytyy puhdasta arnikkiöljyä halvalla.
Hahhah! ihan juuri tuli tuore uutinen että ihospesialistit tyrmää Meghanin arnikkiöljyreseptin haitallisena mutta käyttäkää te Meghanistit vaan arnikkia ja lotratkaa siinä oikein kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää linkkejä googlesta. Sormi taas väpätti oikealle.
Tietääkseni eri elokuvien ja tv-sarjojen puvustukset ovat tehty näyttelijöiden käytettäviksi vain roolihahmoaan varten. Näitä vaatteita lainaillaan myös muihin tuotantoihin ainakin sen jälkeen kun kyseinen tuotanto on itse loppunut. Niitä ei ole tarkoitettu näyttelijän kähvellettäviksi omaan käyttöön tuotannon loppumisen tai roolihahmon poistamisen jälkeen, koska ne ovat tuotantoyhtiön maksamia ja siten niiden omistamia.
Mutta Sössöksen herttuatarta eivät tietenkään nyt mitkään tavat eikä sopimukset eikä toisten omistamiset sido. Meghan halusi kynähameen, Meghan otti kynähameen. Suitsista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/herttuatar-meghan-paljasti-mita-ott…
Onhan Guinness antanut oman mallistonsa kenkiä kuvauksiin. En tiedä, pystyykö kukaan niillä kävelemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyi alkuun vegaanina mutta tajusi puhuneensa itsensä pussiin, sillä kokkasi eka treffeillä Harrylle ja itselleen niitä kuuluisia kanankoipia. Sittemmin kertoi syövänsä lihaa vain viikonloppuisin, olihan hänellä varmaan vielä epäröivä olo hyväksyäkkö Harryn lintujen metsästys huvikseen. Yritti sitten kieltää senkin Harrylta ja onnistui. Paketoi tuon kaiken näyttämään rumalta mutta todellisuudessa halusi muuttaa siinäkin vuosisataisia perinteitä.
Minkä aluksi esiintyi muka vegaanina? Puhutaan kuitenkin näyttelijättärestä, joka oli ihan tunnettu jo ennen Harryyn tutustumistaankin. Hovin levittämässä vegaanijuorussa oli kyse tarjoiluista, jotka oli tilattu vegaanisina, ei Meghanille itselleen tarkoitetusta ruuasta.
Catherine on se joka haluaa muuttaa vuosisataisia metsästysperinteitä oman mielensä mukais
Toivottavasti workshyn ainoaksi toimeksi ei metsästyksen uudistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! ihan juuri tuli tuore uutinen että ihospesialistit tyrmää Meghanin arnikkiöljyreseptin haitallisena mutta käyttäkää te Meghanistit vaan arnikkia ja lotratkaa siinä oikein kunnolla...
Arnikki on tehokasta oikein käytettynä. Vanha lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käytettynä arnikki on tämän "spesialistin" mukaan haitallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin käytettynä kaikki on pahaa. Lääkkeet, voiteet, yrtit, rasvat, liuokset.
B-vitamiini, doketakseli, tinktuura, botox, arnikki, C-vitamiini, kortisoni, mahla. Oikeassa määrin ne pelastaa hengen, lievittää kipua, antaa suojaa.
Äitini on käyttänyt hevosille tarkoittettua arnikkivoidetta iät ja ajat paitsi hevosillaan niin myös sekoittanut kasvo- ja ihovoiteeseensa ja itsekin teen niin. Jos on esim. nassu turvoksissa ja silmäpussit niin arnikkivoide on parasta. Äidilläni on vielä lähes 60v. upea iho. Ihmiset luulee että hän on 30v. Vaikka ollaan peritty sukuriesana suonikohjut, niin arnikki tepsii kuin unelma. Ei mitään ongelmia. Myös selluliitti pysyy pois.
Tosin käytetään hevosille tarkoitettua, mutta olen huomannut että monissa "ihmisten silmänympärys- ja ryppyvoiteissa" on arnikkia.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on käyttänyt hevosille tarkoittettua arnikkivoidetta iät ja ajat paitsi hevosillaan niin myös sekoittanut kasvo- ja ihovoiteeseensa ja itsekin teen niin. Jos on esim. nassu turvoksissa ja silmäpussit niin arnikkivoide on parasta. Äidilläni on vielä lähes 60v. upea iho. Ihmiset luulee että hän on 30v. Vaikka ollaan peritty sukuriesana suonikohjut, niin arnikki tepsii kuin unelma. Ei mitään ongelmia. Myös selluliitti pysyy pois.
Tosin käytetään hevosille tarkoitettua, mutta olen huomannut että monissa "ihmisten silmänympärys- ja ryppyvoiteissa" on arnikkia.
Stef the alter nerd Yorkshiresta nyt ryntää heti Meghanin kimppuun kun jotain tapahtuu. Sillä on puhevika kamalan aksentin lisäksi. Eihän sillä itsellään ole mitään tietoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Meghanisti ja en tiedä mistä puhut. Ehkä ongelma on siinä että arnikkiöljy pitää ennen käyttöä sekoittaa joko ihovoiteeseen, geeliin tai vaikka rypsiöljyyn. Pipetillä annostellaan yksi ainoa pisara vaikka ruokalusikalliseen niveaa tai muuta perusvoidetta. Tätä käytetään lymfahierontaan mikä auttaa kotona tukihoitona reumaa. arnikki myös lievittää kipua, turvotusta ja tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arnikki on tehokasta oikein käytettynä. Vanha lääke.
On käytetty 1200-luvulta asti. Taas ihan turhaa vouhkaamista Meghanvihaajilta jotka nielevät vaikka mitä.
Siitä ei tainnutkaan olla kyse, vaan erään kirjoittajan mukaan Meghan käytti arnikkia väärällä tavalla. Ilmeisesti kirjoittaja tietää paljon kyseisestä aineesta, edellisellä sivulla siitä oli kommentti.
Meghanisti voisi taas höllentää vähän kierroksiaan. Hirveän väsyttävää tuo meuhkaaminen.
Olen tässä "meghanistien" kanssa samalla puolella. Arnikkivoidetta myydään jopa apteekeissa. Olin nuorena ammattitanssija ja hoidettiin väsyneitä kipeitä lihaksia arnikkivoiteilla. Käytän edelleen urheilu- ja luontaistuoteliikkeiden arnikkivoidetta tai -geelejä ihan ihonhoitoon. Vähentää turvotusta ja silmäpusseja. Myös Epsom- suola kuuluu vakivarusteisiin. Sitä voi käyttää kasvojen hellävaraiseen kuorintaan. Jos haluatte erittäin kuulaan ihon, niin hierokaa kostealle iholle epsomsuolaa ja antakaa vaikuttaa. Iho on pehmeä, tasainen ja kuulas. Epsomsuola on ikivanha luonnontuote jolla jo muinaiset kaivostyöläiset hoitivat kipeitä lihaksiaan ja niveliään ja muinaiset kuningattaret hienoa hipiäänsä.
Stef the alter NERD siteeraa taas jotain itseoppinutta puoskaria ja täydestä menee ketjumammoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä "meghanistien" kanssa samalla puolella. Arnikkivoidetta myydään jopa apteekeissa. Olin nuorena ammattitanssija ja hoidettiin väsyneitä kipeitä lihaksia arnikkivoiteilla. Käytän edelleen urheilu- ja luontaistuoteliikkeiden arnikkivoidetta tai -geelejä ihan ihonhoitoon. Vähentää turvotusta ja silmäpusseja. Myös Epsom- suola kuuluu vakivarusteisiin. Sitä voi käyttää kasvojen hellävaraiseen kuorintaan. Jos haluatte erittäin kuulaan ihon, niin hierokaa kostealle iholle epsomsuolaa ja antakaa vaikuttaa. Iho on pehmeä, tasainen ja kuulas. Epsomsuola on ikivanha luonnontuote jolla jo muinaiset kaivostyöläiset hoitivat kipeitä lihaksiaan ja niveliään ja muinaiset kuningattaret hienoa hipiäänsä.
Meghan käytti eetteristä öljyä joka on 100% arnikkia. Voiteissa ja hierontaöljyissä arnikkia on vain enintään 20% ja loput muuta. Meghanin ohjeen ongelma on että puhdas öljy kelluu kylpyvedessä ja voi aiheuttaa iho-oireita ja silmäoireita. Eetteriset öljyt sekoitetaan aina esim. oliiviöljyyn jotta eivät aiheuta ongelmia käytössä.
Näin se menee. Liian voimakkaat öljyt pitää liudentaa. Tokihan madame se pitäisi tietää. Mutta koko ohjelma oli pelkkää hötöä kuten vetäjänsäkin. Mahtoiko edellisenä yönä aina miettiä että hei laitankin nämä pussista toiseen pussiin ja rusetin päälle. Ja roskatkin on sitten elevoitu kun ne viedään muovipussissa ulos. Miten aikuinen ihminen voi olla oikeasti noin lapsellinen. Ei ihme, että ne halusi kuninkaallisissa nämä kaksi dorkaa ulos.
Taas on Montecitossa astiat kivilattioille murskaantuneet. Ei edes kymppikärjessä! 😱